Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ulrike
#3002776
Wat een heerlijk update  :D! Petje af voor je broer en zijn gezin en Duuk! Ik ben zo ontzettend blij om te lezen dat het beter gaat! Ik heb nog zo vaak aan hem gedacht en aan zijn situatie. Ik kan me zo'n zorgen maken om die lieverds die een speciale benadering nodig hebben. Geweldig dat het onder begeleiding van deze GT beter gaat! Ik hoop zo dat hij zo stappen vooruit blijft maken. Onze Saar is ook zo'n bangerik en na twee jaar zien we haar nog dagelijks groeien.
Door Anne in Zweden
#3002817
Het is ook weer zo prachtig om te zien hoe honden bereid (en in staat) zijn het verleden te vergeten en zich aan te passen aan nieuwe situaties. Wat je broer en de GT doen is natuurlijk geweldig, maar ik bewonder Duuk net zo hard! :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3002868
Heb dit hele topic doorgelezen. Met tijden erg heftig allemaal, soms erg triest, maar gelukkig ook veel mooie dingen.
Heel fijn om te lezen dat het waarschijnlijk toch allemaal nog goed gaat komen met Duuk en zijn "familie".
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door