Op kraamvisite geweest in mijn kippenhok. Er zijn 7 Barnevelders uitgekomen van de 8 eitjes die er lagen. Nr 8 is ook bevrucht dus we laten het eitje nog naar even liggen. Wordt veel kip eten over een paar maanden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan en uiteraard ook voor Dante. Pijn in je poot is niet fijn zegt Zoë.
Op kraamvisite geweest in mijn kippenhok. Er zijn 7 Barnevelders uitgekomen van de 8 eitjes die er lagen. Nr 8 is ook bevrucht dus we laten het eitje nog naar even liggen. Wordt veel kip eten over een paar maanden.![]()
Ronald schreef:wat geeft het! als je maar lol hebt gehad!!
OT: Toch wel gemerkt dat een avondje flink stappen sporen nalaatBen nog een beetje bryk...
![]()
Mieke L. schreef: wat geeft het! als je maar lol hebt gehad!!En lol heb ik gehad!
Borke schreef: Lastig dat Charlie niet goed wil eten, ik hoop dat de behandeling helpt!Ja, ik ben elke dag weer blij dat hij bij me is!
Zo lastig als ze slecht eten
Toch heerlijk dat hij weer bij je is![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ja, ik ben elke dag weer blij dat hij bij me is!Sofi heeft haar buien.
Probleem is vooral dat hij niet alleen slecht eet, maar eigenlijk nauwelijks zelf eet.
Maar inderdaad we hopen dat het hem gaat helpen.
Is Sofi ook een slechte eter dan?