Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

yvette_van_alert schreef: Sterkte vit. D slikken schijnt te helpen bij alle winterse ongemakken qua verkoudheid, griep etc...
Ik slik speciale multivitamine, daar zit een hoge dosering aan vitamine D in. En daarnaast kalktabletten met vitaminde D3 (kauwtabletten).

Ik moet zeggen dat het vandaag een stuk beter gaat. Hopelijk zet het zo door. Heb net zelfs koffie op, terwijl ik gisteren alleen bij de geur al liep te kokhalsen :D
ja, de eerste lading is al verhuisd naar een kledingcontainer......... zit met broeken op de rand van 52, draag nog 54, maar die begint te groot te worden.
Moet mijn truien nu ook uit gaan zoeken, daar zitten ook een heleboel veel te grote truien in. Die moet ik wassen en dan gaan ze naar de container.............
Dian schreef: ja, de eerste lading is al verhuisd naar een kledingcontainer......... zit met broeken op de rand van 52, draag nog 54, maar die begint te groot te worden.
Moet mijn truien nu ook uit gaan zoeken, daar zitten ook een heleboel veel te grote truien in. Die moet ik wassen en dan gaan ze naar de container.............
Dacht toen ik begon dit te lezen dat je de truien te warm zou gaan wassen zodat ze wat krimpen  ;D
dinky89 schreef: Dacht toen ik begon dit te lezen dat je de truien te warm zou gaan wassen zodat ze wat krimpen  ;D
Zitten een aantal truien bij maat 60/62 die krijg ik nooit zover gekrompen  :biggrin2:
Zit nu met truien op maat 56/58 of 54/56. Ligt er aan hoe ze vallen. En ze komen nu van bonprix of otto en niet meer van ulla popken. Maat 56/58 is bij ulla popken groter als bij bonprix  ;)
Bleh voelde vanavond de avondmaaltijd al verkeerd vallen, lag als een steen op mijn maag, een slokje water en hoppa alles in de gootsteen........ maat 1 geluk,  de pijn tussen de schouders en in mijn slokdarm weer over..... nu maar hopen dat de kwark goed valt. 'T Blijft je wel bij de les houden :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door