Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Mijn productie liep altijd terug net voor de menstruatie. Duurde dan een dag of 2. Heel irritant, maar niet echt iets aan te doen.
Zou dat het geval kunnen zijn?

Bij de eerste was mijn lijf na 9 maanden helemaal klaar met BV. Mijn kind trouwens ook, dus dat kwam mooi uit  :biggrin2:
Bij de tweede was het pas na 14 maanden echt op. Was ook niet "op te krikken", het was gewoon klaar. Ik moest flesvoeding bij gaan geven, en dat vond ik niet fijn. Dochterlief al helemaal niet. Maar het gaat zoals het gaat, en dat is helaas niet altijd zoals je zou willen.
's Nachts de wekker zetten en extra gaan voeden of kolven terwijl je je slaap hard nodig hebt, of zelfs naar medicijnen grijpen omdat het eventjes wat minder is, dat zou ik zelf niet zo snel doen. Meestal is het met een paar dagen wel weer goed. En anders geef je een flesje bij. Soms is 1 keer al genoeg om weer een "voller" gevoel te krijgen doordat je even wat langer tussen voedingen in hebt. En als dat allemaal niet helpt, kun je alsnog wat meer drastische maatregelen nemen. Geen paniek, dat is eigenlijk wat ik probeer te zeggen.

Dit is trouwens absoluut geen aanval hoor, alleen hoe ik het zelf zou doen en gedaan heb  ;)
Laatst gewijzigd door Kim_S op do 04 sep 2014, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door koekje
Ik heb trouwens laatst ook een soort van regeldag gehad. En regel'dag' kan net zo goed ook een regelweek zijn, heb ik gelezen. Het reguleert zichzelf.
Ik stond er ook even van te kijken, maar alles loopt weer zoals voorheen. 
Door Nadia
Dwayne zijn luiers zijn goed. Vol plas en poep.
Dat ik zwanger kan zijn zonder menstruatie dat snap ik. Maar zwanger zijn we niet.
Flesje 0.0 zit er al in ;)  alcohol neem ik helemaal niks. Geen druppel. Ook niet wanneer het zou kunnen voor de leut.

Naar medicijnen grijpen is niet iets waarmee ik over een nacht ijs ga en zomaar doe. Maar mocht blijken dat ik het nodig heb om het weer op te krikken zal ik het zeker overwegen. Voor mij persoonlijk een betere keuze dan KV. Mocht het zo zijn, maar daar ga ik niet vanuit dat ik echt droog kom te liggen ga ik eerst fobie m donor melk overwegen dan KV.
Een paar nachten de wekker voor een nachtkolf lijkt me zeker niet slecht. Ik krijg toch redelijk wat uren slaap achter elkaar. Dus een weekje of wat 's nachts ook kolven moet prima kunnen.
Dwayne kwam zojuist voor een voeding. Hij had heel goed gedronken. Daarna geprobeerd om na te kolven. Misschien 10cc? Had net de bodem van de fles bedekt.

Dat de menstruatie eraan zit te komen zou trouwens wel goed  kunnen.
En nu ga ik (weer) slapen.
Ik probeer inderdaad zo min mogelijk te stressen. Maar het frustreert enorm om je voorraad te zien slinken.
Door koekje
Dat hij volle pampers heeft, is gewoon een goed teken hè. Hij heeft geen honger en krijgt genoeg binnen. Dat het frustreert, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Lekker slapen en morgen weer fris op  :)
Door Kim_S
koekje schreef: Dat hij volle pampers heeft, is gewoon een goed teken hè. Hij heeft geen honger en krijgt genoeg binnen. Dat het frustreert, kan ik me wel iets bij voorstellen.
Lekker slapen en morgen weer fris op  :)
+1 :)
Klinkt alsof hij niks te klagen heeft!
Slaap lekker!
Door monster
koekje schreef: No offence, maar hoeveel jaar is dat geleden?
Alcohol en BV is geen denderende combinatie. Alcohol gaat op een gegeven moment namelijk door in je voeding en dan heb je een dronken kind. Af en toe eens een pintje voor de leut net na een voeding kan best, maar daar dient het ook bij te blijven.
Wat zijn de productieverhogende eigenschappen van koemelk (wat eigenlijk voor kalfjes is  :P ) met een anijsblokje?
nou leve de tegenwoordige tijd dan. Heel af en toe wat donker bier met nauwelijks alcohol is vast veel slechter als domperidom. Waarom mag het wel voor de leut, maar niet voor de verhoging van de productie. En niet de koemelk maar de anijs is belangrijk. Gooi het in de thee.
Door Sieglinde
Lekker in een heet bad en dan kolven. Hielp hier alleszins!

Alcohol en medicijnen vind ik echt not done. Was hier dan ook 1 vd redenen te stoppen. Na ontsteking 999999 en bijhorende AB had ik het voor mezelf en voor de kleine wel gehad.
Donormelk zou ik toch echt voor kleintjes houden. Binnen paar weken kan je aan de bijvoeding beginnen en moet je gewoon veel minder opbrengst hebben qua kolven.
Door Danny
Oh Nadia, wat zonde dat je bv al zo terug loopt.
Drinkt Dwyane nog zo vaak dan joh.
Mijn nichtje krijgt rond 19.30 een flesje en dan word ze de volgende dag tussen 07.00 en 07.30 weer wakker. En dan verder overdag om de 4 uur ongeveer....
Door Jantina
Is donormelk commercieel verkrijgbaar dan?  ???  Mag dat?
Ik dacht dat dat echt iets is voor pasgeborenen van wie moeder geen melk geeft ivm vroeggeboorte ofzo. Toch niet voor zulke grote baby's?
Door Nadia
Vanmorgen 100cc kunnen kolven. Zojuist op het werk ook een krappe 100cc. Zometeen nog eens kolven. En dan naar huis.
Tijdens deze dienst (07.00-13.00u) kolf ik normaal 1x dat ga ik nu opvoeren naar 2 x.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door