Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik vind hem echt heel mooi en ik hou van accessoires, maar ik heb al 2 6jes, dus deze zou niet direct meerwaarde zijn (behalve mooi) voor mij. En we moeten eventueel wat zuiniger aan doen, dus even geen luxeaankopen voor mij.
Krijg je hem nou met een maand ofzo niet verkocht, mag je mij nog eens roepen en denk ik er weer over na.
Heb je ervaring met dragen? Wat zoek je precies in een doek of draagsysteem (ssc)? Waar en hoe wil je gaan dragen?

Edit: ook belangrijk zijn de maten van degene die zal gaan dragen.
Laatst gewijzigd door koekje op zo 21 sep 2014, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Tamara, het hangt er ook vanaf welke knoop je wilt doen hè. De fwcc vraagt veel doek, zeker als je deze nog niet helemaal 100% onder de knie hebt. In het begin knoopte ik deze tot in de puntjes, nu zou ik hem ook met een 5 kunnen doen. En Vera is zeker niet gekrompen en ik helaas ook nog niet zo veel. Meneer koekje (draagt niet met doek) zou ook met een 6 en fwcc afkunnen, maar dan direct onder Vera's kont afknopen denk ik en niet de knoop op zn rug leggen.
Ik ben nu nog bezig met de bwcc te leren en weer weinig doek over. Terwijl je normaal met een rugknoop juist een met kortere doek toe kan. Als ik bijvoorbeeld een ruck zou doen, zou ik een 2 of hoogstens 3 nodig hebben.
Ik heb trouwens ook gemerkt dat een fcc ook minder doek vraagt, maar die vind ik niet zo lekker zitten en te weinig steun geven. Overigens heb ik dat alleen geprobeerd met mn dunne zomerdoek en niet met mn 'tafelkleed'.
Mja ik ben begonnen met een gewone tricot slen, van 5.6m
Ik heb nu een geweven van 5.2 denk ik en dat gaat.
Maar ik kan geen knoop op men rug verdragen (knoop zit vrij laag en dus te kort op mijn protheses), dus ik heb de extra lengte nodig om terug naar voor te komen.
Ik heb ook niet het budget om 200€ te gaan leggen voor een doek (was ff op facebook op de groep gaan zien jawadde, daar zijn er bij met een gouden randje aan denk ik :p)
Ik heb nu online wel een draagdoek gevonden van 5.5m wat dus goed zou moeten zijn :)
Maar is ook een gewone rekbare natuurlijk.
Wij gaan het even heel rustig aan doen met bijvoeding. Vera heeft vandaag in een stuk banaan geknepen en een stoofpeertje uitgezogen, maar wel met grote buikborrels en een hele vieze pamper tot gevolg. Ik dacht dat ze eigenlijk zo goed als niets binnenkreeg met het gesabbel, maar de pamper zegt anders.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door