Wat stoer Hanna om zulke einden te gaan fietsen met dat warme weer - veel plezier!
Die slijmbeursontsteking aan mijn heup gaat steeds beter met die naproxen, iedere dag heb ik minder last en ik slik het nog maar 4 dagen.
Fijn want vorig jaar was ik er beduidend langer zoet mee, toen kreeg ik diclofenac.
Minder fijn is dat ik gistrmiddag zag dat ik enorm dikke voeten en enkels kreeg.
's Avonds had ik de voeten en enkels die je verwacht bij iemand die 50 kg meer weegt en toen vond ik het wel een beetje eng worden.
Het is een van de vele mogelijke bijwerkingen, maar je vraagt je dan toch af wat is normaal?
Ik de HAP gebeld, een bijzondere ervaring

Advies om met de benen omhoog te zitten, precies wat de fysio de vorige keer afraadde voor rug- en heupklachten, nee hoor dat was prima.
De assistente heeft nog overlegd met de dienstdoende dokter en het was goed zo.
Vanochtend was het gelukkig iets geslonken, dus nu maar zo proberen.
Maar even niets meer doen, behalve zo nu en dan wat rondlopen en maar niet meer naar buiten, waar het toch alweer snel warm is.
Verder moest ik toch al heel rustig aan doen van mijn HA, maar als ik mij weer beter ga voeklen, dan onderneem je haast vanzelf meer.
Lastig om niets te doen, ik kan dat niet zo goed: zitten en mezelf laten bedienen.
Nog 10 dagen deze medicatie en dan ben ik er als het goed is vanaf wat een gore troep!
Maar verdomd, het helpt wel goed en snel, want ik kan wel weer normaal lopen en heb beduidend minder pijn.
Hier in huis zeggen wij tegenwoordig "wijsheid komt met gebreken"

Klaagmodus kan wel weer uit - stralende dag, lekker vrij.
Morgen zien we wel weer verder 8)
Ik wens jullie allen een fijne dag!
Nog een mooie spreuk, voor mensen die positief denken soms moeilijk vinden.
"Waar je je op richt dat groeit...
Richt je op de dingen die je wilt laten groeien"