Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Het is weer klaar voor een jaar! Poezen hier zijn relaxed en mn auto staat er nog. :biggrin2:
Het is hier traditie om zoveel mogelijk auto's in de hens te zetten in november en december.
Ik lijk (ik klop het af) dat ik net in een goede hoek zit en ze hier niet komen.
Door frodo quin
sam28 schreef: wo 01 jan 2020, 09:44 Het is weer klaar voor een jaar! Poezen hier zijn relaxed en mn auto staat er nog. :biggrin2:
Het is hier traditie om zoveel mogelijk auto's in de hens te zetten in november en december.
Ik lijk (ik klop het af) dat ik net in een goede hoek zit en ze hier niet komen.
Wat is 'in de hens zetten'?
Door Ina
frodo quin schreef: wo 01 jan 2020, 10:40 Wat is 'in de hens zetten'?
Hahaha....leuk :) .... je bent vast geen Nederlander ;)
Dit plaatje laat het gezellige 'in de hens zetten' zien.....of tenminste, de resultaten van het in de hens zetten.
Het betekend dus gewoon 'moedwillig dingen in brand steken'

Afbeelding
Door frodo quin
Ina schreef: wo 01 jan 2020, 11:10 Hahaha....leuk :) .... je bent vast geen Nederlander ;)
Dit plaatje laat het gezellige 'in de hens zetten' zien.....of tenminste, de resultaten van het in de hens zetten.
Het betekend dus gewoon 'moedwillig dingen in brand steken'

Afbeelding

Neen, geen Nederlander ;)

Ik had al zo'n vermoeden, maar dacht "dat kan ze nu toch niet menen :-\ " Dit is echt wel een geval van "Gekke jongens die Nederlanders"

Nu ben ik zelf geen voorstander van private voertuigen, maar dit is nu ook niet bepaald een duurzame manier om het op te lossen :(
Door Fenixjuh
Bwoooh... Stomme wekker die weer veel te vroeg gaat, wakker worden, wassen, aankleden, hondjes uitlaten, thuis komen en een berichtje van mijn stagebegeleider: ik ben ziek....
Heel naar voor haar, maar ik heb nu gewoon een vrij dagje :) lekker huiswerk maken en mijn eigen planning enzo.... Mijn koffie smaakt ineens een stuk lekkerder :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door