[quote="Inge en Bono"]
Arme Tom, sterkte met het manneke!
[/quote][quote="Ruisje"]
Ik spray ze vanaf dat het warmer weer wordt elke 3 à 4 weken in met tick-free (ook tegen vlooien) van de huisdierendokter. Kruiden oplossen in water en in een sprayflacon doen. Geen gifzooi, geen vlooien en nog goedkoper ook.

Vorig jaar voor het eerst en het werkt prima!
Beterschapsknuffel voor je ventje

[/quote][quote="Kaela"]
Jeetje Martine, dat is ook wat voor die arme Tom! Hopelijk knapt hij snel op! Er is best veel natuurlijk spul te verkrijgen, hopelijk kom je daar ook een heel eind mee zonder dat hij er zo last van heeft!
[/quote]
Tnx allemaal, hij lijkt het ergste nu gehad te hebben gelukkig! Ik behandel nooit preventief omdat ie zo heftig reageerd, heb wel een shampoo waar ie goed tegen kan dus ga dat iig voor nu inzetten indien nodig, hij heeft in zijn hele leven 5 keer een pipet gehad, 1 keer had ie alleen last van zijn huid waar de pipet gedruppeld had en de andere 4 keren waren allemaal reacties zoals nu, geloof dat ik daar nu echt wel klaar mee ben...
Ik ga eens kijken naar dat Tick-free...en voor nu hopen dat we het vlooienseizoen iig weer gehad hebben.
Hele fijne combi dit, en niet tegen vlooienmiddel kunnen en allergisch voor vlooien zijn