Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Had nog pijnstillers liggen heb die samen met okugest aan Tom gegeven en nu ligt ie eindelijk zonder te trillen te slapen, eten wil hij vandaag ook niet, lekkere trek had ie gelukkig nog wel, zijn buik rommelde flink dus hopen dat ie morgen alle rotzooi kwijt is.
Ik ga maar eens opzoek naar een goed alternatief voo vlooienbestrijding want op elke pipet die ie tot nu toe gekregen heeft reageerd ie zoo fout...
Zucht...Nouja hopelijk vannacht in elk geval goed slapen zonder een continu in spasmes liggend hondje naast me...
Door Ruisje
[quote="Martine-Tom"]
Had nog pijnstillers liggen heb die samen met okugest aan Tom gegeven en nu ligt ie eindelijk zonder te trillen te slapen, eten wil hij vandaag ook niet, lekkere trek had ie gelukkig nog wel, zijn buik rommelde flink dus hopen dat ie morgen alle rotzooi kwijt is.
Ik ga maar eens opzoek naar een goed alternatief voo vlooienbestrijding want op elke pipet die ie tot nu toe gekregen heeft reageerd ie zoo fout...
Zucht...Nouja hopelijk vannacht in elk geval goed slapen zonder een continu in spasmes liggend hondje naast me...
[/quote]
Ik spray ze vanaf dat het warmer weer wordt elke 3 à 4 weken in met tick-free (ook tegen vlooien) van de huisdierendokter. Kruiden oplossen in water en in een sprayflacon doen. Geen gifzooi, geen vlooien en nog goedkoper ook. ;) Vorig jaar voor het eerst en het werkt prima!

Beterschapsknuffel voor je ventje :bigarmhug:
Door Kaela
Jeetje Martine, dat is ook wat voor die arme Tom! Hopelijk knapt hij snel op! Er is best veel natuurlijk spul te verkrijgen, hopelijk kom je daar ook een heel eind mee zonder dat hij er zo last van heeft!

OT: gister om 8 uur Oscar uitgelaten en net pas weer. Van de tussenliggende tijd weet ik niet veel meer. Alleen dat Oscar in de bench geen succes was en ik was moe en niet lekker, dus ik heb hem losgelaten. Denk dat we van de week maar eens moeten kijken naar iets om de bank goed mee te barricaderen en dan blijft ie maar lekker los snachts (hij zou van mij wel op de bank mogen slapen, maar hij gaat graven. We hebben deze bank net nieuw en de kwaliteit is waardeloos, dus twee keer graven en de bank kan naar het grof vuil...)
Arme Tom, sterkte met het manneke!

Fijn dat ullie zo genoten hebben Maxi!  :-*

Meneer was gisterochtend zijn medicatie vergeten, daar werd hij begin van de middag door zijn lichaam aan herinnerd
Door TMG1961
[quote="Maxi's 3-tal"]
Oh leuk! Veel succes alvast, al is Flow natuurlijk toch de mooiste en liefste! :-*

Wij zijn weer terug van een paar daagjes mooi Zuid Limburg. Fijne ontspannen dagen gehad en nog veel gezien ook. Stoere Charlie was mee en heeft ook de steenkolenmijn en een mergelgroeve bij de St. Pietersberg bewonderd alsof het de normaalste zaak was.
En hij heeft kennis gemaakt met een mooie mechelaardame! :-*
Hij ligt nu moe maar voldaan te slapen in zijn mandje, nu is hij toe aan vakantie.

Mijn aangepaste schoenen zijn goed gekeurd dus die kunnen straks terug voor een definitieve zool.
Nog een paar daagjes vrij en dan weer aan het werk en met mijzelf aan de slag en weer het ziekenhuiscircuit in.
Michiel moet maandag weer aan de bak.
[/quote]

Goh, das toeval, Pixie kwam van de week nog een leuke poedel meneer tegen. Vond ze wel even wennen een hond met een permanentje  :biggrin2: maar toen we thuis waren vond ze hem ineens heel erg leuk  :biggrin2:  ;D En ze had ook heel veel commentaar toen ze na afloop niet mee mocht.
Door Martine-Tom
[quote="Inge en Bono"]
Arme Tom, sterkte met het manneke!

[/quote][quote="Ruisje"]
Ik spray ze vanaf dat het warmer weer wordt elke 3 à 4 weken in met tick-free (ook tegen vlooien) van de huisdierendokter. Kruiden oplossen in water en in een sprayflacon doen. Geen gifzooi, geen vlooien en nog goedkoper ook. ;) Vorig jaar voor het eerst en het werkt prima!

Beterschapsknuffel voor je ventje :bigarmhug:
[/quote][quote="Kaela"]
Jeetje Martine, dat is ook wat voor die arme Tom! Hopelijk knapt hij snel op! Er is best veel natuurlijk spul te verkrijgen, hopelijk kom je daar ook een heel eind mee zonder dat hij er zo last van heeft!

[/quote]

Tnx allemaal, hij lijkt het ergste nu gehad te hebben gelukkig! Ik behandel nooit preventief omdat ie zo heftig reageerd, heb wel een shampoo waar ie goed tegen kan dus ga dat iig voor nu inzetten indien nodig, hij heeft in zijn hele leven 5 keer een pipet gehad, 1 keer had ie alleen last van zijn huid waar de pipet gedruppeld had en de andere 4 keren waren allemaal reacties zoals nu, geloof dat ik daar nu echt wel klaar mee ben...
Ik ga eens kijken naar dat Tick-free...en voor nu hopen dat we het vlooienseizoen iig weer gehad hebben.

Hele fijne combi dit, en niet tegen vlooienmiddel kunnen en allergisch voor vlooien zijn  :-\
[quote="TMG1961"]
Goh, das toeval, Pixie kwam van de week nog een leuke poedel meneer tegen. Vond ze wel even wennen een hond met een permanentje  :biggrin2: maar toen we thuis waren vond ze hem ineens heel erg leuk  :biggrin2:  ;D En ze had ook heel veel commentaar toen ze na afloop niet mee mocht.
[/quote]
Feauteau's?  ???  :biggrin2:
Door Kaela
Zo, generale repetitie is klaar en verliep naar grote tevredenheid. Morgen mogen we het bij de kliniek gaan proberen, hopelijk met als resultaat dat Oscar heel erg lekker gaat slapen. Mijn vriendin die mee gaat zit al helemaal in de peptalk-afleiding-steun modus, dus daar leun ik nu al een beetje op. En vanmiddag heb ik de beste afleiding die er is, de verjaardag van mijn lieve kleine nichtje, die alweer 5 wordt! Vanavond aan de valeriaan en dan morgen er tegenaan!
Door EliScooby
[quote="TMG1961"]
[/quote]

Wel weer een beetje bijgekomen? Maxi had er goed last van, dus de dag erna alleen een mooie route in de omgeving gereden en Charlie horeca-training gegeven ::) :biggrin2:
Door TMG1961
[quote="Mini's 3-tal"]
Wel weer een beetje bijgekomen? Maxi had er goed last van, dus de dag erna alleen een mooie route in de omgeving gereden en Charlie horeca-training gegeven ::) :biggrin2:
[/quote]

Ik heb er nog altijd last van. Ik doe het de komende week even iets rustiger.
Door Els&Flow
Vandaag me weer eens verbijsterd dat sommigen een rijbewijs hebben weten te bemachtigen. Op de snelweg 50 gaan rijden bij een beetje regen, op de linkerbaan blijven plakken terwijl rechts vrij is, geen richting geven, niet kijken maar op het allerlaatste moment- over de doorgetrokken streep- toch nog invoegen- uiteraard zonder rochting te geven of 1x heel snel een knippertje.  :-X Het was weer een interessant ritje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door