Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan en uiteraard ook voor Dante. Pijn in je poot is niet fijn zegt Zoë.
Op kraamvisite geweest in mijn kippenhok. Er zijn 7 Barnevelders uitgekomen van de 8 eitjes die er lagen. Nr 8 is ook bevrucht dus we laten het eitje nog naar even liggen. Wordt veel kip eten over een paar maanden.
Door Els&Flow
Onze (tijdelijke, ze blijven 4 jaar) nieuwe amerikaanse buren hebben de onaangename gewoonte om met mooi weer om 12.00 de oklahoma super smoker bbq aan te steken en dusdanig veel rook en stank te veroorzaken dat de rest van de buurt naar binnen vlucht, ramen en deuren moet sluiten omdat we letterlijk niet meer buiten kunnen zitten. :( 

Ze zitten in hun eigen tuin, dus we kunnen er niet teveel van zeggen, maar o wat is dit irritant. Praten helpt niet want de volgende dag met mooi weer gaat ie gewoon weer aan, vis erop of een slink stuk spek. Ze snappen gewoon niet dat ze hier in een rijtjeshuis zitten en niet meer op de prairie van Texas, waar ze vandaan komen.
Door Kaela
Eventjes van Luxemburg naar huis gereden na een heerlijk weekje vakantie! Was echt genieten, voor ons alle drie. Nu weer fijn thuis, de katten zijn helemaal blij en het gaaies kletst er lustig op los!

In de gauwigheid lees ik dat er wat knuffels nodig zijn

:bigarmhug: voor Paulien, voor Joep en voor je moeder en vader. Heel, heel erg veel sterkte gewenst!

:bigarmhug: voor Judtih en je moeder

En voor kleine Beer heel veel beterschap gewenst!
Door kira
hannabelgje schreef: Knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan en uiteraard ook voor Dante. Pijn in je poot is niet fijn zegt Zoë.
Op kraamvisite geweest in mijn kippenhok. Er zijn 7 Barnevelders uitgekomen van de 8 eitjes die er lagen. Nr 8 is ook bevrucht dus we laten het eitje nog naar even liggen. Wordt veel kip eten over een paar maanden. Afbeelding

Oh wat een goed percentage met de eieren. Mijn twee doen het ook nog goed.

Kleine beer een schoen aangedaan ze ging likken aan de wond en dat is niet goed voor het herstel. Zo weer flink honing erop en hopen dat het snel dicht is. Heb helaas geen tea tree in huis.
Door Riek
Och Pauline en Judith, wat een zorgen weer  :'(

Zorgen om je moeder, dat hakt er zo diep in.
Hopelijk komt er eens een einde aan die zorgen. (en dat bedoel ik goed hoor)
Ik wens jullie veel sterkte.

Kus ook voor de anderen die 'm kunnen gebruiken.
Door Borke
Heel veel sterkte Pauline en Judith!
Blijft toch moeilijk om je moeder als patient te zien, volgens mij went dat nooit.
Hoe pijnlijk het ook is, geniet van de mooie momenten samen  :-*
Vanmorgen met Charlie naar Tannetje geweest voor zijn grote probleem het niet eten en regelmatig misselijk zijn.
Zijn darmen/maag zijn wel flink van streek dus een behandeling gehad en wat poedertjes mee naar huis.
Ik hoop echt dat mijn lieverd opknapt en zelf eindelijk weer eens gaat eten.

Vervolgens doorgereden naar Michiel's zus en zwager en daar hun verjaardagen gevierd.
Charlie was weer voorbeeldig en genoot van alle aandacht. :-*
Ik heb veel pijn en ben gesloopt, dus nu voetjes omhoog.

De chevy is nu ook wel goed ingereden denk ik. :biggrin2:
Maar jeetje wat ben ik blij met de automaat.
Borke schreef: Lastig dat Charlie niet goed wil eten, ik hoop dat de behandeling helpt!
Zo lastig als ze slecht eten  :-[
Toch heerlijk dat hij weer bij je is  ;)
Ja, ik ben elke dag weer blij dat hij bij me is! :-*
Probleem is vooral dat hij niet alleen slecht eet, maar eigenlijk nauwelijks zelf eet.
Maar inderdaad we hopen dat het hem gaat helpen.

Is Sofi ook een slechte eter dan?
Door Borke
Maxi's 3-tal schreef: Ja, ik ben elke dag weer blij dat hij bij me is! :-*
Probleem is vooral dat hij niet alleen slecht eet, maar eigenlijk nauwelijks zelf eet.
Maar inderdaad we hopen dat het hem gaat helpen.

Is Sofi ook een slechte eter dan?
Sofi heeft haar buien.
Sinds ze kvv eet gaat het beter.
Ze at veel beter toen Borke nog leefde. Die stond altijd klaar om haar eten te pikken, dat kon overigens niet, want als ze aten dan zat er altijd een hek of een deur tussen.

Ze moet eten, anders kan ik haar medicatie niet geven.
Ik dwangvoer haar soms.
Ik vind het afschuwelijk om haar te dwingen, maar ja ze moet eten.
Dan kiep ik het met de hand naar binnen en dwing haar te slikken.
Gelukkig is het niet vaak nodig, maar ik doorbreek daarmee wel de cirkel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door