Kim_S schreef:Moet ik alleen nog op zoek naar een vent zonder hoogtevreesDaar zet die zich dan maar overheen hoor. Het wandelt vrij simpel als die ladder op het dak ligt en niet wiebelig is.![]()
Of krijg je die gratis bij die ladders?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef:Moet ik alleen nog op zoek naar een vent zonder hoogtevreesDaar zet die zich dan maar overheen hoor. Het wandelt vrij simpel als die ladder op het dak ligt en niet wiebelig is.![]()
Of krijg je die gratis bij die ladders?
Angelique schreef:Daar zet die zich dan maar overheen hoor. Het wandelt vrij simpel als die ladder op het dak ligt en niet wiebelig is.Zelf geen hoogtevrees zeker ?
Kaio schreef:Zelf geen hoogtevrees zeker ?
Angelique schreef:Jawel hoorAls meneer Kim hoogtevrees heeft, kan Kim natuurlijk ook zelf op de ladder. Emancipatie enzoMaar als jij nog een andere oplossing weet dan hoort Kim die graag natuurlijk
eelke schreef:Als meneer Kim hoogtevrees heeft, kan Kim natuurlijk ook zelf op de ladder. Emancipatie enzoWat denken jullie toch fijn mee!![]()
Ik snap meneer Kim overigens wel, ik sta al wankel op een krukje.
Kim_S schreef:Wat denken jullie toch fijn mee!Ja ik geef je groot gelijk hoor, ik zou het ook never nooit doen![]()
(En ik bel denk ik toch maar een dakdekker, ik ga écht niet op mijn dak lopen, nee bedankt)
Lique welke dakdekker kwam bij jullie? Wie weet is die wel goedkoper dan in DE?
Kim_S schreef:Wat denken jullie toch fijn mee!Deze https://www.facebook.com/rietdekkersbed ... endrenthe/![]()
(En ik bel denk ik toch maar een dakdekker, ik ga écht niet op mijn dak lopen, nee bedankt)
Lique welke dakdekker kwam bij jullie? Wie weet is die wel goedkoper dan in DE?
koekje schreef:Ik lees toch de hele tijd dekkater ipv dakdekkerHet was toch echt een dakdekker
eelke schreef:Doet mij dan weer denken aan het flauwe mopje over Riet-dekken
eelke schreef:Doet mij dan weer denken aan het flauwe mopje over Riet-dekken