Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door constance.blokzijl
Pff wat heftig Millymol. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, zonder het te weten zo dichtbij. Sterkte met de afhandeling.
Door Siberienne
Jeetje Milliymol, wat heftig, en wat bizar, zo dichtbij en het niet weten... dat moet heel zeer gedaan hebben.

Kleine klaag; werd vanmorgen wakker met griep. Lig in bed. Snap nou wel waarom ik me gisteren niet fit en kribbig en hangerig voelde.
Door sam28
Wat heftig Millymol. Ik snap goed dat je dit echt even op een rijtje moest zetten. Wat een naar en verdrietig idee dat je op de ICU bent geweest in de tijd dat je broer daar lag en je niks wist. Heel veel sterkte.
Door Ronald
Bizar, Millymol, en wat verschrikkelijk triest.

Didot is ziek. Het gaat niet goed met het mannetje, ook door alle gedoe van de laatste tijd.
Vanmiddag maar even bij de dierenarts langs.
Door Eef+Stippels
Beterschap voor Didot!

Mijn klaag: de wasmachine is er mee opgehouden >:(
Ik heb meteen een nieuwe besteld zodat ie er hopelijk voor de kerstdagen is....
Had ik even niet op gerekend. Ik was juist in overweging of ik een playstation zou kopen, ik zag een hele mooie aanbieding, maar nee dus ::)

(Stiekem vind ik het dan wel weer fijn dat ik morgen dan een 8 kg machine heb ipv 6 :biggrin2: )
Door BenWelkor
Jeetje, wat een heftige verhalen Vooral het verhaal van Milliymol heeft me echt geraakt! Ik wens je heel veel sterkte.

Ik heb ook echt zin om even te klagen.
Ik ben net gescheiden van mn vrouw... Jeetje wat een gedoe...
Kinderen alleen maar in tranen
Wil graag nog contact met mijn vrouw
Het enige waar zij zich druk om maakt is het telefoonabonnement van https://www.belwinkel.nl dat nog op mijn rekening staat, dat kan je toch niet geloven?!!
En dat nadat we 23 jaar samen zijn geweest he.
Ik had gehoopt dat we dit normaal konden afsluiten, maar helaas. :-\
Ik zit dus diep in de put. :'(
Door Charlie Angel
Ronald schreef:Bizar, Millymol, en wat verschrikkelijk triest.

Didot is ziek. Het gaat niet goed met het mannetje, ook door alle gedoe van de laatste tijd.
Bah Ronald dat is niet leuk, je mannetje zo ziek. Ik hoop dat het inderdaad stress is en niets meer.
Dikke knuffel voor Didot. :-*
Eef+doggies schreef:Beterschap voor Didot!

Mijn klaag: de wasmachine is er mee opgehouden >:(
Had ik even niet op gerekend. Ik was juist in overweging of ik een playstation zou kopen, ik zag een hele mooie aanbieding, maar nee dus ::)

(Stiekem vind ik het dan wel weer fijn dat ik morgen dan een 8 kg machine heb ipv 6 :biggrin2: )
Niet leuk zo voor de drukke en dure dagen. Maar gelukkig heeft elk nadeel dan ook nog een voordeel. :biggrin2: :-*
Door Zuzanna
Hè bah MillyMol, dat had op zijn minst gecommuniceerd kunnen worden. Vervelend om niet eens afscheid te kunnen nemen, ook al had je geen contact meer. Sterkte met het verlies!
Ronald schreef:Didot is ziek. Het gaat niet goed met het mannetje, ook door alle gedoe van de laatste tijd.
Beterschap voor Didot! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!
Eef+doggies schreef:Mijn klaag: de wasmachine is er mee opgehouden >:(

Ik hoop voor je dat ie er op tijd is! 8 kg is inderdaad wel fijner dan 6.
BenWelkor schreef:Jeetje, wat een heftige verhalen Vooral het verhaal van Milliymol heeft me echt geraakt! Ik wens je heel veel sterkte.

Het enige waar zij zich druk om maakt is het telefoonabonnement dat nog op mijn rekening staat, dat kan je toch niet geloven?!!
Sterkte ermee! Weet dat iedereen dit soort dingen op een andere manier verwerkt. Ongetwijfeld maakt je vrouw zich ook druk om andere zaken maar mogelijk is het te druk in haar hoofd om dat naar buiten te laten komen. Hopelijk zakken de emoties snel en kunnen jullie allebei weer een stabiele situatie opbouwen.
Door dinky89
Poeh, wat een verhaal Millymol! Vooral zo bizar omdat je er zelf dan zo dicht in de buurt bent geweest. Hopelijk is het gedoe met de erfenis ook snel rond.... :bigarmhug:

Ronald, wat vervelend dat Didot het dan ook nog eens niet goed doet nu je al meer dan genoeg aan jezelf hebt. :bigarmhug:

en ook een :bigarmhug: voor iedereen die het kan gebruiken!

Eigen klaagje: in de knoop zitten met van alles tegelijk. Onduidelijkheid ten aanzien van gezondheid schoonmoeder (dus gaan ze haar maar bestralen uit voorzorg) en daarnaast op werkgebied grote sprong in het onzekere diepe willen maken.
Door BenWelkor
Zuzanna schreef:Hè bah MillyMol, dat had op zijn minst gecommuniceerd kunnen worden. Vervelend om niet eens afscheid te kunnen nemen, ook al had je geen contact meer. Sterkte met het verlies!

Sterkte ermee! Weet dat iedereen dit soort dingen op een andere manier verwerkt. Ongetwijfeld maakt je vrouw zich ook druk om andere zaken maar mogelijk is het te druk in haar hoofd om dat naar buiten te laten komen. Hopelijk zakken de emoties snel en kunnen jullie allebei weer een stabiele situatie opbouwen.
Bedankt voor je reactie! Ja klopt! Ik hoop dat we snel weer een stabiele relatie kunnen opbouwen, vooral voor de kinderen...
Nu eerst maar even focussen op de feestdagen die komen.
Door MillyMol
Iedereen bedankt voor de lieve reacties! 2017 was een heftig jaar. Dat gaat 2018 ook worden, weet ik nu al. Huis verkopen, nieuw appartementje terugkopen, onroerend goed in het buitenland aankopen: wordt heel druk en vast nog wel stressen, maar ik kijk er wel naar uit.
Door Ronald
Pff... het viel gelukkig mee met Didot. Geen rare dingen, bloedwaardes goed. Waarschijnlijk dus toch van de stress (het is ook een gevoelige jongen, hè...).

Iedereen die het kan gebruiken: :bigarmhug:
Door Siberienne
F23AE38D-EC02-4630-B323-2A53DEADE134.jpeg
F23AE38D-EC02-4630-B323-2A53DEADE134.jpeg (167.11 KiB) 1438 keer bekeken
Voor Millymol en Dinky

Pfffff ik wil zo gaan koken maar alles doet griep-au en ik moet ook nog voor Spot koken en groentemix maken. Misschien doen ze maar even een dagje zonder ...

Ik heb wel attente mannen maar helaas kunnen ze nog geen thee voor me regelen..
C4C1AB59-63E0-4CB9-ABF5-E5D5BB258EC0.jpeg
C4C1AB59-63E0-4CB9-ABF5-E5D5BB258EC0.jpeg (1.85 MiB) 1438 keer bekeken
7BE8BDD9-DD77-4B57-BD7C-3298F25C6E0E.jpeg
7BE8BDD9-DD77-4B57-BD7C-3298F25C6E0E.jpeg (1.92 MiB) 1438 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Siberienne op do 21 dec 2017, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door MillyMol
BenWelkor schreef:Jeetje, wat een heftige verhalen Vooral het verhaal van Milliymol heeft me echt geraakt! Ik wens je heel veel sterkte.

Het enige waar zij zich druk om maakt is het telefoonabonnement van https://www.belwinkel.nl dat nog op mijn rekening staat, dat kan je toch niet geloven?!!
Dank je, jij ook heel veel sterkte met de situatie waar je nu in zit. Voor de kinderen is het altijd het verdrietigst. Ik hoop dat het jullie lukt om op vriendschappelijke basis met elkaar om te leren gaan, al was het maar voor de kinderen. Hoe oud zijn ze?
Door Kaela
Ronald schreef:Pff... het viel gelukkig mee met Didot. Geen rare dingen, bloedwaardes goed. Waarschijnlijk dus toch van de stress (het is ook een gevoelige jongen, hè...).

Iedereen die het kan gebruiken: :bigarmhug:

Dikke knuf voor lieve Didot :-* .

En voor iedereen die het gebruiken kan een :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door