koekiesranch schreef: Deze is van vriendenOmgeving is prachtig...
http://www.funda.nl/koop/halle/huis-487 ... 2-b/fotos/
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekiesranch schreef: Deze is van vriendenOmgeving is prachtig...
http://www.funda.nl/koop/halle/huis-487 ... 2-b/fotos/
Angelique schreef:Nadat er 2 jaar geen enkele reactie meer was hebben we het uit de verkoop gehaald. In het begin een aantal kijkers gehad, en ging steeds toch niet door. Toen dus 2 jaar niks. Daarna is het een periode verhuurd geweest (ssssttttt!) en we zijn nu net klaar met de herstelwerkzaamheden![]()
Staat het nog wel te koop dan? Al was het te duur, er hoeft er maar eentje te denken..dat is 'm.
Antonia schreef: Zo, het huis is weer spik en span gepoetst. Ik ga nu een hele lange wandeling met Socke, Femke en Pip maken. Mijn aanwezigheid en die van de honden is niet gewenst tijdens de bezichtigingen.ikzelf vind het ook niet leuk als eigenaren in het huis zijn, hoeft van mij niet, kijk liever zonder eigenaar rond.
Antonia schreef: Zo, het huis is weer spik en span gepoetst. Ik ga nu een hele lange wandeling met Socke, Femke en Pip maken. Mijn aanwezigheid en die van de honden is niet gewenst tijdens de bezichtigingen.Ik hoop zo dat je koper erbij zit Antonia
Angelique schreef: Ik ben natuurlijk ook altijd pleite met de hele bups, maar onze makelaar vindt het wel prettig dat er een eigenaar in de buurt is voor het geval er vragen zijn die hij niet kan beantwoorden. Dus meneer Lique verschanst zich altijd ergens op het landje en komt tevoorschijn als hij geroepen wordtJa, dat is dan voor veel mensen toch reden om keihard weg te rennen en niet meer terug te komen
Maar bezichtigen is wel prettiger zonder eigenaar erbij. Wij hebben 1x een bezichtiging gehad door de eigenaren en we werden aan het eind nog net niet aan de ketting gelegd in de trand van....je komt niet weg voordat je een bod hebt gedaan c.q. dat je zegt dat je een bod gaan doen.![]()
Kaio schreef: We zijn veel jaartjes geleden ook wel eens bij open huizenroute geweest. Ook niet mijn ding. Iemands man was overleden en ze had het zwaar vond het ook erg om te verkopen en het hele verhaal erbij, en nog wel wat van die andere gevalletjes. Ik wil dat helemaal niet weten! Ik kom voor een huis te kijken, zeer zakelijk, maar als zo iemand half in tranen vanalles vertelt voel ik me erg bezwaard ja. Dus doe mij maar een persoon met wat meer afstand van het huis ed.Dat is helemaal l*llig ja
Misschien hebben we gewoon wel pech ermee gehad hoor
Borke schreef: Wij zijn wel naar open huizen geweest en rond geleid door de eigenaar, ik vond dat niet zo'n probleem. Wij voelen ons dan ook niet verplicht om een bod te doen o.i.d.En dat was in 200....?
Het was trouwens in de oriëntatie fase en zo zagen we op 1 dag 5 huizen en het huis waar wij nu wonen zat daar ook bij
Foto's van ons vorige huis werden gemaakt door en professioneel fotograaf die de makelaar daarvoor inhuurde.
Fantastische foto's, die man maakte het huis op de foto's zo ruimtelijk.
Wij hadden zelf al super opgeruimd, maar van de fotograaf moest er nog het nodige uit beeld.
Alle honden en katten dingen uit de ruimte voor de foto's.
Wij hadden 16 kijkers in 2.5 week en toen was het huis verkocht
Succes met jullie kijkers en bezichtigingen!
Ik zal voor je duimen Antonia 8)