Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:
C4C1AB59-63E0-4CB9-ABF5-E5D5BB258EC0.jpeg7BE8BDD9-DD77-4B57-BD7C-3298F25C6E0E.jpeg
Daar voel je je spontaan beter van.
:smitten: :smitten:

Ik wil mijn eerdere klaag graag aanvullen :cool:
Bij het ontkoppelen en onder het aanrechtblad wegschuiven van de oude wasmachine, bleek dat de aansluiting al een tijdje lek was :-X
Wat een chaos. En nu heb ik allemaal vieze natte handdoeken, maar geen wasmachine om ze in te wassen ::)
Ik hoop echt dat ie zoals beloofd morgen komt :angel2:
Door Anne in Zweden
Oef, MillyMol en BenWelkor, zulke dingen hakken erin... Ik hoop voor jullie allebei dat er betere tijden aankomen. Veel sterkte gewenst. En een knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft!

Constance, jij ook veel geduld, doorzettingsvermogen en humor gewenst met je wasmachinetoestand. Gelukkig gebeurde het nu, en niet a.s. zaterdagavond! :D :biggrin2:
Door eelke
Hoi BenWolkor, volgens mij heb ik je nog niet eerder hier gezien? En dan meteen in dit topic, wat een nare situatie, is een scheiding eigenlijk bijna altijd, maar zeker ook nog met kinderen in het spel. Veel sterkte. Misschien vind je het leuk om je voor te stellen? Mag je gewoon een eigen topic voor openen hoor, als je het leuk vind natuurlijk!
Door dinky89
Lief Siberienne :-*
Hier vandaag weer paar stapjes gezet richting de toekomst. In januari definitief knopen doorhakken.
Door koekje
Wij beleven hier het snotterseizoen weer in volle glorie. Dit jaar met een aanvulling: Vera is net aan genezen van de waterpokken, daar mag ik nog wat korsten uit haar haar plukken. En sinds vanochtend zit Lennard ook onder de rode vlekjes waar blaasjes opkomen. Fabian heeft ook al een hoestje, dus die is de volgende :-X
Door Pauline
Sterkte voor iedereen die het gebruiken kan en een extra stevige knuffel voor MillyMol.
Door kira
Beterschap didot @ ronald

Hier een hondse ziekenboeg en een ernstig zieke kater. Hond een heeft een behoorlijke hoornvliesbeschadiging. Hond twee een oorontsteking en een vies oog (lijkt wel de griep). Kater is opgenomen en krijgt vandaag een zware operatie om een tumor weg te halen, op hoop van zegen en we duimen dat onze dierenarts kan uitvoeren wat hij bedacht heeft want de tumor ziet in de kaak en het grootste deel kaak moet weg.
Kleine klaag het huis wordt vies met dit weer.
Door Charlie Angel
Een dikke knuffel voor alle patiënten Kira.
En onze duimen draaien keihard voor Minoes.
De beestjes hebben gewoon ook vakantie nodig. en Minoes zal dan natuurlijk goed de aandacht krijgen met kroelen en knuffelen.
Door Too
Angelique schreef:Alle regenboogworteltjes op :(
Hier ook èn de gewassen spinatie
Door Angelique
Too schreef:Hier ook èn de gewassen spinatie

En nu...ongewassen spinazie en gewassen worteltjes dan maar :biggrin2:
Door Too
Angelique schreef:En nu...ongewassen spinazie en gewassen worteltjes dan maar :biggrin2:
Volgens mij een uitstekend alternatief
Het leek een heel 'ding' te zijn bij AH ..mevrouw was lichtelijk ontstemd ::)
Door eelke
Even een snelle klaag tussendoor, horror en hel! Een nieuwe tv uitzoeken! Ik heb zeker een uur in de mediamarkt doorgebracht, aaarrghh, verschrikkelijk!
Nu maar verder alle 100 miljoenmiljard optie's vergelijken.

En we hebben gewoon nog een werkende tv hoor. Maar ja. Die hadden we 9 jaar geleden gewonnen, en is dus ook verouderd, maar ook een plasma scherm, heeeeel slecht qua energieverbruik.
Door Kaio
eelke schreef:Even een snelle klaag tussendoor, horror en hel! Een nieuwe tv uitzoeken! Ik heb zeker een uur in de mediamarkt doorgebracht, aaarrghh, verschrikkelijk!
Nu maar verder alle 100 miljoenmiljard optie's vergelijken.

En we hebben gewoon nog een werkende tv hoor. Maar ja. Die hadden we 9 jaar geleden gewonnen, en is dus ook verouderd, maar ook een plasma scherm, heeeeel slecht qua energieverbruik.
En je kiest toch altijd de verkeerde :biggrin2:

Een tip, een Flips zou ik niet doen vanwege de slechte user interface ( en rest van software). Van zoiets kun je echt horendol van worden ( ik wel hoor ) . Verder eh beoordelingen lezen he :P nou succes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door