Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Owwww een echo-neefje  :smitten: :smitten: :smitten:
Gefeliciteerd Eelke  :-*

OT: hard gewerkt, mensen blij gemaakt, BP bijgelezen, weer iemand blij gemaakt  :biggrin2:, vakantiegeld gevonden, mezelf blij gemaakt  :D
Life's good  8)
Door Kaela
Gefeliciteerd Eelke! Tante worden is Super Leuk!

Hier een vroege start van de eerste vakantiedag. Meneer K mag vandaag naar school en moest heel vroeg met de trein, ik heb hem even gebracht. Omdat lopen nog niet je van het gaat, doorgereden naar het losloopveld. Daar heeft Oscar heerlijk gescharreld en een paar sprintjes getrokken. Daarna thuis weer net zo hard in slaap gevallen, want alle moeheid komt er nu even uit. En dat is prima, want ik heb niets op de planning vandaag.
Door monster
Doodmoe, ikheb de hele nacht op de bank geslapen bij een hond, die constant.zijnneus tegen mijn neus duwde.en jammerde. Hij is nu wel weer bijna rustig. Gefeliciteerd Eelke.
Door Els&Flow
Gefeliciteerd Eelke.

Sterkte met en voor Lodi.

Hier is net de nieuwe voorraad vlees gebracht. Flow heeft geholpen het naar de vriezers te krijgen, zonder haar hulp was het waarschijnlijk sneller gegaan maar goed, het zit erin. Straks naar het tuincentrum voor wat nieuwe planten en voor de aanleg van de kruidentuin.
Door -Saskia-
Ik zit te wachten op de hovenier, die met 2 man sterk de bomen in de tuin opnieuw komen vastzetten en snoeien.

Hij heeft me vorige week absoluut gelijk gegeven met mijn stut-actie van de boom (de vlaggemast is vervangen door de trap die stabieler stut), volgens hem was hij anders inderdaad omgegaan. *schouderklop*
Door koekje
Kind midden in de nacht wakker. Wel heel vrolijk, maar ook heel wakker. Ik had haar met speelgoed op de grond gezet. Ze is spelend daar ook weer in slaap gevallen en heeft er even geslapen. Toen was ik het geknijp in mn gezicht en trekken aan mn haar beu en gingen we naar beneden en kwam ik een kattendrol op het kleed tegen. Ik denk van Sien, maar er stond geen vlaggetje in.
Wat een multi-schijtbegin van de dag.

En ik wilde nog wel deze ochtend vroeg naar de c1000 voor 8 pakken sap en 10 kilo piepers. En eiers, 2 bekere slagroom, worteltjes. Op de fiets, met het kind op mn rug. En daarna dan in de middag naar de ekoplaza voor boekweitmeel, meloen, mayonaise, yoghurt en de boter is ook bijna op.
Tijdens de middagdut zou ik dan gaan strijken en kleren maken die gerepareerd moeten worden.
Maar daar komt natuurlijk niets meer van terecht, want het is al kwart over 11 en ik zit nog in mn huispak. Wegens het gebrek aan rust heb ik het vreselijk in mn bekken en rug.
Boe!
Door koekje
Jaaaa, tante zijn is leuk! Je hebt dan alleen de lusten en niet de lasten. Wel gezellig baby op schoot nemen en leuk mee doen, niet de strontpampers en de gebroken nachten.
Door -Saskia-
-Saskia- schreef: Ik zit te wachten op de hovenier, die met 2 man sterk de bomen in de tuin opnieuw komen vastzetten en snoeien.

Hij heeft me vorige week absoluut gelijk gegeven met mijn stut-actie van de boom (de vlaggemast is vervangen door de trap die stabieler stut), volgens hem was hij anders inderdaad omgegaan. *schouderklop*
>:( En ik zit nog steeds te wachten. Geduld is zooooo niet mijn ding.  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door