Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑vr 05 jul 2024, 22:31Ja op eigen tempo heerlijk bezig zijn 1uurtje. Maar na 45 minuten krijgt ie al zware oogjes Dan mag ie het laatste kwartier lekker dutten....niks moet alles mag lessen zijn hetZie hem genieten.
![]()
Op het gemakje..
![]()
frodo quin schreef: ↑vr 05 jul 2024, 20:06 Ik weet niet wat je nu doet met het abces, maar ik heb heel goede ervaringen met honingzalf bij abcessen bij mijn ratten.Jeo ik smeer honingzalf.
Ik hoop dat hij snel beter is. De hydro is dan om weer op te bouwen omwille van de artrose?
Mandarijn schreef: ↑ma 08 jul 2024, 15:13 We zijn de eerste groep, soort van pilot. Het is vooral uitzoeken wat er in de lessen kan. Heb al aangegeven dat ik graag door ga. Woensdag de laatste les alweer. Dan heeft Bobbie er 6 gehad.Ik vind het een super leuk idee! Hoop voor jullie dat het doorgaat.
Siberienne schreef: ↑ma 08 jul 2024, 20:32 Ik vind het een super leuk idee! Hoop voor jullie dat het doorgaat.Ik vind dat eigenlijk een goed concept voor een les ongeacht de leeftijd. Beetje Freinet concept voor honden.