Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
[quote="Els&Flow"]
Vandaag me weer eens verbijsterd dat sommigen een rijbewijs hebben weten te bemachtigen. Op de snelweg 50 gaan rijden bij een beetje regen, op de linkerbaan blijven plakken terwijl rechts vrij is, geen richting geven, niet kijken maar op het allerlaatste moment- over de doorgetrokken streep- toch nog invoegen- uiteraard zonder rochting te geven of 1x heel snel een knippertje.  :-X Het was weer een interessant ritje.
[/quote]

Hou op schei uit  :-X
Gister was ik op en neer naar Alkmaar, heb ook weer mooie stunts  ::) kunnen aanschouwen
Er komt weer een nieuwe 'De allerslechtste chauffeur' dit najaar, zit ik met kromme tenen, van mensen die te veel twijfelen (niet goed), denken dat ze een superchauffeur zijn (ook niet goed) en van alles er middenin  :-X
Door Nynke
Rik en ik hebben een geweldige housewarmingparty cq verjaardagsfeest bij Barbara en Ron gehad en zijn daar blijven slapen, was  :thumbup: :thumbup: De wolfjes hebben zich prima gedragen bij de oppas, fijn !!  :angel: :angel:

Thuis aangekomen was mijn nieuwe simkaart er en heb ik eerst de belangrijkste telefoonnummers overgetypt in Excel, doodsbenauwd dat ik ze kwijt zou zijn  :-[ :-[ maar gelukkig ging het goed, pfieuwww  :P :P
Door eelke
Uitgeslapen, al wat gewerkt, een was gedraaid en met de honden naar het bos geweest, en ze zijn zelfs schoon terug gekomen! Ben eindelijk weer te voet naar het bos gelopen, dat heeft lang niet gekunnen door mijn rug (want dan moeten de honden 800 meter netjes volgen maar omdat ze weten dat we naar het bos gaan is dat netjes er niet echt bij zeg maar...;) ) maar nu ging het prima. Het is raar weer, het klinkt bedompt buiten, alsof het mistig is maar dat is het niet.
Verder vandaag wel vrij, dus ga ik maar eens wat huishouderen.
Door Nynke
[quote="hannabelgje"]
En ik sta er nog steeds. Blijkbaar komen de mensen met sleutels later vandaag. Wel fijn dat ze dat dan laten weten zodat ik niet drie kwartier voor de gesloten deur sta. Afbeelding We wachten voorlopig maar dan.
[/quote]
Daar zou ik zeker wat van zeggen tegen leidinggevenden of eerst tegen de mensen zelf  :( :( 
Door Kaela
En onverricht ter zake weer naar huis. Het was een keurige duidelijke nee, die nee bleef, wat ik ook probeerde. Tja en afspraak is afspraak, als hij nee zegt, prik ik niet.

Nu maar even heel erg goed nadenken over hoe nu verder. Want er scheelt hem wel echt wat en na 3 weken uitstel ben ik daar ook wel wat klaar mee.
Door rosmin
[quote="Kaela"]
En onverricht ter zake weer naar huis. Het was een keurige duidelijke nee, die nee bleef, wat ik ook probeerde. Tja en afspraak is afspraak, als hij nee zegt, prik ik niet.

Nu maar even heel erg goed nadenken over hoe nu verder. Want er scheelt hem wel echt wat en na 3 weken uitstel ben ik daar ook wel wat klaar mee.
[/quote]

Kan je hem thuis niet drogeren per os?
Zodat hij in ieder geval kan worden onderzocht?
Evt. bij doseren bij de DA, zodat hij dan thuis pas weer wakker wordt
Of is dit te simpel gedacht? (met Sam zou ik dit wanneer er noodzaak is zo oplossen, omdat hij grote angst heeft voor autoritten /DA)
Door Ronald
Jammer dat Oscar nee zei. Maar wat je zelf ook zegt: nee is nee. En het vertrouwen van hem in jou is erop gebaseerd dat je zijn "nee" respecteert.

Misschien als je door een andere deur naar binnengaat bij Paul? Je zou via de trimsalon of via de pension-ingang kunnen proberen. Misschien ligt er een overduidelijke associatie met de ruimte waar het gebeurt. En misschien Paul even uit de buurt en Sander erbij? Of sederen als je de auto voor de deur van de kliniek hebt?

Ik probeer maar wat, hoor...
Door Kaela
[quote="rosmin"]

Kan je hem thuis niet drogeren per os?
Zodat hij in ieder geval kan worden onderzocht?
Evt. bij doseren bij de DA, zodat hij dan thuis pas weer wakker wordt
Of is dit te simpel gedacht? (met Sam zou ik dit wanneer er noodzaak is zo oplossen, omdat hij grote angst heeft voor autoritten /DA)
[/quote]

Drogeren per os? Wat is dat?

Thuis wakker worden heb ik nog niet over nagedacht. Vind dat eng, straks gebeurd er iets als we zonder dierenarts zitten. We wonen op dik een half uur van de dierenarts af, dus we zijn ook niet zomaar weer bij hem terug.
Door Kaela
[quote="Ronald"]
Jammer dat Oscar nee zei. Maar wat je zelf ook zegt: nee is nee. En het vertrouwen van hem in jou is erop gebaseerd dat je zijn "nee" respecteert.

Misschien als je door een andere deur naar binnengaat bij Paul? Je zou via de trimsalon of via de pension-ingang kunnen proberen. Misschien ligt er een overduidelijke associatie met de ruimte waar het gebeurt. En misschien Paul even uit de buurt en Sander erbij? Of sederen als je de auto voor de deur van de kliniek hebt?

Ik probeer maar wat, hoor...
[/quote]

Heel lief van je!

We hebben van alles geprobeerd, ik heb buiten gewandeld, Paul is de ruimte uit gegaan, ik heb onzinnige kunstjes gedaan ter afwisseling, hij heeft een kong met een likje leverworst gehad. Thuis is elk van die truukjes voldoende om de spanning eraf te halen, nu hielp het geen zak. Buiten op straat of in de auto valt buiten de afspraak die ik met Oscar heb. Dan wordt het in Oscar's optiek weer teveel een "we luizen je erin truukje" en dat kan niet. Daarom hebben we juist ook zoveel in de spreekkamer geoefend. Dat hoort bij de afspraak die ik met Oscar gemaakt heb.

Het probleem zit hem ook vooral in mij. Ik was stik en stik zenuwachtig. En hoewel ik kalm genoeg was om goed na te blijven denken en volgens onze afspraken te handelen, ging mijn hart als een gek tekeer en Oscar heeft die zenuwen feilloos door. En ik zie daar niet veel verbetering in komen, want ik ben gewoon Oscar's (over?)bezorgde hondenmama (baaaaaah ik haat het als mensen zeggen dat hun hond hun kindje is, maar in dit soort situaties is het gewoon wel een soort van zo) en ik maak me gewoon heel erg ongerust. Het is niet makkelijk om en de koele-kikker trainer en zijn liefhebbende baasje tegelijk te zijn.
Door bloemetje
Dan gaat oscar toch nooit geen ja zeggen :-\. Ik zou dat ook niet doen als jij zo nerveus bent en ik zou ook nerveus zijn hoor.. daar helpt niks tegen. Ik zou ook thuis proberen te sederen misschien kan t met pillen in leverworst.  Hoe heb je t de vorige keer gedaan?
Door Kaela
[quote="bloemetje"]
Dan gaat oscar toch nooit geen ja zeggen :-\. Ik zou dat ook niet doen als jij zo nerveus bent en ik zou ook nerveus zijn hoor.. daar helpt niks tegen. Ik zou ook thuis proberen te sederen misschien kan t met pillen in leverworst.  Hoe heb je t de vorige keer gedaan?
[/quote]

De vorige keren hebben we steeds truucjes gebruikt en dat station is nu ruim gepasseerd.

Ik vind het meedenken voor oplossingen heel lief, maar het hoeft voor mij niet. Ik overleg met de GT en de dierenarts en natuurlijk ook heel veel met meneer K en dan moeten we gaan kiezen. Ik waardeer het heel erg hoor! Maar het is te complex en te persoonlijk om dat hier te bedenken en bespreken. (ik weet alleen niet wat er met de afkorting OS bedoeld word, dus daar vroeg ik wel even naar, mijn fout)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door