Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Eelke, zitten de honden nou zo op de bodemplaat van de kofferbak? Hihi, zal ik vertellen hoe de honden hier vervoerd worden? ::) :-[
Liep achter met bijlezen/kijken in dit topic....wat een leuke,mooie,lieve foto's komen er voorbij :-*
Door eelke
zurca schreef: Eelke, zitten de honden nou zo op de bodemplaat van de kofferbak? Hihi, zal ik vertellen hoe de honden hier vervoerd worden? ::) :-[
Liep achter met bijlezen/kijken in dit topic....wat een leuke,mooie,lieve foto's komen er voorbij :-*
Uh ja, da's een noodzakelijk kwaad :P ik heb er eens vloerbedekking en kussens in gehad, maar daar staat dan binnen no time de schimmel op. Ik heb ze gezegd dat ik dat weer gaan doen zodra zij eens een keer droog van een wandeling terug komen. Je ziet.... :P

En buiten dat krijgt Gijs het te warm, die zou nog liever hebben dat ik het betegel.

Maar ik wil het wel weten hoor! Of beter nog, een foto!  :biggrin2:
Door Lil
eelke schreef: Uh ja, da's een noodzakelijk kwaad :P ik heb er eens vloerbedekking en kussens in gehad, maar daar staat dan binnen no time de schimmel op. Ik heb ze gezegd dat ik dat weer gaan doen zodra zij eens een keer droog van een wandeling terug komen. Je ziet.... :P

En buiten dat krijgt Gijs het te warm, die zou nog liever hebben dat ik het betegel.

Maar ik wil het wel weten hoor! Of beter nog, een foto!  :biggrin2:
Hier 2 maal daags natte honden in de auto en ik maak slecht schoon.
Heb op de bodem zeil liggen (dat je dus in een woonkamer legt als bodembedekking), dan zo'n kofferbakdeken, dan wat zachts, omdat er nog gordels en een reservewielhouder en zo inzitten en de prinsen natuurlijk niet zo hard kunnen liggen.  :P :biggrin2:
Dan een dun kunstleren kussen en omdat dat niet lekker licht een vetbedje.
Nooit geen schimmel of zo gehad.
Maar dat zeil en zo'n kofferbakdeken is misschien wat voor jou auto? Dan zou ik denk ik in jou gevallen kussen en vetbedje weglaten.
Door eelke
Lil schreef: Hier 2 maal daags natte honden in de auto en ik maak slecht schoon.
Heb op de bodem zeil liggen (dat je dus in een woonkamer legt als bodembedekking), dan zo'n kofferbakdeken, dan wat zachts, omdat er nog gordels en een reservewielhouder en zo inzitten en de prinsen natuurlijk niet zo hard kunnen liggen.  :P :biggrin2:
Dan een dun kunstleren kussen en omdat dat niet lekker licht een vetbedje.
Nooit geen schimmel of zo gehad.
Maar dat zeil en zo'n kofferbakdeken is misschien wat voor jou auto? Dan zou ik denk ik in jou gevallen kussen en vetbedje weglaten.
Er ligt nog een rubber mat op, dus dat zal vergelijkbaar zijn met zeil. Wat is het nut van een kofferbakdeken dan nog?
Ik vind het wel prima zo, ze zijn heus niet zielig hoor! ;)
Door Lil
eelke schreef: Er ligt nog een rubber mat op, dus dat zal vergelijkbaar zijn met zeil. Wat is het nut van een kofferbakdeken dan nog?
Ik vind het wel prima zo, ze zijn heus niet zielig hoor! ;)
Het nut is dat nu het water onder het zeil (of rubber, maar dat had ik moeten kopen en zeil hadden we nog) kan lopen en met zo'n kofferbakdeken niet. Een kofferbakdeken gebruik je ter bescherming van je auto niet als luxe voor je hond.  ;)

Gaat dus niet om zieligheid van de honden daar helpt een deken van 2 mm niet tegen  :biggrin2:
Maar omdat je schreef dat je wel eens schimmel erin had. Dat heb ik dus gelukkig nooit gehad. Maar er kan hierdoor geen water meer eronder lopen (ja theoretisch wel, maar dan moet je echt water er langs af gaan gieten, door regen of natte hond gaat dat niet lukken).
Door eelke
Dat rubber droogt prima, nu heb ik er geen last mee van. Ik heb ook altijd de twee klepraampjes achter openstaan. Mijn autov hoeft verder niet beschermt, het water en nat kan zo geen kwaad :)
Door Lil
eelke schreef: Dat rubber droogt prima, nu heb ik er geen last mee van. Ik heb ook altijd de twee klepraampjes achter openstaan. Mijn autov hoeft verder niet beschermt, het water en nat kan zo geen kwaad :)
Ah probleem opgelost.

Ja, hier droogt ook alles prima. Alleen liep in het begin het water langs de bescherming af en eronder zit bekleding (en mijn auto was toen helemaal splinternieuw). Dus dat was gevalletje ik wil niet dat de bekleding van een nieuwe auto gaat schimmelen. Vandaar mijn maatregelen. Kussens en matjes, zijn alleen nodig voor de prinsen op de mega erwten. Doen die matjes het niet meer dan gooi ik ze gewoon weg.
Door Naomi B
Yep, Duke kort.

vrijdagavond
leeuwencoupe (volgens dochter bavianencoupe)

Afbeelding

zaterdagmorgen
kort en klitvrij
Afbeelding

en met een nieuw speeltje
Afbeelding

Z'n oren zijn een beetje happerig. Die wilden niet erg. Enfin, het groeit snel genoeg weer aan.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door