Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sieglinde
Robyn is van giga slechte slaper naar droomkind qua slapen gegaan. Een voordeel in mijn ogen.
Ook voor haar hoor, ze is veel beter gezind.

Bij een volgende start ik gewoon weer met BV maar ik ga werksgewijs echt geen 3/4 keer gaan kolven hoor.
Door Sieglinde
koekje schreef: Ahhhh  :-*

Robyn slaapt gewoon weer in het midden?
Ja. Normaal zonder kussen hoor, maar voor te voeden legt hij haar op een kussen wegens snel last van zijn spieren.

Ze heeft maar 2 dagen in de co-sleeper geslapen. Dan vond hij dat het niet gezellig was zo zonder haar en hij kon niet slapen  :P ::)
Door Sieglinde
Hij doet dienst als opbergruimte ;D ( is trouwens een omgebouwde ledikant)

Leuk dat je ukkie voelt. Altijd speciaal he

Potvolkoffie. Mijn dure scandinavische kledij is gewoon made in china >:(
Laatst gewijzigd door Sieglinde op zo 07 sep 2014, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Else
Sieglinde schreef:
Potvolkoffie. Mijn dure scandinavische kledij is gewoon made in china >:(
;D ;D ;D ;D das nou ook wat! Lekker die Zweden / Noren (of wie t ook mag zijn)!!!
Hihi moest wel lachen van je berichtje!
En wat een lieve foto!!!

@nadia ja makkelijker vooral. Stel er belt nog een nieuwe patiënt aan het einde vd dag dan kan ik die gewoon nog zien en hoef ik niet naar huis omdat Suze op mijn tieten aan t wachten is en je hoeft natuurlijk niet meer te kolven.
Door Nadia
Ik heb dat beide. Ik kan me ook zo verheugen om straks naar de speeltuin te gaan. Kastanjes rapen in het bos. Met de honden in de modder spelen etc.
Maar ik besef me ook zooooo goed dat dit gewoon nooit meer terug komt. Deze periode gaat voorbij en blijft enkel een prachtige herinnering. Ik vind het zo ontzettend geweldig dit kleine en schattige. Ik vond het echte newborn ook zo Heerlijk..
Door Urs
Nadia schreef: Ik heb dat beide. Ik kan me ook zo verheugen om straks naar de speeltuin te gaan. Kastanjes rapen in het bos. Met de honden in de modder spelen etc.
Maar ik besef me ook zooooo goed dat dit gewoon nooit meer terug komt. Deze periode gaat voorbij en blijft enkel een prachtige herinnering. Ik vind het zo ontzettend geweldig dit kleine en schattige. Ik vond het echte newborn ook zo Heerlijk..
Elke fase heeft zijn charmes, en de herinneringen blijven.

Eindelijk is de timmerman begonnen met de verbouwing voor de babykamer. Niet teveel naar de zooi kijken en als t klaar is de hulptroepen inschakelen voor een grote schoonmaak van de bovenverdieping.
: :suck_kr:

Nog 11 weken te gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door