Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
MarijeEnBoomer schreef: Als je van Indonesisch eten houdt is het heerlijk!!
O nee lama....

ooow Indy en Patsy waren zo blij om elkaar weer te zien net :smitten: Patsy gaf hem allemaal kusjes en ging lekker tegen hem aan zitten in de auto. Zo aandoenlijk.  :'(
Door fem fatale
*Dorothea* schreef: ooow Indy en Patsy waren zo blij om elkaar weer te zien net :smitten: Patsy gaf hem allemaal kusjes en ging lekker tegen hem aan zitten in de auto. Zo aandoenlijk.  :'(
*smelt*
Door Mieke L.
*Dorothea* schreef: ooow Indy en Patsy waren zo blij om elkaar weer te zien net :smitten: Patsy gaf hem allemaal kusjes en ging lekker tegen hem aan zitten in de auto. Zo aandoenlijk.  :'(
Wat lief!
Door Riek
Gecondoleerd Mieke en Michiel.

Wat een heerlijkheid dat  Indy en Patsy zo dol op elkaar zijn.
Dat had je misschien nooit verwacht van Indy.
Soms kan het leven onverwacht mooi zijn.

Heb een druk weekje gehad met schoonouders en mijn vader naar het ziekenhuis te taxiën.
En kan nu niet slapen maar morgen gaan we naar de show in. Oss.
Dus het is verstandig als ik toch nog een poging waag.
Door eelke
koekje schreef: Purr!
;D

Vroeg mijn bed uit... verkouden, snot, keelpijn, hoesten... was niet leuk meer om plat te liggen dus! Dus nu een beetje brakjes op de bank,het verklaart wel weer waarom ik al de hele week spierpijn heb... dus nu wel een hele lange lege dag voor de boeg...maar eens verzinnen wat ik ga doen vandaag.
Door Kinnie
Nu kan ik ietsje uitgebreider zijn ;)
Mama hond heeft gister een echo gehad, en er zijn 9 pups geteld. Nu dus nog 5 weekjes wachten en dan weet ik of er voor mij ook een pup bij is  :D
Door Nynke
Kinnie schreef: Nu kan ik ietsje uitgebreider zijn ;)
Mama hond heeft gister een echo gehad, en er zijn 9 pups geteld. Nu dus nog 5 weekjes wachten en dan weet ik of er voor mij ook een pup bij is  :D
Een nieuw Cavakliertje?? 

OT: Goeie rit gehad, maar ik had wat moeite met opstaan, dus nu nog effies douchen. Mijn buurman heeft een MP3 met Flairckstukken gemaakt voor me  :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle: dus die gaat mee naar Frankrijk. Als manlief dan onderweg slaapt, als ik rij dus  :P, kan ik lekker naar heerlijke muziek luisteren  :thumbsupup:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door