Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kaela schreef: Zooooo Oscar dat dat ik in het verschrikkelijle gieter monster was veranderd! In werkelijkheid viel ik over de deksel van de regenton, walsde ik dwars door mijn moestuin  :'( en kwam ik met een knal tegen de voliere tot stilstand. Ik geloof dat ik zo meteen twee blauwe schenen heb....
Kijk je wel uit met jezelf?
Door Hope
hannabelgje schreef: Ik sta op stand by voor een corgi bevalling. Ik vind het zooooo spannend!!! Het kan ieder moment beginnen. Ik ben nog nooit bij een honden bevalling geweest.
En? Gaaf dat je er bij bent!

Wij maken vandaag klaar voor vertrek. Spannend en leuk tegelijk.
Door Kaela
Ronald schreef: Kijk je wel uit met jezelf?
Obviously not!

Het is niet blauw geworden, maar wel beurs. Lopen gaat niet zo fijn, dus meneer K heeft Oscar uitgelaten. Hoef ik straks alleen maar van de auto naar mijn bureau op het werk te waggelen.
hannabelgje schreef: Ik sta op stand by voor een corgi bevalling. Ik vind het zooooo spannend!!! Het kan ieder moment beginnen. Ik ben nog nooit bij een honden bevalling geweest.
Oh wat gaaf Hanna! Hopelijk gaat alles goed!
Door -Saskia-
hannabelgje schreef: De puppies zijn gearriveerd. Helaas keizersnede en 6 mooie pups en 4 die het niet gehaald hebben. Met de 6 en mams gaat het prima. Was een mooie ervaring.
Pfjoe, heftig! 4 pups die het niet gehaald hebben, maar gelukkig met mams en de andere 6 alles oké.  :)

OT: Ik word gewoon eigenlijk iedere dag heel blij van mijn ouwetje die met veel plezier gewoon nog een kilo barf staat weg te knagen. Met 13,5 jaar wel het minder heftige botwerk, en ik knip alles in behapbare stukken voor haar, maar ze doet het toch maar gewoon nog steeds. En nog steeds vol enthousiasme.
Ja, ik word er blij van.  :D
Door Angelique
-Saskia- schreef: Pfjoe, heftig! 4 pups die het niet gehaald hebben, maar gelukkig met mams en de andere 6 alles oké.  :)

OT: Ik word gewoon eigenlijk iedere dag heel blij van mijn ouwetje die met veel plezier gewoon nog een kilo barf staat weg te knagen. Met 13,5 jaar wel het minder heftige botwerk, en ik knip alles in behapbare stukken voor haar, maar ze doet het toch maar gewoon nog steeds. En nog steeds vol enthousiasme.
Ja, ik word er blij van.  :D
Mooi is dat hé. Hier nu ook eentje van 14,5 die nog gewoon alles wegkaant wat voorgezet wordt. Graag zou ze ook een kilo krijgen, maar daar trappen we niet in  :biggrin2:
Door Els&Flow
Per ongeluk Flow der oude zwembad gesloopt. Ik wilde de 2 schelp helften van elkaar halen en toen klonk er krak. Geen paniek, bij de Gamma hebben ze deze week de grote blauwe schelpen in de aanbieding dus er staat alweer een nieuwe. Gelijk onder toeziend oog van Flow gevuld en hij is direct grondig in gebruik genomen. Eerst is ie onderworpen aan de lompe labradortest, poging tot omgooien, het betere sleepwerk en balanceren op de rand. Die test is goed doorstaan en daarna sprong ze erin. Dat hield ie ook, dus op naar een mooie zomer.  :D
Door -Saskia-
Angelique schreef: Mooi is dat hé. Hier nu ook eentje van 14,5 die nog gewoon alles wegkaant wat voorgezet wordt. Graag zou ze ook een kilo krijgen, maar daar trappen we niet in  :biggrin2:
Mja, Wodka is niet dik (meer) te krijgen, en zolang ze het met plezier weg kaant, die kilo, mag ze lekker kanen van me. Got to loooove the oldies!  8) :D
Door monster
Els&Flow schreef: Per ongeluk Flow der oude zwembad gesloopt. Ik wilde de 2 schelp helften van elkaar halen en toen klonk er krak. Geen paniek, bij de Gamma hebben ze deze week de grote blauwe schelpen in de aanbieding dus er staat alweer een nieuwe. Gelijk onder toeziend oog van Flow gevuld en hij is direct grondig in gebruik genomen. Eerst is ie onderworpen aan de lompe labradortest, poging tot omgooien, het betere sleepwerk en balanceren op de rand. Die test is goed doorstaan en daarna sprong ze erin. Dat hield ie ook, dus op naar een mooie zomer.  :D
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lodi krijg ik er met geen mogelijkheid in. Vorig jaar gekocht en ze zijn alleen door Dribbel gebruikt. Die wilde wel.
Door Joaquin
Vandaag lekker gewerkt ondanks een veel te korte nacht (er waren 2 hondjes die maar niet konden beslissen of ze nou onder de dekens of bovenop de dekens wilden slapen ::) ) daarna heerlijk gegeten en gelopen met m'n ventjes. En nu heerlijk ontspannen :D
Door Els&Flow
monster schreef: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lodi krijg ik er met geen mogelijkheid in. Vorig jaar gekocht en ze zijn alleen door Dribbel gebruikt. Die wilde wel.
Koekje erin. Ging ze zo achteraan. ;D En daarna een koekje dat zonk. Ging ze ook achteraan. Nu vind ze de schelp gewoon leuk, maar op hele warme dagen doen we nog steeds koekjes happen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door