Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Siberienne schreef:Veel plezier Kim en Anne!

Hier wordt voor het einde vd week regen voorspeld. We doen al schietgebedjes, want nu regent get alleen blaadjes en luizen plakzooi en beestjes . Mijn parasol en tuintafel en glans-plak-terras

DAD7EC81-6744-4255-A5A7-651DF4AB8EE3.jpeg07F09BF4-057B-416F-A6B0-162D7D414C44.jpegEACF580B-AFCB-4ECA-877A-2A820F0B0872.jpeg

Nou hier wordt geen regen meer voorspeld...stond eerst ook wat regen...maar wordt steeds warmer

Hebben jullie veel bomen dan dat jullie zoveel zooi aan beestjes en plakzooi ed hebben?
Bijlagen
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG (20.41 KiB) 3786 keer bekeken
Door Siberienne
Kaio schreef:Nou hier wordt geen regen meer voorspeld...stond eerst ook wat regen...maar wordt steeds warmer

Hebben jullie veel bomen dan dat jullie zoveel zooi aan beestjes en plakzooi ed hebben?

Onze achterburen hebben prachtige acacia’s - alleen nu even niet fijn
508BF4D3-E50B-4AC8-86CD-C356B8FAA135.jpeg
508BF4D3-E50B-4AC8-86CD-C356B8FAA135.jpeg (3.96 MiB) 4004 keer bekeken
Ja de regen is hier ook weer verdwenen uit de voorspellingen - we gaan het zien
Door Kaio
oja we hebben alle apparaten in de kelder uitgezet. Dat is niet te doen nu, die kelder van 30+ graden :-X
Dan blijft het maar langer vochtig hoor kan er niks aan doen.
Door eelke
koekje schreef:Hier is het warm. Bij jullie allemaal ook?
Goh, ja, hier ook :biggrin2:
Door Charlie Angel
Nee hoor helemaal niet. :biggrin2: :biggrin2:
Ziet hier te smelten in mijn kantoortje. :wavecry:
Door CindyMayella
Nee hoor, zit voor de lol binnen :D ..... wordt nog wat volgende week in Limburg... volgens de buienradar is het daar de hele week 35 graden :-\ :'( .....
Door Siberienne
CindyMayella schreef:Nee hoor, zit voor de lol binnen :D ..... wordt nog wat volgende week in Limburg... volgens de buienradar is het daar de hele week 35 graden :-\ :'( .....
oh ja, jij kwam deze kant op ... voor vrijdag voorspellen ze 37C hier.... Het park heeft wel veel bomen, dat scheelt wel. Maar erg actief zal het niet worden voor jullie? Misschien het water op in Asselt bij de plassen ?
Net aan de noordkant van Reuver is wel een strandje aan de Maas, maar ik weet niet of daar veel schaduw is....
Door Kaio
ja het wordt hier gezellig berenweer , trouwens is het al. De oogjes van Fozzel hangen op half 11 en nu moet het nog 5 graden warmer gaan worden of zo....
Door dinky89
Ik stond met verbazing te kijken hoe snel de temperatuur steeg vanmorgen. 7:50 was het nog 13 graden, om 8:15 was het opgeklommen naar 19 graden :o daarna niet meer gekeken ::)

Maar het is zo droog dat buienradar failliet is https://speld.nl/2018/07/23/buienradar-failliet/ :cool:
Door Kaio
ik zie nu voor donderdag en vrijdag 37 graden staan :o (en meestal wordt het dan nog wat warmer hier ook) Euh.....
En nog geen druppeltje de komende weken. Vanmorgen wezen zwemmen maar daar hoeven we ook niet meer naartoe, stinkt dat water :-X :-X :-X
Ik weet even niet meer wat ik met de beertjes aan moet zo....
Door eelke
Ik vind het nu ook wel een beetje jammer dat ik niks kan bedenken om te doen in de vakantie; alles is te warm.
Door Kaio
eelke schreef:Ik vind het nu ook wel een beetje jammer dat ik niks kan bedenken om te doen in de vakantie; alles is te warm.
Dat is zeker zo. Zelf kun je nu ook weinig. Niet sporten, niet wandelen etc. Buiten zitten is ook niet erg leuk zo. Tja zwembad...daar ben ik ook bijv. geen type voor, snel verveeld dan ook weer.
Ik verveel me ook :P En ik heb nog hitte exceem/uitslag dus als ik in huis iets ga doen en ik ga zweten :crying: Sodeju wat een brand en jeuk!
Door eelke
Kaio schreef:Dat is zeker zo. Zelf kun je nu ook weinig. Niet sporten, niet wandelen etc. Buiten zitten is ook niet erg leuk zo. Tja zwembad...daar ben ik ook bijv. geen type voor, snel verveeld dan ook weer.
Ik verveel me ook :P En ik heb nog hitte exceem/uitslag dus als ik in huis iets ga doen en ik ga zweten :crying: Sodeju wat een brand en jeuk!
Ja, heb nog gekeken voor overnachtingen in zeeland / texel ofzo, want koeler daar, maar alles zat vol. Toch ook wel zonde van vakantiedagen, zo niksen.
En met Joep kunnen we al helemaal niks doen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door