Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Wij hebben kuikentjes! :D
Ik weet nog niet hoeveel. Er lagen 6 eitjes onder.
Het is nog even wachten op foto's en om te kunnen tellen tot moeders met de kroost op stap wil gaan. Maar we horen piepjes, zien een schone lege eischaal naast het nest liggen en zien de veren van de kloek nogal raar bewegen. Daar zit duidelijk wat onder. :P
Door - pien -
Mijn dochter komt met haar hond een bakkie doen :D
Normaal pas ik elke maand wel een paar keer op maar nu werkt haar vriend thuis en hoeft dat niet.
Maar ze zegt dat Yuna mij mist en mijn dochter mist ook haar praatje met mij :biggrin2: en thuis zit haar vriend te skypen en ze hebben maar een heel klein huisje dus of ze even langs mocht komen want ze kan nu ook niet rommelen in hun keuken want dan heeft hij er last van :-\
Dus dat wordt straks een socialdistancebakkie :D
Yuna vindt het altijd zálig bij ons in de tuin (zij hebben een balkon) met de mannen :smitten:
Door CindyMayella
- pien - schreef:Mijn dochter komt met haar hond een bakkie doen :D
Normaal pas ik elke maand wel een paar keer op maar nu werkt haar vriend thuis en hoeft dat niet.
Maar ze zegt dat Yuna mij mist en mijn dochter mist ook haar praatje met mij :biggrin2: en thuis zit haar vriend te skypen en ze hebben maar een heel klein huisje dus of ze even langs mocht komen want ze kan nu ook niet rommelen in hun keuken want dan heeft hij er last van :-\
Dus dat wordt straks een socialdistancebakkie :D
Yuna vindt het altijd zálig bij ons in de tuin (zij hebben een balkon) met de mannen :smitten:
Veel plezier! Zal jou ook goed doen, denk ik? :D ...
Door hannabelgje
Met de buurtjes (gezin van mijn broer) samen gaan wandelen met de hondjes. Zoë heeft erg genoten van het uitje met haar Spaanse toyboy. Lol. Heerlijk dat de twee hondjes elkaar zo leuk vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
CindyMayella schreef: do 09 apr 2020, 12:20 Veel plezier! Zal jou ook goed doen, denk ik? :D ...
Ja, het was héél fijn!
Ze had een zak gedroogde kipstrips bij zich, en ze hebben gerend en gegraven ::) en wij zaten lekker toe te kijken.
Het was alleen heel stom om mijn dochter geen knuffel te kunnen geven bij het afscheid :'(
Door Mandarijn
Smelt.......
20200409_155318.jpg
20200409_155318.jpg (9.27 MiB) 1941 keer bekeken
Deze meisjes zijn van maandagavond. Ik ben vrijwilliger bij de kinderboerderij en verzorg de dieren daar.
Door Ina
sam28 schreef: do 09 apr 2020, 19:29 Awww, wat een leuk nieuw leven allemaal. Ik wil een geitje!!! ;D ;D
Aysa wil ook een geitje ;D (....en nee....niet om te barfen ::) ) ....zei is altijd onwijs geïntrigeerd door die huppelbeestjes :D
Door smulpaap
Ina schreef: do 09 apr 2020, 21:06 Aysa wil ook een geitje ;D (....en nee....niet om te barfen ::) ) ....zei is altijd onwijs geïntrigeerd door die huppelbeestjes :D
:biggrin2: Amber mijn E.B was ook dol op geitjes
Door zurca
Pippa was vandaag zo een knap hondje...
Spelen met vriendjes maar netjes met mij mee komen als ik doorloop en haar roep. Bij gebrek aan vriendjes in het bos oefeningen gedaan welke ze heel netjes deed. En dan als kers op de slagroom, 2 keer een andere hond melden bij mij ipv er gelijk naar toe te rennen.
Zo'n dag heb je af en toe nodig...Dat je weet dat er toch iets blijft hangen in dat koppie :biggrin2:
Door - pien -
Mandarijn schreef: do 09 apr 2020, 19:19 Smelt.......
20200409_155318.jpg
Deze meisjes zijn van maandagavond. Ik ben vrijwilliger bij de kinderboerderij en verzorg de dieren daar.
Ooo wat een heerlijkheid :smitten: :smitten: :smitten:
Of ik vroeger soms altijd in het geitenverblijf op de kinderboerderij zat met liefst een geit op schoot :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door