Mijn geluksmoment:
Synopet binnen (wat een stank

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑di 09 jun 2020, 19:08 Hier ook een heel groot geluksmoment: Hongarije heeft haar grenzen weer geopend voor personenvervoer uit de Schengen landen:
IK KAN EMIGREREN!
![]()
![]()
![]()
pluk schreef: ↑di 09 jun 2020, 19:51 Gefeliciteerd MillyMolStank? Vind ik reuze meevallen! Ik heb er zelfs even aan geroken, er staat nog een aangebroken flesje in de koelkast. En een splinternieuw flesje op de plank![]()
Mijn geluksmoment:
Synopet binnen (wat een stank) bij Scott ging t zonder problemen er in
![]()
Siberienne schreef: ↑ma 08 jun 2020, 19:59 Stappen zetten lukt!Wat heerlijk, gefeliciteerd! Welk dorp is het? Prachtig! Maar ja, Noorwegen is dan ook prachtig.......
Goed aanbod gehad, contract is getekend en we hebben nu ook een huurhuis gevonden met tuin in de buurt van Oslo. En de huur is te betalen![]()
Ik wil jullie verder niet jaloers maken maar hier ligt het dorp waar we gaan wonen... dit is onze nieuwe ‘speeltuin’
C1547BE3-CF38-4D51-B299-84D98BB1D3AC.jpeg
koekje schreef: ↑di 09 jun 2020, 18:02 Zowee, jullie gaan echt in Arendelle wonen!Ah, kijk.........antwoord op mijn nieuwsgierigheid!
https://frozen.fandom.com/wiki/File:Arendelle.png
Tanna schreef: ↑wo 10 jun 2020, 12:19 Stank? Vind ik reuze meevallen! Ik heb er zelfs even aan geroken, er staat nog een aangebroken flesje in de koelkast. En een splinternieuw flesje op de plankVandaag vond ik t al een stuk minder stinken.. Fijn dat het makkelijk naar binnen gaat. Mijn oude George heeft het jaren twee keer per dag gekregen, was ook nooit een probleem.