Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Net de Cold War gemaakt, die is ook lekker zeg! Wel jammer dat je voor een theelepeltje honing je blender vies moet maken, maargoed so be it.
Cold War:
1/4 ananas, hele sinaasappel geschild, kwart citroen juicen en een theelepel manukahoning erdoor blenden. Ik heb een halve citroen gebruikt die nog over was van vanmorgen.
Door EllenL
De rijstsalade was lekker, vond het wel wat weinig voor 2 personen...
Oh, voor wie wil, ik heb alle recepten die op facebook verschijnen in een word bestandje gezet, met de mooie fotootjes er bij (en het recept van de blood builder dat ik hier ergens op het forum tegen kwam;) Als je het bestandje wil, stuur even een pb-tje met je mail adres (of een mailtje, bedenk ik me nu ik naar het envelopje onder mijn foto kijk, dat kan natuurlijk ook, misschien nog makkelijker)
Door EllenL
Ik gebruik nu koudgeslingerde acacia honing omdat ik die vond in Duitsland in de supermarkt... maar ik geloof dat je manuka honing o.a. bij de Tuinen kan kopen en ik denk ook wel bij de meeste reformzaken. Ik denk dat ik hem, als mijn honing op is via hier ga bestellen http://www.bewustwinkelen.nl/, die zitten bij ons in het dorp, lekker makkelijk :)
Door tess06
EllenL schreef: De rijstsalade was lekker, vond het wel wat weinig voor 2 personen...
Oh, voor wie wil, ik heb alle recepten die op facebook verschijnen in een word bestandje gezet, met de mooie fotootjes er bij (en het recept van de blood builder dat ik hier ergens op het forum tegen kwam;) Als je het bestandje wil, stuur even een pb-tje met je mail adres (of een mailtje, bedenk ik me nu ik naar het envelopje onder mijn foto kijk, dat kan natuurlijk ook, misschien nog makkelijker)
je hebt mail
Nou goed gescoord vandaag bij de fruithal een hele kist golden delicious gekocht voor 95 cent per kilo. Me happy  :) Ze staan nu in de kelder.
Vanavond maak ik de honinggroentjes voor mezelf en mijn ouders. We eten er een gestoomd scholletje bij en mijn ouders ook nog aardappeltjes. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden.
Nou echt een succes was het niet, mijn moeder vond de zoete aardappel niet lekker, dat smaakte naar wortel en ze lust geen wortels  ::) mijn vader is geloof ik allergisch voor alles wat gezond is dus die heeft zijn vis gegeten en zijn aardappels en bijna alle groenten laten staan.  ::) Pff ouders, nooit aan beginnen..... :-\
Door Antonia
hannabelgje schreef: Nou echt een succes was het niet, mijn moeder vond de zoete aardappel niet lekker, dat smaakte naar wortel en ze lust geen wortels  ::) mijn vader is geloof ik allergisch voor alles wat gezond is dus die heeft zijn vis gegeten en zijn aardappels en bijna alle groenten laten staan.  ::) Pff ouders, nooit aan beginnen..... :-\
Wat jammer. Je hebt je ouders in elk geval iets lekkers voorgeschoteld. Jammer dat ze er niet van houden.
Door EllenL
recept van vandaag op fb:
Today's recipe is stupidly delicious! CREAMY MANGO & HONEY HAPPINESS is sweet exotic pineapple juice blended with tropical mango and creamy yoghurt with a touch of honey. To make it juice 1/4 pineapple then add to a blender with the flesh of 1/2 mango, 2 tablespoons of bio-live yoghurt and a tablespoon of manuka honey. It's totally delicious and a great Saturday treat. Feel free to share with the world! You can find this recipe and many more in the Funky Fresh Juice Book http://www.juicemaster.com/the-funky-fresh-juice-book
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door