Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Wij hebben geen reactie gehad op de bijvoeding. Nu ben ik wel met groente begonnen. Ik had gelezen dat dat beter is voor de smaakontwikkeling. En moet zeggen, hij lust werkelijk alles.
.

Lekker cliche " dat word nog wel anders"  :biggrin2:

Elena luste ook veel, maar dat is nu weer anders, ze lust dan nu ook weer dingen wat we niet verwachtte.

Hier is het nachtelijke buik sporten begonnen, word er wakker van hoe hard hij tekeer gaat.
Nog steeds stuitligging.
Ja wie weet, misschien ook niet. Ik heb ook altijd alles gegeten als kind zonder uitzondering.
Maar over de smaakontwikkeling als je eerste met groente of eerst met fruit begint is veel te vinden op internet, verzin ik niet zelf.
Jantina schreef: Ja wie weet, misschien ook niet. Ik heb ook altijd alles gegeten als kind zonder uitzondering.
Maar over de smaakontwikkeling als je eerste met groente of eerst met fruit begint is veel te vinden op internet, verzin ik niet zelf.
dat weet ik, bij Elena zijn we ook begonnen met groente.
Pffff het terugfluiten begint hier al weer.
Geen pijnmedicatie dus ik ben eigenlijk geen *tuuut* waard dan he.
Gisteren de badkamer gepoetst, vandaag gans verkrampt opgestaan.
Deze morgen dan rustig wat speelgoed gesorteerd terwijl Fanne de kasten telkens uitwaste.
Nadien samen aan de ramen buiten begonnen, maar ben moeten stoppen, ik kon  niet meer.
Bloeddruk zakt bijna onmiddellijk als ik te veel van mezelf verwacht.
Dat worden nog lange weken als dit nu al weer zo fel begint :s
Nadia schreef: Hopelijk gaat het na de 13 weken beter :)
Hoever ben je nu?
Proficiat nog :) (weet niet of ik dat al gezegd had )
Volgens een collega van men huisarts: ondertussen 8 weken
Volgens de uitslag van het Labo: ondertussen 10 weken
Dus het is afwachten tot 7 oktober om uitsluitsel te krijgen via echo.
Maken jullie gebruik van een oppas? Wie weet hoe je aan een betrouwbare oppas komt voor incidentele gevallen? Helaas geen nichtje of buurmeisje ofzo die we kunnen strikken... maar we hebben echt een back up nodig. Heb zelfs al aan een au pair gedacht en dan geen creche meer. Maar ja het contact met andere kindjes is ook wel leuk...
Ik ben ook op zoek naar een oppas. Kinderopvang is een ramp hier in Duitsland, de dames mogen van 8 tot 14 uur daar zijn. En ik moet weer fulltime aan het werk als het een keer goed gaat met solliciteren  :-X

Vind het heel moeilijk om mijn kinderen aan een vreemde toe te vertrouwen  :-\
Veel van mijn super lieve moeder. Mijn schoonmoeder kunnen we ook op terug vallen.
We werken afwisselend.
En ook 4 lieve vriendinnen waar ik op mag terug vallen. Wat ik gelukkig nog niet hoef te doen.

Geen bevriende moeder waarmee je allebei oppasmoeder kunt zijn?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door