Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Vanmiddag letterlijk naar het CB gevlogen om te wegen. Om 12.26 bedacht ik me naar het weeguur te gaan. Deze was nog tot 13.00uur. Ik was nog niet gedoucht. Moest mijn haren wassen en Dwayne was ook nog in de pyjama. Dus in de douche gevlogen.. Dwayne omgekleed. Spullen gepakt. 12.50 liepen we daar binnen (6 min rijden zonder lopen van de parkeerplaats etc)

Dwayne weegt nu 6840 :) Hij is lager op de groeicurve gaan zitten, maar hij is dan ook een flinke week goed ziek geweest. Dus ik maak me geen zorgen, dat trekt wel weer bij :)
Door koekje
Klinkt niet verkeerd hoor. Kinderen groeien in blokken zeg maar. De ene keer ineens en veel en dan weer even niets. En als het niet goed is, hoor je dat echt vanzelf wel.
Michelinvera is deze week ook niets aangekomen. Ik begin wel steeds meer na te denken over jumpsuits maat 74. Ze heeft afgelopen week 2 van Mus aangehad en beiden echt te strak op de bovenbenen. Nu heeft ze er 1 van Ebbe aan en die is ruim. Behalve op de bovenbenen; daar weer te strak  :-X

Fenna al wat minder snot?
Door Kim_S
Fenna heeft alleen maar meer snot  :( En ze is schor en ze hoest  :(
Zal nog wel een paar daagjes duren vrees ik.
Op de Kindergarten vonden ze het jammer dat ze niet kwam vandaag.
Fenna zelf had gewoon de huiskamer omgetoverd tot Kindergarten  ::)  :biggrin2:
Door Sieglinde
koekje schreef: Klinkt niet verkeerd hoor. Kinderen groeien in blokken zeg maar. De ene keer ineens en veel en dan weer even niets. En als het niet goed is, hoor je dat echt vanzelf wel.
Michelinvera is deze week ook niets aangekomen. Ik begin wel steeds meer na te denken over jumpsuits maat 74. Ze heeft afgelopen week 2 van Mus aangehad en beiden echt te strak op de bovenbenen. Nu heeft ze er 1 van Ebbe aan en die is ruim. Behalve op de bovenbenen; daar weer te strak
Robyn draagt nog geen 74 ;D
Die zijn nog gigantisch, ik vind het verschil tussen mijn 62-68 jumpsuits en de 74-80 echt immens.
Door koekje
Ik denk dat het ook merkafhankelijk is. Ik heb een paar dingen van Freds World en dat is volgens mij groter. Zo heb ik 2 korte jumpsuits; 1 van Maxomorra (62-68) en 1 van Freds World (62). Die van Freds World is groter. Maar daarvan is de onderkant een soort pofbroekje, dus zitten de onderstiekjes weer erg strak op de bovenbeentjes.
Maar ik denk ook wel dat ze nu op haar bolst is. Ze tijgert al wel en gaat in kruiphouding zitten, maar echt kruipen doet ze nog niet. En uit zichzelf helemaal los zitten ook nog niet. Om te gaan staan en zitten heeft ze nog wat hulp nodig. Zodra ze de hulp niet meer nodig heeft, zal ze vast meer gaan bewegen.
En aan de andere kant; ik heb ook spekbillen. Is helemaal niet erg.
Door Sieglinde
Zalig toch.

Ik lig nog ff te i'netten in bed.
Vlak voor het slapen gaan:
Afbeelding
Klaar om om te kleden voor het zwemmen ( wordt ze trouwens altijd boos van, van het omkleden. Zou liefst zo snel mogelijk het water in gaan)
Afbeelding
En in haar stoel
Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door