Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pluk
eelke schreef:Nope, cv word weer warm. Nondejuu. Ik wilde vanavond Gijs eigenlijk wassen >:(
Je kunt toch alle radiatoren dichtdraaien? Dan wordt t in ieder geval niet warm.

Wij hebben ook zo'n moderne thermostaat. Als je het kastje van de muur haalt zit er een stekkertje achter. Als je dit losmaakt dan gaat er ook geen signaal meer naar de ketel.
Door eelke
pluk schreef:
Je kunt toch alle radiatoren dichtdraaien? Dan wordt t in ieder geval niet warm.

Wij hebben ook zo'n moderne thermostaat. Als je het kastje van de muur haalt zit er een stekkertje achter. Als je dit losmaakt dan gaat er ook geen signaal meer naar de ketel.
Ja dat hebben we ook eens gehad toen we de thermostaat eraf hadden gehaald om de muur te verven. Radiatoren dicht vind ik een beetje eng, hij moet toch een circuit kunnen draaien lijkt me. Weet eigenlijk niet hoe dat werkt. Volgens mag je die in de kamer van de thermostaat niet allemaal dichtdoen ofzo. Straks eens opzoeken.
1 keer per dag ff snel aan om te douchen. Dinsdag de monteur bellen.
Door Kaio
Angelique schreef:JIj krijgt de beker voor vandaag :biggrin2:
:groupwave2:
eelke schreef: Ja dat hebben we ook eens gehad toen we de thermostaat eraf hadden gehaald om de muur te verven. Radiatoren dicht vind ik een beetje eng, hij moet toch een circuit kunnen draaien lijkt me. Weet eigenlijk niet hoe dat werkt. Volgens mag je die in de kamer van de thermostaat niet allemaal dichtdoen ofzo. Straks eens opzoeken.
1 keer per dag ff snel aan om te douchen. Dinsdag de monteur bellen.
Heb je daar niet die winterantibevriesstand voor? het *?
Dan staat ie niet aan maar circuleert wel. Weet niet hoe dat werkt met kapotte thermostaat :-\
Door jasmijn
1 van de buur katten heeft een nest jongen en de ander is hoog zwanger, zo de nijging om ze de poezenpil te gaan voeren.
Of ze stiekum naar een asiel te bregen hier een eind vandaan of ze zelf te laten helpen.

Dit zijn katten die amper binnen mogen en amper eten krijgen en zullen we maar zeggen gewoon verwaarloost worden, vind het echt heel naar om elke keer weer aan te zien.

De buurvrouw zegt dat ze het geld er niet voor heeft om ze te helpen, waarom neem je dan in godsnaam katten :wall:

Echt ik snap niet waarom die mensen dieren hebben :-X
Door Martine-Tom
Ik ben vanmorgen gevallen en daarbij is het scherm van mn mob aan diggelen gegaan >:(
Door Charlie Angel
Martine-Tom schreef:Ik ben vanmorgen gevallen en daarbij is het scherm van mn mob aan diggelen gegaan >:(
Dat is altijd balen. Zelf nog veel schade?
Door Martine-Tom
Charlie Angel schreef:Dat is altijd balen. Zelf nog veel schade?
Nee dat valt mee, wat gebutst en last van mn rug maar thats it :)
Door dinky89
jasmijn schreef:1 van de buur katten heeft een nest jongen en de ander is hoog zwanger, zo de nijging om ze de poezenpil te gaan voeren.
Of ze stiekum naar een asiel te bregen hier een eind vandaan of ze zelf te laten helpen.

Dit zijn katten die amper binnen mogen en amper eten krijgen en zullen we maar zeggen gewoon verwaarloost worden, vind het echt heel naar om elke keer weer aan te zien.

De buurvrouw zegt dat ze het geld er niet voor heeft om ze te helpen, waarom neem je dan in godsnaam katten :wall:

Echt ik snap niet waarom die mensen dieren hebben :-X

Tja, katten worden nou eenmaal gratis aangeboden waardoor mensen er niet bij stilstaan dat er extra kosten aan zitten en de verzorging niet gratis is :-X
Poezen pil wil overigens nog wel eens een verhoogde kans op kanker geven dus ook niet echt ideaal....

Hier weer thuis na 2 nachten op vakantie park. Zouden eigenlijk 3 nachten gaan maar werden gestoord van de bedden en de Kids van schoonzus :-X
Door smulpaap
dinky89 schreef:Tja, katten worden nou eenmaal gratis aangeboden waardoor mensen er niet bij stilstaan dat er extra kosten aan zitten en de verzorging niet gratis is :-X
Poezen pil wil overigens nog wel eens een verhoogde kans op kanker geven dus ook niet echt ideaal....

Hier weer thuis na 2 nachten op vakantie park. Zouden eigenlijk 3 nachten gaan maar werden gestoord van de bedden en de Kids van schoonzus :-X
Ja , en dan heb je soms de verzamelaars nog . Die mensen hebben op een gegeven moment zoveel huisdieren
Door joel
constance.blokzijl schreef:Maar dat is het, geef mannen tijd om ergens over na te denken en dan komen ze gewoon met zinnige dingen Afbeelding
En optie om wel een opvanger te doen, die als het klikt niet meer weg hoeft... Dus als gastgezin maar evt definitief huisje?
ja dat is vaak de 'instinker'. Bij een opvanger heb je gewoon geen eisen, je neemt de hond in opvang, want hij heeft op dat moment een mandje nodig, hoe hij of zij er ook aan toe is of uit ziet. Nu is dat bij onze stichting wel een windhond, maar aan een derde hond heb ik wel eisen, dus voor mij was het opvangen ook echt opvangen, ik wist dat de hond in kwestie op zoek was naar een blijvend mandje, mensen die op zoek zijn naar DIE hond. Die verliefd zijn geworden op foto's, het karakter wat goed past, of bij de ontmoeting met de hond de KLIK voelen. Dat heb ik niet bij alle honden gehad, hoe lief ik ze ook vond!! Dus een opvanger die dan blijft, zit er hier niet in.
Door miik
Oke... ik moet ook effe mn ei kwijt....

Ik wil zoooo graag even terug naar mn "hutje op de hei"... of canada....
Maar Canada gaat niet, ze zijn allemaal geevacueerd ivm de bosbranden om hun heen, tis hardstikke spannend....
Het lijkt erop dat het morgen gaat regenen ik hoop het zo voor ze...

Waarom mn eigen huisje niet ?
Buurman links is zwaar depressief na een infarct en wisselt tussen suicidaal en paniek aanvallen, waarbij hij uren lang loopt te bonken en te jammeren... Ik zit er regelmatig en al tig keer crisis dienst gebeld, is ook opgenomen geweest, maar dan ontslaat hij zichzelf...
Buurvrouw boven heeft haar ex eruit gegooid. En nadat hij de fietsen in haar schuurtje gesloopt had, heeft hij net als vorig weekend afgelopen nacht -onder een hoop geschreeeuw- een 2e raam in gegooid.... Heb 112 gebeld en politie was er heeel snel, maar hij was al weg...
En dan wordt ook je lieve vriendje nog ziek.... heeft sinds donderdag enorme buikpijn, en is vandaag via de huisarts/spoed nu opgenomen in het ziekenhuis voor allemaal onderzoeken.....
Pffffffffffff.......................
Door jasmijn
Oké even heel erg klagen hier, heb een soort migreren aanvallen wat ik normaal nooit had :-X
Hele erge hoofdpijn, pijn aan mijn ogen, last van licht, kots neringinge en sterretjes als ik zit of sta

De verloskundigen heeft 2 opties, 1. een te hogen bloeddruk 2. migreren van het zwangerschap hormon
Vroeg me zelf nog af of ijzer te kort er ook nog een rol in zou kunnen spelen, aangezien ik daar in mijn pubertijd ook last van had. Ben slecht in het opnemen van ijzer, en laat mijn lichaam dat nu net heel erg gebruiken :-\

Zit nu moet te verzamelen om op te staan en met haku te gaan lopen, hoop dat ik ook nog iets van voedsel naar binnen kan krijgen want heb nu wel honger maar als ik opsta vergaat me gelijk alle lust tot eten :-\
Door frodo quin
jasmijn schreef:Oké even heel erg klagen hier, heb een soort migreren aanvallen wat ik normaal nooit had :-X
Hele erge hoofdpijn, pijn aan mijn ogen, last van licht, kots neringinge en sterretjes als ik zit of sta

De verloskundigen heeft 2 opties, 1. een te hogen bloeddruk 2. migreren van het zwangerschap hormon
Vroeg me zelf nog af of ijzer te kort er ook nog een rol in zou kunnen spelen, aangezien ik daar in mijn pubertijd ook last van had. Ben slecht in het opnemen van ijzer, en laat mijn lichaam dat nu net heel erg gebruiken :-\

Zit nu moet te verzamelen om op te staan en met haku te gaan lopen, hoop dat ik ook nog iets van voedsel naar binnen kan krijgen want heb nu wel honger maar als ik opsta vergaat me gelijk alle lust tot eten :-\
Als het een troost kan zijn, als dat tijdens de zwangerschap opduikt verdwijnt het meestal ook weer na de bevalling of nog tijdens de zwangerschap. Jammer genoeg voor een kennis van mij geld dat omgekeerd ook. Veel sterkte er mee.
Door joel
jasmijn schreef:Oké even heel erg klagen hier, heb een soort migreren aanvallen wat ik normaal nooit had :-X

Kan je niet even op extra controle? Weet zij ook of het je bloeddruk is, is wel handig om te weten al als verloskundige, en ijzer kan ze toch ook even nakijken? Is echt t werk niet en mocht t je ijzer zijn, kan je er iig iets aan doen waardoor je je weer een beetje mens voelt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door