Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Per ongeluk Muller op z'n voorhoofd geraakt met zijn hoofdje nadat hij hem per ongeluk had laten struikelen  ::)
Nou wat flaaauuuuw van de scheids dan!  ::)

Die andere had wel heel erg au nu...
Door hannabelgje
Euh ik wil niet zeuren hoor, maar nu mogen de Belgen na 100 jaar weer eens meedoen en dan zijn er geen smilies voor ze voorzien. Dat kan natuurlijk niet hè.
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Nou wat flaaauuuuw van de scheids dan!  ::)

Die andere had wel heel erg au nu...
Of hij moest heel nodig plassen  :P
Door Mandarijn
Afbeelding

Het was een beetje dom om het vlak onder de neus van de scheids te doen  :vangaal:
Door Mandarijn
hannabelgje schreef: Euh ik wil niet zeuren hoor, maar nu mogen de Belgen na 100 jaar weer eens meedoen en dan zijn er geen smilies voor ze voorzien. Dat kan natuurlijk niet hè.
Jawel hoor  :be: :be: :be:
Door Angelique
hannabelgje schreef: Euh ik wil niet zeuren hoor, maar nu mogen de Belgen na 100 jaar weer eens meedoen en dan zijn er geen smilies voor ze voorzien. Dat kan natuurlijk niet hè.
Had je al bij de smilies gekeken....niet dus  :be: :be: :be:
Door millyckk
Angelique schreef: Had je al bij de smilies gekeken....niet dus  :be: :be: :be:
Oh, deze is ook leuk!!!!! :nl: :nl: :nl:
Door hannabelgje
Mijn nederige excuses. Ik zie geen smilies op tapatalk en had ze nog niet voorbij zien komen in dit topic. Ik zal straks de laptop toch maar eens aanslingeren.
Door eelke
:nl: Je ziet m gewoon Holland roepen!  8)

Nou, finale Nederland - Duitsland dan maar?
Door millyckk
Anne in Duitsland schreef: *wacht nog steeds op O-Ronaldo-não-está-amusado-smiley*  :biggrin2:
Even geduld, Jeff zit voetbal te kijken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door