Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
Skyline schreef: Ben dan wel geen mamma... Maar wel op 27-8 pappa geworden  ::)

Hebben een zoontje gekregen
Silver Haydn Skylar Raiden
Was 3010 gram, precies een week te vroeg

Zit nu alweer op 3300 ongeveer
Gefeliciteerd, veel geluk met jullie zoon!!
Ik heb vandaag een rugdraagconsult gehad. Ik kan nu rugdragen met doek, maar moet nog wel veel oefenen. Ik vind het nog lastig om Vera hoog en overal strak te krijgen.
Aangezien Vera al een aardig eind zelf kan zitten, hebben we de BWCC gedaan.
Het is alleen jammer dat ik daar geen korte doek nodig heb, dus geen excuus voor een nieuwe  :P
Dat is fijn! Ik neem aan dat het strak krijgen kwestie van oefenen is? Tenminste dat hoop ik heel erg. Heb gisteren mijn doek binnen gekregen. Meteen geknoopt. En zojuist de eerste wandeling gemaakt.
Het knopen duurt nog erg lang. Om hem overal goed strak te krijgen. Phoe hey.. Dwayne duwt zich af tegen mijn borst. Waardoor er ruimte ontstaat. Zojuist goed uur wezen wandelen. Im vond de doek niet mega comfy zitten. Neem aan dat dit wel voet. Hij snee in mijn nek. Ik weet dat je hem kunt spreiden. Maar dat zat ook niet oké. En hij duwde in mijn buik.

Ik ga er vanuit dat het alleen maar makkelijker en sneller gaat.
let er op dat je een geweven doek anders knoopt. snijden in de nek is geen goed teken. ook met afduwen moet niet ineens meer ruimte ontstaan. ik denk dat een consult geen overbodige luxe is.
je mag natuurlijk hier ook een foto zetten hoe de doek zit. maar ik ben geen consulent en zie niet precies waar mogelijk de knelpunten zitten. ik kan alleen wat tips geven.
Dat is me bekent dat je die anders knoopt. Dit heb ik ook gedaan. Met een fwcc.
Die foto plaatsen had ik op een draaggroep op fb ook al geplaatst. Daar hadden ze niet echt tips.
Zal hem hier ook nog plaatsen.
Ben nu bij mijn moeder. Haar honden uitlaten. Mag ik nog een keer knopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door