Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
baileys schreef: zo 03 mei 2020, 13:42 Nee hoor, geen eigen paard.

Ik heb de maand april een paard geleased van de manege. Uiteraard mijn lievelings paard ;D .
Hij Goliath, en doet zijn naam eer aan. Het is een grote vriendelijke reus van 1.87 meter. Net zo hoog als ik lang ben :) .
Ik miste mijn lessen, en had op deze manier de gelegenheid om de manege wat inkomsten te beiden en Goliath wat nodige beweging.

Deze foto nam ik toevallig gisteren. Niet de mooiste, maar de buurpaarden die net op de wei werden gezet, hadden wat meer aandacht.
1.87 :o dan is het maar goed dat jij zo lang bent ;D
Leuk paard, en hij glimt je te gemoet, mooi hoor.
Door dinky89
Fijn de verkoop zoals het lijkt is gelukt! Sterkte met het afhandelen van alles :-*

Mijn Geluksmoment: weer heerlijk gesport :D wat had ik dat enorm gemist sinds de lockdown! Morgen lichamelijk misschien wat minder blij (spierpijn) maar sowieso mentaal een enorme oppepper :biggrin2:
Door Kim_S
Lekker hoor!!

Mijn geluksmomentje: oudste dochter heeft na 2 maanden eindelijk weer paard gereden vandaag. Ze was zó blij dat het weer mocht. En volgende week mag ze gewoon weer :)
Door CindyMayella
Ik heb een baan!!!!

Niet waarover ik eerder vertelde (die heb ik dus afgezegd)... Ik werk als allround medewerker bij Knorresteijn Esso tankstation langs de A12 Zoetermeer.......maar voor het grootste deel sta ik bij het gedeelte waar je broodjes en snacks kan kopen (dat heb ik bij mn vorige baan ook gedaan: verse belegde broodjes maken)...... evt werk ik af en toe ook bij andere tankstations in de omgeving..... papieren liggen al klaar om ingevuld te worden en morgen moet ik de manager bellen wanneer ik kan beginnen; kan zijn dat ik maandag al begin :D ....
Zal wel ff wennen weer worden, 3 dagen van 8 uur (evt kan ik nog een dag extra erbij doen) en het zijn shifts: van 05.00-13.00 uur, 13.00 uur-21.00 of 21.00-05.00..... de nachtdienst doe ik voorlopig nog niet totdat ik goed ben ingewerkt......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door