Net even een zooitje oud ijzer weggebracht. Lekker lopen stuntelen daar met aanhanger + achteruitrijden. Niks voor mij dus, gelukkig was er een behulpzame meneer die vriendelijk vroeg of hij die aanhanger maar even in de juiste richting moest zetten

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorpWat fijn voor je, gefeliciteerd!Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken, het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe. Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer
![]()
TMG1961 schreef: Ik heb hem in tussen wat rund gegeven en dat heeft ie opgegeten. Maar hij kan enorm zeuren met z'n eten. In begin at ie alles en nu alleen nog de smaakjes rund compleet en beefmix van degomeat. smuldier was geen succes, darf at ie helemaal niet.Ja, daar is ie kat voor.
Lonaa schreef: Beter een kat die alleen spiervlees eet, dan een dooie kat door leververvetting.Ja het zal de eerste niet zijn......komt helaas best vaak voor.
Laura2004 schreef: Ik heb een tijdelijk baantje bij de bakker in het dorpWat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd!Volgende week werk ik de hele week, daarna werk ik tot juli de weekenden en juli en augustus kan ik er iedere dag werken, het betaalt prima, prima werktijden (tot 14 uur) en ik kan er op de fiets naartoe. Ik ben super blij! Ik weet niet of ik in augustus nog zo blij ben als ik sta te zweten iedere dag, maar dat zie ik dan wel weer
![]()
Mini's 3-tal schreef: Dinsdag en woensdag volgende week meerijden bij een bedrijf hier id buurt. Ze zien wel mogelijkheden om later op de ochtend te beginnen en dan later door te werken. Ben benieuwd of het daadwerkelijk iets wordt.Oeh wat spannend! Zou wel heel fijn zijn![]()