Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kaio schreef:En je kiest toch altijd de verkeerde :biggrin2:

Een tip, een Flips zou ik niet doen vanwege de slechte user interface. Van zoiets kun je echt horendol van worden ( ik wel hoor ) . Verder eh beoordelingen lezen he :P nou succes !
Jaja, een LG zou nu de beste optie zijn, bedachten we. En toen kwam coolblue met een leuke aanbieding mét soundbars. Dus nu kan ik me ook nog in soundbars gaan verdiepen. Nondejuu!

Ik wil er gewoon weer een winnen, da's veel simpeler ;D
Door Fenixjuh
Even klagen over schoonfamilie met kerst >:( Ik stond te praten met schoonzusje voor kerstdiner op kerstavond, en zij had het over buikgriep.. Mijn eerste reactie was, wat doe je hier dan, is hartstikke besmettelijk ::) Zij vond van niet...
Ze waren 1 of ander baby-ding vergeten, dus dat werd 1e kerstdag opgehaald, ik zei nog tegen broer van vriendje 'dankjewel dat vriendje door jullie diarree heeft' maar hij lachtte me uit dat besmetting nooit zo snel kon >:(
Was het maar bij diarree gebleven. 's nachts heeft vriendje zo hard gebraakt dat de muur en het plafond onder zitten. Ik had alles om 5 uur schoon, lag in bed en zei nog dat de deur maar open moest blijven ivm de lucht. Vriendje had het niet gehoord, en toen hij hem dichtdeed, kon ik die ook nog schoonmaken..
Ik heb hard mijn best gedaan alles schoon te houden, maar helaas gisteren ook geveld.. Helse buikpijnen, alsof iemand met een haak mijn navel naar achteren trekt.. Ik loop nu aan alle kanten leeg, en ik ben in elk geval blij dat die helse pijnen weg zijn... Hopelijk kan ik vandaag weer aan schoonmaken toe komen... Ik had hele andere plannen deze week...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Siberienne
Fenixjuh schreef:Even klagen over schoonfamilie met kerst >:( Ik stond te praten met schoonzusje voor kerstdiner op kerstavond, en zij had het over buikgriep.. Mijn eerste reactie was, wat doe je hier dan, is hartstikke besmettelijk ::) Zij vond van niet...
Ze waren 1 of ander baby-ding vergeten, dus dat werd 1e kerstdag opgehaald, ik zei nog tegen broer van vriendje 'dankjewel dat vriendje door jullie diarree heeft' maar hij lachtte me uit dat besmetting nooit zo snel kon >:(
Was het maar bij diarree gebleven. 's nachts heeft vriendje zo hard gebraakt dat de muur en het plafond onder zitten. Ik had alles om 5 uur schoon, lag in bed en zei nog dat de deur maar open moest blijven ivm de lucht. Vriendje had het niet gehoord, en toen hij hem dichtdeed, kon ik die ook nog schoonmaken..
Ik heb hard mijn best gedaan alles schoon te houden, maar helaas gisteren ook geveld.. Helse buikpijnen, alsof iemand met een haak mijn navel naar achteren trekt.. Ik loop nu aan alle kanten leeg, en ik ben in elk geval blij dat die helse pijnen weg zijn... Hopelijk kan ik vandaag weer aan schoonmaken toe komen... Ik had hele andere plannen deze week...

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ohw wat balen en wat asociaal om te komen! Klinkt als norovirus, super besmettelijk en incubatie tijd 12-24 uur..... dus zo snel kan wel degelijk! Gebruik je chloor bij het schoonmaken van het toilet? Zou ik in dit geval wel doen.. sterkte ermee en beterschap!

Ik weet nog wel een leuk filmpje ... kun je doorsturen
Door Els&Flow
Ons vaste foster parent labje is er weer voor 2 weekjes. De logeerpartij begon gelijk goed.. 2 dagen topdrukte gehad met veeeeeel toeristen en dat betekent helaas ook dat de duinen als openbaar toilet worden gebruikt. Loena vond dat ze dat wel op kon ruimen ondanks mijn Nee en het spelen met een bal voor de afleiding rende ze achter mijn rug terug naar een van de plekken des onheils, maar eenmaal thuis.. ik zal de details besparen. 3 volle keukenrollen, 4 x dweilen om de lucht kwijt te raken.. Een compleet pandemonium. ::)
Door Kaela
Kaela schreef:Plukje is weer ziek. Ik begin me nu toch wel zorgen te maken :(
We hebben haar vanmiddag bij de dierenarts gelaten voor een maagscopie. Ik moest een gebroken dienst draaien om vanmiddag naar de afspraak te kunnen, dus ik moet zo weer werken en dan kan ik haar niet meer ophalen. Dus nou moet ze er een nachtje slapen. Bah arme Plukje :'(
Door Mandarijn
Kaela schreef:We hebben haar vanmiddag bij de dierenarts gelaten voor een maagscopie. Ik moest een gebroken dienst draaien om vanmiddag naar de afspraak te kunnen, dus ik moet zo weer werken en dan kan ik haar niet meer ophalen. Dus nou moet ze er een nachtje slapen. Bah arme Plukje :'(
:bigarmhug: duimen draaien voor Pluk en weer snel beter wordt

Mijn klaag: Bas en Bobbie hebben bijtwonden. Ze zijn aangevallen. (Heb een topic in medisch geopend voor tips)
Door Siberienne
Mandarijn schreef::bigarmhug: duimen draaien voor Pluk en weer snel beter wordt

Mijn klaag: Bas en Bobbie hebben bijtwonden. Ze zijn aangevallen. (Heb een topic in medisch geopend voor tips)
Sterkte voor jou en je hondjes!

En ook onze duimen draaien voor Pluk!
Door pearlsofpassion
Kaela schreef:We hebben haar vanmiddag bij de dierenarts gelaten voor een maagscopie. Ik moest een gebroken dienst draaien om vanmiddag naar de afspraak te kunnen, dus ik moet zo weer werken en dan kan ik haar niet meer ophalen. Dus nou moet ze er een nachtje slapen. Bah arme Plukje :'(
Oh, wat naar. :(
Knuffel voor jullie beide.
Das niet leuk!

Hopelijk geeft het wel duidelijkheid en valt het mee.
Door Kim_S
pearlsofpassion schreef:Oh, wat naar. :(
Knuffel voor jullie beide.
Das niet leuk!

Hopelijk geeft het wel duidelijkheid en valt het mee.
+1 :-*
Door Pauline
Ik mag me morgenvroeg om half elf melden in het Radboud UMC met een vermoeden op een netvliesloslating in mijn goede oog. Duimen dat de irritante zwarte vlek een andere oorzaak heeft en simpel te verhelpen is. Anders wordt het een echte operatie waarschuwden ze hier al. Alleen laseren is niet voldoende.

Duimen jullie keihard? Zou nog graag in lengte van jaren de 60% die ik daarmee zie behouden.

In Almelo kunnen ze niet met zekerheid zeggen wat het is. Ik heb helaas erg lastige ogen en een (stomme) ingewikkelde afwijking.
Door Siberienne
De duimen draaien overuren!
En de kaarsjes branden voor iedereen due het kan gebruiken
CAF25509-0B16-46CC-9646-1BAD4801AB25.jpeg
CAF25509-0B16-46CC-9646-1BAD4801AB25.jpeg (1.71 MiB) 1185 keer bekeken
Door eelke
Pauline schreef:Ik mag me morgenvroeg om half elf melden in het Radboud UMC met een vermoeden op een netvliesloslating in mijn goede oog. Duimen dat de irritante zwarte vlek een andere oorzaak heeft en simpel te verhelpen is. Anders wordt het een echte operatie waarschuwden ze hier al. Alleen laseren is niet voldoende.

Duimen jullie keihard? Zou nog graag in lengte van jaren de 60% die ik daarmee zie behouden.

In Almelo kunnen ze niet met zekerheid zeggen wat het is. Ik heb helaas erg lastige ogen en een (stomme) ingewikkelde afwijking.
Chips! Ik duim!

Klaag2.0; de tv is er en moet nu geïnstalleerd ::)
Door dinky89
Oei wat spannend Pauline! Ik duim voor een simpel te verhelpen oorzaak :duimen:

Beterschap voor de zieke beestjes!

Eigen klaagje: ik moest op de fiets naar de supermarkt omdat mijn oprit volledig werd geblokkeerd de hele middag door verhuiswagen van de buren. Uiteraard op terugweg natte sneeuw >:( Ik heb nu dus weer aan beide kanten buren na een maand geklus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door