Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Als je dieren- ongeacht in welke vorm, maat, kleur, geur, ect- in huis neemt loop je het risico dat je er onkosten aan gaat maken. Door voeding, verzorging maar helaas ook door da kosten. Ook voor kippen geld dat ze zorg nodig zullen hebben en voor je de stap zet om ze daadwerkelijk in huis te gaan halen denk ik dat je daar heel goed naar moet kijken. Bij een goede verzorging hoort goede voeding en een goed hok en dat kost centjes. Niet veel wellicht (geen idee wat kippenvoer kost), maar tel het bij elkaar op en kijk dan of je dat kunt missen per maand. En zo ja dan wens ik je heel veel plezier met je kippen.

OT: Vanmorgen al naar het strand geweest, het was om 07.30 al redelijk druk aan het worden en zulk mooi weer is het nou ook weer niet vandaag. Vanmiddag gaan we jacht trainen, tenzij het erg warm word.
Door Pauline
ik heb met Joep rondgerold, Eddie heeft met Joris rondgelopen. Straks even naar pap en mam, daarna met Joep naar een mooi meertje om daar zijn aquatherapie te verzorgen en dan zien we wel wat de dag verder brengt.
Door Borke
Kaela schreef: Wij gaan ons zo op karkassen richten, we moeten ze in stukjes hakken om te malen. Hou jij die spreuk maar bij je  ;D Ik zie nu helemaal voor me dat die karkassen beginnen te groeien terwijl wij ze te lijf gaan  :o ;D :P
:D ;D :biggrin2:
Veel plezier!

Els, je hebt helemaal gelijk, ik dacht hetzelfde!
Wat lekker toch om zo dichtbij het strand te wonen dat je er voor de drukte kunt zijn  8)

Hoe gaat het met je ouders Pauline?
Wat heerlijk dat jij ze kunt opzoeken!
Gaan de mannetjes dan mee (nee ik bedoel niet de grote man, die gaat natuurlijk sowieso mee)?
Door Kaela
Borke schreef: :D ;D :biggrin2:
Veel plezier!
Het is gelukt, zonder vreemde groeiende karkassen  :biggrin2:. We beginnen er echt handig in te worden, een goede anderhalf uur en we hebben 19 bakjes met 500 gram prachtig gevarieerd gemalen kattenkvv. En Oscar kan vanavond alle restjes eten, dus die is ook blij, lekker lui eten!

Voor de rest van de dag geen plannen en aangezien ik gister enorm over mijn grens ben gegaan en hele vieze hoofdpijn kreeg, ga ik vandaag maar eens lekker lui doen.
Door Els&Flow
Geen training voor on vandaag. Flow moet loops worden en is niet vooruit te branden. Slaapt veel, plast veel en vaak, de reuen staan alweer onder mn keukenraam dus hopelijk zet het door en zijn we er vlot weer vanaf.

Klaagmodus ff aan: Ik slaap zelf zo slecht, veel nachtmerries, veel wakker worden op vreemde plaatsen als de keuken en ook weer de trap af s nachts. Die fase heb ik al zolang niet meer gehad, maar nu dus weer in volle hevigheid terug. :-\ Geen idee waar dit nou weer vandaan komt, geen stress en ook geen kopzorgen, wel veel last van de fibrom. Een nacht goed doorslapen zou wel heel fijn zijn. Slaapmedicatie werkt ook niet, daar word ik alleen maar onrustiger van. Zo, klaagmodus weer uit.
Door TMG1961
Net rondje gedaan...pffff, ik vindt het in de zon niet uit te houden..ik kan daar niet tegen als het warm is. Had niet veel gescheeld of ik was omgekiept na het enigste stukje zonder schaduw te hebben gehad, was stuk van ong 150 m
Door Martine-Tom
Wat een zalig dagje zo, heerlijk weer en na een goede nachtrust het huis weer eens goed onder handen genomen. Ik kan weer 2 nieuwe katten breien van alle haren die ik verwijderd heb vandaag denk ik  :biggrin2:
Tom is nu ook eindelijk helemaal kaal geschoren, geloof dat hij het wel erg lekker vind...maar mooier is ie er niet op geworden  :D
Zo gaan kijken of ie zin heeft om een stukje te lopen en daarna eens aan het eten gaan beginnen.

Heerlijk gewoon zo'n tutterdagje, me-time had ik ff behoefte aan  :)
Door Kaela
Lekker lui doen is er nog niet  van gekomen. We zijn toch weer verder gegaan op zolder. Op 1 helft ligt nu het vinyl en is aan 1 kant ook een schot gemaakt (dan kunnen de katten niet onder het laagste schuine dak komen). In die hoek hebben we vervolgens alle dozen en bewaarspullen gezet. Nu is meneer K nog bezig al het houtwerk in de andere hoe te leggen. Dan is de tweede helft leeg en kunnen we daar vinyl gaan leggen. Maar dat word een andere keer, het is er behoorlijk warm en je staat de hele tijd gebukt. Dus we zijn wel een beetje gesloopt nu.

Het is wel heel leuk, sinds de katten naar zolder kunnen, zitten ze er ook steeds. Komen wij boven, steken ze nieuwsgierig hun koppie naar beneden. Vet leuk! Ik verheug me er ook op als het klaar is, ik wil een schommel voor ze maken en ook nog even kijken voor ander leuk speelgoed.
Door Pauline
Borke schreef: :D ;D :biggrin2:
Veel plezier!

Els, je hebt helemaal gelijk, ik dacht hetzelfde!
Wat lekker toch om zo dichtbij het strand te wonen dat je er voor de drukte kunt zijn  8)

Hoe gaat het met je ouders Pauline?
Wat heerlijk dat jij ze kunt opzoeken!
Gaan de mannetjes dan mee (nee ik bedoel niet de grote man, die gaat natuurlijk sowieso mee)?
Het gaat naar omstandigheden redelijk moet ik zeggen, maar het houdt niet over. Wat natuurlijk logisch is. We proberen zoveel mogelijk te helpen en te doen, voelt goed voor ons. Ik ga elke dag en Eddie eigenlijk ook wel. Ja onze jongens gaan mee met ons, die zijn altijd welkom. Zelfs toen Joep met een luier om lag en het weleens misging, was het geen enkel punt. Dat voelt ook heel goed.
Door rosmin
Vanmiddag  een"mijlpaaltje" bereikt in de auto-training met Sam
Een paar weken niet geoefend vanwege de warmte en vanmiddag weer begonnen en hij reageerde totaal niet op de ruitenwissers die aangingen! Yes!  Nu heb ik de motor 4 seconden aangehad en hij gaf geen enkel reactie, behalve "waar blijft mijn eendepoot?"
Het wordt nog 'ns wat  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door