Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Heerlijk naar en van werk gefietst. Tijdens de lunch zalig buiten gezeten en dadelijk nog fijn de tuin in.
Ik vind dat we over het weer dit jaar zeker niet mogen klagen. Wat hebben we al veel mooi weer gehad. Zalig. Dat weekje regen neem ik er dan met plezier bij.
Door lauraV
TMG1961 schreef: Online aan het zoeken naar een net voor stuk afgezette terras aan bovenkant dicht te maken zodat Noppie er niet uit kan. Maar wil wel net hebben waar geen vogels in verstrikt kunnen raken.
heb vandaag bij de action netten zien liggen ... maar weet niet precies wat voor net je zoekt ....
Door Pauline
hannabelgje schreef: Heerlijk naar en van werk gefietst. Tijdens de lunch zalig buiten gezeten en dadelijk nog fijn de tuin in.
Ik vind dat we over het weer dit jaar zeker niet mogen klagen. Wat hebben we al veel mooi weer gehad. Zalig. Dat weekje regen neem ik er dan met plezier bij.
Waar halen jullie een week regen vandaan, ik zie dat nergens??
Door TMG1961
Hier heeft het vanavond geregend. Was net met buurman bezig met de poortjes ingangen, heeft ong 15-20 minuten geregend. Poortjes hangen, moet alleen nog op 1 poort slot zetten en bij de ander een opening aan zijkant opvullen en daarna net over terras spannen. Morgen eens kijken of ik een paar foto's kan maken
Ik woon nu officieel in fort knox. Alles is hier hermetisch afgesloten nu. Alle stukken tuin afgesloten. Praktisch is het niet maar het is genieten om weer ontspannen in de tuin te zitten en liggen.  Zoë heeft gisteren ook echt genoten van het feit dat ze weer op het gras mag. We hebben gewoon fijn onze tuin weer terug.
Door TMG1961
lauraV schreef: heb vandaag bij de action netten zien liggen ... maar weet niet precies wat voor net je zoekt ....
Die had ik ook zien liggen maar die zijn maar 5 x 3 m en ik moet 7 x 4 m hebben.
Door Pauline
Maxi's 3-tal schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Nee hoor, zo'n klein mannetje rijd zich toch niet vast. :biggrin2:
Maar hij moest erdoor omrijden.
Oh gelukkig maar...., gebeurt vaker hoor! Hmmm welke onderdoorgang bedoelt hij trouwens? Die bij de Deldensestraat in Hengelo? Volgende keer goed hard toeteren Michiel, misschien hoor ik het wel! :biggrin2:
Pauline schreef: Oh gelukkig maar...., gebeurt vaker hoor! Hmmm welke onderdoorgang bedoelt hij trouwens? Die bij de Deldensestraat in Hengelo? Volgende keer goed hard toeteren Michiel, misschien hoor ik het wel! :biggrin2:
Maak je dan het viaduct hoger? Morgen zit ik weer ergens in die hoek hoorde ik (ik vergeet altijd de stops, dat zie ik wel als ik ga rijden) In ieder geval Oldenzaal en Enschedeeee. Was bij de Deldensestraat ja vanuit het centrum richting Delden, onderweg naar Goor. Was even bij de supermarkt aan de Willem de nog iets straat geweest.

Vind het wel stom trouwens, we hebben vrachtwagen navigatie en nog probeert ie je onder 40 cm te laag door te sturen, stom ding!
Door Pauline
Mini's 3-tal schreef: Maak je dan het viaduct hoger? Morgen zit ik weer ergens in die hoek hoorde ik (ik vergeet altijd de stops, dat zie ik wel als ik ga rijden) In ieder geval Oldenzaal en Enschedeeee. Was bij de Deldensestraat ja vanuit het centrum richting Delden, onderweg naar Goor. Was even bij de supermarkt aan de Willem de nog iets straat geweest.

Vind het wel stom trouwens, we hebben vrachtwagen navigatie en nog probeert ie je onder 40 cm te laag door te sturen, stom ding!
Tuurlijk!  8)

En als het mislukt en je zit toch vast neem ik je mee een ijsje eten bij Van der Poel!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door