Mini's 3-tal schreef: Katten horen redelijk slank tot mager te zijn he? Nu is Scooby dat ook niet, maar ik verhoog vaak pas de voeding als je echt ribben begint te zien. En daarbij vielen katten die van brok overgingen naar vers bij mij altijd wat af. Ze eten dan wel barf en geen kvv. Erover nadenkend, misschien zit er gewoon minder voedingswaarde aan de kvv? Als ik laatst las wat er af en toe in al dan niet "witte" kvv belandt, zou dat natuurlijk best kunnen.Daar ben ik inmiddels ook wel van overtuigd, het gespuis hier krijgt nu ipv degomeat bibi en daar eten ze echt opvallend veel minder van terwijl ze nog steeds hetzelfde gewicht hebben.
Het blijft lastig met de beesten in ieder geval.
Dego hou ik erbij vanwege de afwisseling en de aangename prijs, maar denk dat qua voedzaamheid er betere zijn, Tom is van Dego over op barf en ook bij hem merk ik heel veel verschil...
OT:
Net helemaal in een deuk gelegen, een dinnetje doet een opleiding tot da-assistente en vandaag hadden ze een lezing oid over onderandere honden met onderbeet...komt er ineens een foto van Tom voorbij

Hadden ze willekeurig van internet geplukt, zelf gaan googlen, Hond Onderbeet en dan is Tom de 7e foto geloof ik...helemaal geweldig, hij word nog eens beroemd