Even klagen over schoonfamilie met kerst

Ik stond te praten met schoonzusje voor kerstdiner op kerstavond, en zij had het over buikgriep.. Mijn eerste reactie was, wat doe je hier dan, is hartstikke besmettelijk

Zij vond van niet...
Ze waren 1 of ander baby-ding vergeten, dus dat werd 1e kerstdag opgehaald, ik zei nog tegen broer van vriendje 'dankjewel dat vriendje door jullie diarree heeft' maar hij lachtte me uit dat besmetting nooit zo snel kon

Was het maar bij diarree gebleven. 's nachts heeft vriendje zo hard gebraakt dat de muur en het plafond onder zitten. Ik had alles om 5 uur schoon, lag in bed en zei nog dat de deur maar open moest blijven ivm de lucht. Vriendje had het niet gehoord, en toen hij hem dichtdeed, kon ik die ook nog schoonmaken..
Ik heb hard mijn best gedaan alles schoon te houden, maar helaas gisteren ook geveld.. Helse buikpijnen, alsof iemand met een haak mijn navel naar achteren trekt.. Ik loop nu aan alle kanten leeg, en ik ben in elk geval blij dat die helse pijnen weg zijn... Hopelijk kan ik vandaag weer aan schoonmaken toe komen... Ik had hele andere plannen deze week...
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk