Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef:Moet ik alleen nog op zoek naar een vent zonder hoogtevrees ::)
Of krijg je die gratis bij die ladders? :biggrin2:
Daar zet die zich dan maar overheen hoor. Het wandelt vrij simpel als die ladder op het dak ligt en niet wiebelig is.
Door Cathelijn
Ik moet bijna huilen als ik naar mijn auto kijk, er zit een groot gat waar eerst een bumper zat. Gisteren kreeg ik een Oekraïnse vrachtwagenchauffeur die totaal de weg kwijt was tegen me aan.
Gelukkig alleen blikschade waar de alleen Oekraieens sprekende man niet heel veel probleem in zag. Dus ik heb maar meteen de politie gebeld.
En ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. De agent was er heel snel en heeft me super geholpen (zelfs een tolk gebeld). De papieren waren in orde dus nu kan de verzekering aan de slag.
En kan mijn auto weer naar de garage. Waar hij net vorige week APK en groot onderhoud heeft gehad ::)
Ik was aan het eind van de dag echt doodop... Pakt toch wel aan zoiets.

Geluk bij een ongeluk is dat hier de auto van mijn broer nog voor de deur staat. Dus ik mag in de Mini de komende tijd.
Door Kaio
Angelique schreef:Daar zet die zich dan maar overheen hoor. Het wandelt vrij simpel als die ladder op het dak ligt en niet wiebelig is.
Zelf geen hoogtevrees zeker ? :biggrin2:
Door Angelique
Kaio schreef:Zelf geen hoogtevrees zeker ? :biggrin2:

Jawel hoor :biggrin2: Maar als jij nog een andere oplossing weet dan hoort Kim die graag natuurlijk :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef:Jawel hoor :biggrin2: Maar als jij nog een andere oplossing weet dan hoort Kim die graag natuurlijk :biggrin2:
Als meneer Kim hoogtevrees heeft, kan Kim natuurlijk ook zelf op de ladder. Emancipatie enzo :cool:

Ik snap meneer Kim overigens wel, ik sta al wankel op een krukje.
Door Kim_S
eelke schreef:Als meneer Kim hoogtevrees heeft, kan Kim natuurlijk ook zelf op de ladder. Emancipatie enzo :cool:

Ik snap meneer Kim overigens wel, ik sta al wankel op een krukje.
Wat denken jullie toch fijn mee! :biggrin2:
(En ik bel denk ik toch maar een dakdekker, ik ga écht niet op mijn dak lopen, nee bedankt :-X)

Lique welke dakdekker kwam bij jullie? Wie weet is die wel goedkoper dan in DE?
Door eelke
Kim_S schreef:Wat denken jullie toch fijn mee! :biggrin2:
(En ik bel denk ik toch maar een dakdekker, ik ga écht niet op mijn dak lopen, nee bedankt :-X)

Lique welke dakdekker kwam bij jullie? Wie weet is die wel goedkoper dan in DE?
Ja ik geef je groot gelijk hoor, ik zou het ook never nooit doen :biggrin2:

350 euro eigen risico is eigenlijk wel veel geld. Als je een uurloon rekent van 60 euro ofzo, en 2 uurtjes werk om wat pannen (die je dan zelf aanschaft / op voorraad hebt) dan ben je toch wel veel goedkoper uit... :-\
Door Angelique
koekje schreef:Ik lees toch de hele tijd dekkater ipv dakdekker :o
Het was toch echt een dakdekker :biggrin2:
IMG_0073.PNG
IMG_0073.PNG (5.86 MiB) 2236 keer bekeken
Door Kim_S
eelke schreef:Doet mij dan weer denken aan het flauwe mopje over Riet-dekken ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door