Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
joel schreef:
Kan je niet even op extra controle? Weet zij ook of het je bloeddruk is, is wel handig om te weten al als verloskundige, en ijzer kan ze toch ook even nakijken? Is echt t werk niet en mocht t je ijzer zijn, kan je er iig iets aan doen waardoor je je weer een beetje mens voelt
Ja ik ga morgen langs, vandaag ging niet omdat ik geen vervoer had en zij bij een bevalling was.
Morgen ga ik ook bloedprikken voor anderen dingen en nemen we ijzer ook mee om zeker te zijn.
Door MillyMol
Verdorie: ruim zes weken geleden middenvoetsbeentje gebroken. Anderhalve week geleden gips eraf. Ging redelijk. Kon het goed belasten, kon alweer redelijk lopen. Maak ik vorige week vrijdag een kleine misstap: weer pijn op zelfde plek en kon er niet meer op staan. Foto laten maken, blijkt er hetzelfde zien als de vorige waar de breuk op te zien was. Die bleek dus nog helemaal niet geheeld. Er groeit geen nieuw bot. Dus weer gips. voor hoelang? Wie het weet mag het zeggen. :-X
Door hannabelgje
Nou ook nog even klagen dan vandaag. Ik stond net de porties klaar te maken. Op het menu konijnkarkas/kop. Een hele kop is voor Zoë te veel dus ik knip altijd de kaken van elkaar. Heeft dat konijn een megakaakabces. Ieuwww!!! Zo goor!! Bovenkask heb ik schoongemaakt en de onderkaak weggegooid. Bah bah en nog eens bah

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Door Shanti en co
hannabelgje schreef:Nou ook nog even klagen dan vandaag. Ik stond net de porties klaar te maken. Op het menu konijnkarkas/kop. Een hele kop is voor Zoë te veel dus ik knip altijd de kaken van elkaar. Heeft dat konijn een megakaakabces. Ieuwww!!! Zo goor!! Bovenkask heb ik schoongemaakt en de onderkaak weggegooid. Bah bah en nog eens bah

Ieww dat klinkt inderdaad heel vies :o

Ik heb de laatste tijd steeds vaker last van mijn knie, eerst als ik een hele dag bezig was geweest maar vanochtend al na de trap af lopen.
Vanochtend maar gebeld om bij de huisarts langs te gaan want ik heb geen idee waar het door komt. Ik was van plan om tijdens de vakantie in Zweden een meerdaagse tocht te gaan lopen maar zoals het er nu uit ziet is dat niet zo'n goed idee. :(

Klaagmomentje nummer twee, er zaten 4 meetkunde opdrachten in mijn wiskunde examen. >:(
Door Angelique
hannabelgje schreef:Nou ook nog even klagen dan vandaag. Ik stond net de porties klaar te maken. Op het menu konijnkarkas/kop. Een hele kop is voor Zoë te veel dus ik knip altijd de kaken van elkaar. Heeft dat konijn een megakaakabces. Ieuwww!!! Zo goor!! Bovenkask heb ik schoongemaakt en de onderkaak weggegooid. Bah bah en nog eens bah

Iekzzz :-X Ik liet ooit eens een bijl landen op zo'n "puntmutjse" ribbenkastje...plof...de puszooi zat tegen het plafond :-X Ik heb 'm maar in het geheel weggegooid. (nadat ik er een foto van had gemaakt :biggrin2: )

Afbeelding
Door Angelique
MillyMol schreef:Verdorie: ruim zes weken geleden middenvoetsbeentje gebroken. Anderhalve week geleden gips eraf. Ging redelijk. Kon het goed belasten, kon alweer redelijk lopen. Maak ik vorige week vrijdag een kleine misstap: weer pijn op zelfde plek en kon er niet meer op staan. Foto laten maken, blijkt er hetzelfde zien als de vorige waar de breuk op te zien was. Die bleek dus nog helemaal niet geheeld. Er groeit geen nieuw bot. Dus weer gips. voor hoelang? Wie het weet mag het zeggen. :-X

Dat is balen zeg en heel onhandig zeg maar :-X
Door Kim_S
Angelique schreef:Iekzzz :-X Ik liet ooit eens een bijl landen op zo'n "puntmutjse" ribbenkastje...plof...de puszooi zat tegen het plafond :-X Ik heb 'm maar in het geheel weggegooid. (nadat ik er een foto van had gemaakt :biggrin2: )

Afbeelding
Als je em gefrituurd had was het een pusflap :biggrin2: :P
Door Martine-Tom
Kim_S schreef:Als je em gefrituurd had was het een pusflap :biggrin2: :P
Wel goed lezen he!
Pusmuts in dit geval :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef:Als je em gefrituurd had was het een pusflap :biggrin2: :P

Goh, dat ik daar nou niet aan gedacht heb :biggrin2:
Door Martine-Tom
Angelique schreef:Dat klinkt wel heel dubieus :biggrin2:
:biggrin2: ;D
Door Kim_S
koekje schreef:Getverdegetver! Stelletje vieskes!
Says who!? De pusflap is toch jouw uitvinding? :???: :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door