Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gefeliciteerd Laura!

Net even een zooitje oud ijzer weggebracht. Lekker lopen stuntelen daar met aanhanger + achteruitrijden. Niks voor mij dus, gelukkig was er een behulpzame meneer die vriendelijk vroeg of hij die aanhanger maar even in de juiste richting moest zetten  :biggrin2:
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorp :D Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken,  het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe.  Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer :P
Wat fijn voor je, gefeliciteerd!
TMG1961 schreef: Ik heb hem in tussen wat rund gegeven en dat heeft ie opgegeten. Maar hij kan enorm zeuren met z'n eten. In begin at ie alles en nu alleen nog de smaakjes rund compleet en beefmix van degomeat. smuldier was geen succes, darf at ie helemaal niet.

Ja, daar is ie kat voor.

Ik ging 2 weken terug even wat KVV halen (ik woon in de buurt bij zoo-natuurlijk, de vergulde hond en natuurlijk gezonde dieren) omdat de prooi is, en ik moest eerst al zeggen dat mijn verwende katten geen samengestelde mixen eten, lusten ze gewoon echt niet, heeft ook geen zin om te geven. En daarna moest ik nog vanalles afwijzen, want eigenlijk lusten ze vooral wild, kip of rund krijg ik er gewoon niet in. Eend gaat net...
Theo die van mij krijgen 50 gram eten per dag. Ik heb een schema waarin is verwerkt 200 gram bot. ik maak dat schema en maak dan porties, van het schema moet ik acht porties maken, die vries ik deels in. De dagporties wisselen qua dag, ik moet acht zakjes hebben die zo dicht mogelijk tegen de 50 gram aanzitten. Ene dag is dan stuk eendennek (alleen eend konijn en kip krijg ik makkelijk klein) andere dag is dan stuk orgaan met spier etc. Dus niet iedere dag complet maar per acht dagen wel compleet, per dag ongeveer het aantal grammen.
KVV blieven mijn heren niet. Eigen gemalen bot wel.
Bedankt allemaal! Ik was inmiddels al serieus aan het nadenken over teruggaan naar NL...  Lijkt me ook wel even lekker zo'n baan waarbij je niet te veel hoeft na te denken en gewoon keihard moet buffelen. Is heel wat ander dan werken in de ggz :)
Hier net 7 teken bij Zuko verwijderd.
Hij lijkt een tekenmagneet.
Moet er maar wat aan doen want het is niet goed elke keer zoveel teken, ookal zijn het maar hele kleine.
Maar wil hem niet iets heel chemisch geven
Zuko is een kat.
De overige 3 katten hebben af en toe een teek.
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorp :D Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken,  het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe.  Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer :P
Wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd!  :D
Auto naar de garage gebracht vanmorgen, kreeg een fiat500 mee. Leuk om te zien, prut om in te rijden. Kon er niet mee overweg en ben prompt door rood gereden pal voor een flitspaal  :(
Rond de lunch kwam het gevreesde telefoontje en oei oei. Allemaal stomme dingen die heel veel geld kosten. En ze kloppen ook wel, want ik wist de duurste dingen al (alleen niet dat ze zo duur waren). En dan kregen ze het ook nog niet eens af. Dus de fiatfluthonderd ingeleverd en een fiets mee genomen, want daar ga ik niet nog een keer in rijden en al helemaal geen leengeld voor betalen.

Nu ben ik moe en poepie chagrijnig. Auto's zijn stom  >:(
Mini's 3-tal schreef: Dinsdag en woensdag volgende week meerijden bij een bedrijf hier id buurt. Ze zien wel mogelijkheden om later op de ochtend te beginnen en dan later door te werken. Ben benieuwd of het daadwerkelijk iets wordt. :duimen:
Oeh wat spannend! Zou wel heel fijn zijn  :)

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:

@Laura :  Gefeliciteerd!  :circle:

@ Kaela :  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door