Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
Lieve schat, ik hoop dat jij er beter voor staat. Tig keer een curettage gehad. Geen kinderen. Als ik jou was zou ik vragen om dormicum. Google maar even. Je wordt suf, maar vergeet ook de nare herinneringen.
Het is heftig! Ben nu veel ouder, geen kinderen maar gezegend door mijn man met kleinkinderen. Heb de eretitel oma Sas.
Gelukkig zelf geen ervaring mee, wel wat mensen in mijn omgeving. Ik zie dat mensen het verschillend beleven. Van heel akelig tot iets wat moest gebeuren om daarna wel zwanger te worden. Het lijkt me een verdrietige gebeurtenis.... :'( :'(
Veel sterkte en hopelijk verloopt het zo goed mogelijk voor jullie  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kim en vriend heel veel sterkte. Ik ben in 1999 gecuretteerd na 9 weken zwangerschap. Soortgelijk verhaal als dat van jullie. Curettage is uitgevoerd met roesje en ruggenprik. Was direct na de tijd weer op de been. Nogmaals sterkte.  :-*
Nadia schreef: Koek ben jij al begonnen met bijvoeden?
Nee, gaan we wel binnenkort doen. Eerst nog even een geschikte kinderstoel. Het dingetje wat we hier hebben, heeft geen blad ervoor. Die is alleen om in te zitten, niet om in te eten.
Ik denk dat het in de praktijk een combinatie van gepureerd en rapley zal worden. Rapley is leuk en staan we zeker achter, maar ik vind dat je niet op 1 paard moet wedden. En wij eten in het najaar en de winter ook vaak genoeg 'gepureerd' voedsel (stamp, stoof, draadjesvlees), dus ik zal dat niet angstvallig voor Veraatje achterhouden.
Pot ga ik niet doen. Ik heb een magimix en die kan alles bewerken zoals ik dat wil. Als ik een potje ga voeren, dan een zelfgevuld (en zelfgeweckt) potje.
Misschien zal ze overigens wel eens bij opa en oma bijvoorbeeld een potje krijgen, maar dat is dan daar en niet hier.

Als ik geen tbm zou zijn, zou het misschien anders zijn. Dan ishet toch minder makkelijk even iets pakken wat toevallig op de fruitschaal en in de groentela ligt. Ik heb natuurlijk ook zeeën van tijd om zelf dingen te maken en in te maken.
Ik vind het voor mij persoonlijk geen excuus om Fedde een potje te voeren omdat ik werk. De potjes eerste hapje worteltjes staan hier nog steeds in de kast. Wel wat hapjes in de vriezer, voor als het eens niet lukt, maar die zijn dan wel zelf gemaakt. En op mijn werkdagen eet hij meestal wel 2 dagen hetzelfde. Maar dat vindt hij en ik geen probleem. Even au bain marie opwarmen en hij heeft een heerlijk prakje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door