Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Wat! Jullie zijn akkoord gegaan voor een huis zonder eerst te bedenken waar de vriezers komen?  :o
Ja, een zak brokken scheelt een hoop gesleep met vlees enzo, en een t-doos openmaken en verbouwen tot vriezer-stopcontact is vet illegaal EN gevaarlijk natuurlijk! Het is wel ff 9-hoog he?!?!?!
Door koekje
Vriezers kunnen ook heel goed in de woonkamer.
Ik vind het altijd leuk om een huis eerst op papier in te richten, heb ik hier ook gedaan toen we de boel gingen veranderen. Woonkamer opgemeten en uitgetekend op plattegrond, meubels opgemeten en uitgetekend op papier en toen uitgeknipt en daarna met de uitgeknipte meubels deze in de woonkamer leggen.

Ik heb nog maar eens een babydekentje besteld, met streepjes:
deze
Door eelke
Mini's 3-tal schreef: Ja, een zak brokken scheelt een hoop gesleep met vlees enzo, en een t-doos openmaken en verbouwen tot vriezer-stopcontact is vet illegaal EN gevaarlijk natuurlijk! Het is wel ff 9-hoog he?!?!?!
Ja nu is je geloofwaardigheid echt weg hoor!
eelke schreef: Ja nu is je geloofwaardigheid echt weg hoor!
In dat geval moeten we nog even kijken waar we de vriezer(s) neer gaan zetten. In de berging is geen stopcontact en om nu een hele kamer op te offeren voor vriezers, vind ik ook zo wat...
Kim_S schreef: :biggrin2:
Idioot snel ging het ja. We zijn zelf ook compleet verrast dat het zo snel kon gaan blijkbaar. Het schijnt zelfs dat het normaal is dat er 10 mensen worden uitgenodigd en de medewerker van de woningbouw gewoon een uur alleen in de woning staat te wachten en er niemand afgebeld heeft ofzo. Echt te bizar voor woorden.
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Idioot snel ging het ja. We zijn zelf ook compleet verrast dat het zo snel kon gaan blijkbaar. Het schijnt zelfs dat het normaal is dat er 10 mensen worden uitgenodigd en de medewerker van de woningbouw gewoon een uur alleen in de woning staat te wachten en er niemand afgebeld heeft ofzo. Echt te bizar voor woorden.
Tsssss.
Wel fijn als je echt een huis zoekt dus!
Echt heel raar ja, als je dat namelijk 2x doet, mag je een half jaar niet meer reageren. Wij hebben gereageerd op een 40+ woning, die staan dan vaak als seniorenwoningen en dan wordt er gewoon weinig gereageerd. En als dan de helft nog niet op komt dagen, dan is het bingo :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door