ff mijn kleintje showen ...... bijna 15 maanden....
Loopt al sinds kort na haar eerste verjaardag en zegt diverse woordjes.... het gaat hard!
een heel ander leven maar o zo leuk

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Als iemand weet waar de slaapknop bij baby's zit, roep dan even :sleep1:de 'slaapknop' van mijn kleintje zat tussen haar oren
Kim en Casper schreef: Vanmiddag hebben wij onze eerste echo! Zenuwachtig...Spannend he.....gaat vast goed komen. Het gaat zo snel, over 1,5 week heb ik mn 20 weken echo al.
Kim_S schreef: Fenna kan sinds vandaag de rits van haar slaapzak openmakenIk was krap een jaar oud, sliep nog in een ledikant met de bodem laag en in een slaapzak, bovenaan de trap een hekje en beneden ook 1..beiden dicht. Mn moeder had me op bed gelegd en kreeg visite, blijkbaar wilde ik meedoen....een uur later ging de kamerdeur open en daar was ik dan met slaapzak en al over de 2 hekken geklommen en de trap af gegaan...met slaapzak
Dus toen ik haar vanmiddag ging wakker maken had ze haar slaapzak uit.
En haar luier...![]()
![]()
![]()
Martine-Tom schreef: Ik was krap een jaar oud, sliep nog in een ledikant met de bodem laag en in een slaapzak, bovenaan de trap een hekje en beneden ook 1..beiden dicht. Mn moeder had me op bed gelegd en kreeg visite, blijkbaar wilde ik meedoen....een uur later ging de kamerdeur open en daar was ik dan met slaapzak en al over de 2 hekken geklommen en de trap af gegaan...met slaapzak
Van jongs af aan al heel goed in het bezorgen van hartverzakkingen![]()
Kim_S schreef: Fenna kan sinds vandaag de rits van haar slaapzak openmakenLekker! Had ze gepoept?
Dus toen ik haar vanmiddag ging wakker maken had ze haar slaapzak uit.
En haar luier...![]()
![]()
![]()