Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
MillyMol schreef: di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:

IK KAN EMIGREREN!

:groupwave2: :beerchug: :circle:

Oooooooooh wat super fijn Millymol! Nu snel op stap!
Door constance.blokzijl
Wat fijn MillyMol! Gauw pakken en gaan! Dat is zo verdiend.

Mijn eigen geluksmomentje is wat kleiner bij al die emigratieplannen maar de kickboks met de collega’s kan natuurlijk nog niet... dus in plaats daarvan hebben we unaniem ingestemd met het voorstel van de sportschool om hier te beachvolleyballen! Afbeelding

En dat was vandaag echt lekker met dit weer, vorige week was echt bloedheet.
Nog een pluspunt, volgens mijn horloge heb ik bijna 700 calorieën verbrand in het uurtje....
(Ik vind het ook echt pittig hoor in het zand, vroeger al toen ik nog altijd volleybalde al Afbeelding)
Door Inge en Bono
MillyMol schreef: di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:

IK KAN EMIGREREN!

Wat heerlijk voor je, van harte gefeliciteerd :-*
Door dinky89

IK KAN EMIGREREN!

:groupwave2:
Succes met het organiseren van de verhuizing! Super dat je je plannen nu weer kan concretiseren en inplannen!

@Constance: dat ziet er uit als een heerlijke omgeving voor beachvolleybal :D En ja, buiten sporten is heerlijk met het weer van nu :)
Door CindyMayella
Gefeliciteerd MillyMol en Siberiene :D :D ..... dat alles maar mag lukken!!

Ik heb gister via MP een fiets gekocht... mn 1ste werkdag is tot nu toe de enige dag geweest dat ik op de fiets naar mn werk ben gegaan, terwijl ik me had voorgenomen om het vaker te doen omdat het maar een kippe-eindje is :-[ ....
Deze maand heb ik veel vroege diensten of dat ik niet in het donker naar huis hoef, dus wil ik weer een poging wagen om op de fiets te gaan.... :biggrin2:
Door Tanna
pluk schreef: di 09 jun 2020, 19:51 Gefeliciteerd MillyMol :D

Mijn geluksmoment:
Synopet binnen (wat een stank :o) bij Scott ging t zonder problemen er in :)
Stank? Vind ik reuze meevallen! Ik heb er zelfs even aan geroken, er staat nog een aangebroken flesje in de koelkast. En een splinternieuw flesje op de plank :'( . Fijn dat het makkelijk naar binnen gaat. Mijn oude George heeft het jaren twee keer per dag gekregen, was ook nooit een probleem.
Door Tanna
Siberienne schreef: ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!

Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen ;)

Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’

C1547BE3-CF38-4D51-B299-84D98BB1D3AC.jpeg
Wat heerlijk, gefeliciteerd! Welk dorp is het? Prachtig! Maar ja, Noorwegen is dan ook prachtig.......
Door Tanna

IK KAN EMIGREREN!

Oh, joepie! Gaat het al snel gebeuren nu?
Door Fenixjuh
Wauw Siebrienne, ik snap dat je ernaar uitkijkt...
En fijn MillyMol! Kan je nu alles goed afsluiten? Succes met de verhuizing

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door dinky89
Een mooi huisje zien om daarna te ontdekken dat deze mogelijk ook nog binnen de financiële mogelijkheden ligt :o Zou dan wel een flinke overgang worden van aan de rand van de stad wonen met alle mogelijke voorzieningen op fietsafstand naar een gehuchtje op het platteland. Ergens krijg je dan toch ineens zoiets van 'kijken kan altijd' terwijl ik geen verhuisplannen heb/had ::)
Door pluk
Tanna schreef: wo 10 jun 2020, 12:19 Stank? Vind ik reuze meevallen! Ik heb er zelfs even aan geroken, er staat nog een aangebroken flesje in de koelkast. En een splinternieuw flesje op de plank :'( . Fijn dat het makkelijk naar binnen gaat. Mijn oude George heeft het jaren twee keer per dag gekregen, was ook nooit een probleem.
Vandaag vond ik t al een stuk minder stinken.
Gisteren was het flesje op kamertemperatuur, vandaag kwam t uit de koelkast, dat zal de verklaring zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door