Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Else
Gefeliciteerd!!!
Spannend de eerste keer naar de verloskundige.
Hopelijk is alles goed  :)
Misschien leuk om een uitgerekende datum lijstje te maken van de nieuw te verwachten baby's?
Door Urs
Kim en Casper schreef: Mag ik me bij jullie aanmelden? Ben naar verwachting bijna 11 weken in verwachting van onze eerste spruit. Vanmiddag hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend!  :)
Gefeliciteerd!
Door suzanne 1
Kim en Casper schreef: Mag ik me bij jullie aanmelden? Ben naar verwachting bijna 11 weken in verwachting van onze eerste spruit. Vanmiddag hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Spannend!  :)
wat leuk ! Gefeliciteerd!
Als het goed is ben je dan ergens eind maart/begin april uitgerekend. .....leuk leuk.
Door Nadia
suzanne 1 schreef: JAAAAAA sinds gisteren voel ik ukkie duidelijk bewegen  :circle:

Sieglinde.....Mochten jullie de cosleeper toch niet meer gebruiken. ..... :biggrin2:
ik hou ons aanbevolen  ;D
Wat een speciaal moment he :smitten:
Door koekje
Gefeliciteerd!

Vera was erg druk aan het doek in de box: gillen en kraaien, met de rammelaar tegen het muziekjesapparaat rammen en de o-ball in de andere hand en de furby schoppen. En toen was het ineens muisstil, is ze in slaap gevallen met de rammelaar nog in de hand  :smitten:
Door Nadia
Dwayne heeft vandaag de hele dag bij oma gespeeld. Hij heeft zijn eerste fruihap gehad :D

Mijn kolf productie is weer prima :D op het werk 350 cc gekolfd :)

Mijn doek is vandaag binnen gekomen. Hij ligt bij de buren. Morgen ophalen en meteen uitproberen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door