Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Ah, die hebben een fijne prijs-kwaliteit-verhouding.
Maar welke kleur/type?  *nieuwsgierig*

Ik heb een Hopp Timbuktu: klik

En een Calin Bleu Yummy Olive (zomerdoek): klik

De volgende doek wordt denk ik een Didymos Ruby Mandarin, een kortere om te rugdragen: klik

Bij de Hopp heb ik een matching doektasje en kwijldoekje.
Bij de CB een doektasje.
Bij de Didymos wil ik ook een doektasje.

Ik zat ook over een draagcover te denken, deze: klik. Maar dat weet ik nog niet zeker, eens een ervaringen van anderen lezen enzo. Vera houdt nog steeds niet van kinderwagen, dus zal ik haar ook deze herfst en winter dragen in de doek. Op een gegeven moment wordt dat toch wel koud en wij beiden een dikke jas aan met doek knopen lijkt me niet prettig (de Hopp is al zo'n dik tafelkleed).
Door koekje
Ow, die is best mooi.

Ik heb ook over een draagjas zitten nadenken. Ik vind het nadelig van die dingen dat het gat op 1 specifieke hoogte zit. Ik draag vrij hoog op de buik, dus dan zit het gat op een gekke plek.
Door Skyline
Ben dan wel geen mamma... Maar wel op 27-8 pappa geworden  ::)

Hebben een zoontje gekregen
Silver Haydn Skylar Raiden
Was 3010 gram, precies een week te vroeg

Zit nu alweer op 3300 ongeveer
Door Nadia
Proficiat!!

@koek, ja ik vond ze ook prettig geprijst. Had eerst gekeken naar een 2de hands. Maar dat scheelt gaat niets in de prijs. Dus dan maken we hem zelf zacht en soepel. Ik heb nog getwijfeld over een blend met linnen. Als dit bevalt dan zal dat nog wel komen :)
Ik heb de amazone maat 6. Ik vond het niet het mooiste doekje ertussen. Maar de wederhelft heeft deze uitgekozen.  Stimuleert hopelijk ook dat papa gaat dragen :) zal hij sowieso wel doen. Maar wat actiever met een doek naar zijn smaak.

Dwayne is flink aan het hoesten alweer :( word er van wakker. Arme Dwayne, arme mama.

@ skyline, proficiat. Wat word de roepnaam?
Door Leonike
koekje schreef: Ah, die hebben een fijne prijs-kwaliteit-verhouding.
Maar welke kleur/type?  *nieuwsgierig*

Ik heb een Hopp Timbuktu: klik

En een Calin Bleu Yummy Olive (zomerdoek): klik

De volgende doek wordt denk ik een Didymos Ruby Mandarin, een kortere om te rugdragen: klik

Bij de Hopp heb ik een matching doektasje en kwijldoekje.
Bij de CB een doektasje.
Bij de Didymos wil ik ook een doektasje.

Ik zat ook over een draagcover te denken, deze: klik. Maar dat weet ik nog niet zeker, eens een ervaringen van anderen lezen enzo. Vera houdt nog steeds niet van kinderwagen, dus zal ik haar ook deze herfst en winter dragen in de doek. Op een gegeven moment wordt dat toch wel koud en wij beiden een dikke jas aan met doek knopen lijkt me niet prettig (de Hopp is al zo'n dik tafelkleed).
Ik heb een zelfgemaakte (lees, door schoonmoeder gemaakte) draagcover. Heeft een waterafstotende/winddichte buitenlaag en fleece binnenin.
Ik gebruik 'm niet heel vaak, maar hij is wel fijn.
Door Nadia
Wat jammer dat het allemaal zo prijzig (duur) is :(
Ook hier moet iets bedacht worden voor de herfst/winter.

Er bestaan ook van die rits stukken. Waarmee je je jas groter kunt maken.
Gefeliciteerd, gave naam!
Wat betreft dragen op koude dagen. Ik had een heel fijn en warm outdoor-vest gekocht in een aantal maten te groot. Fedde zat dan in de doek met slofjes aan en warme, gevoerde muts met oorflapjes op. Daaroverheen dan mijn vest en we hebben het echt niet koud gehad hartje winter!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door