Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Balen Hanna. Wel fijn dat je ergens anders een baan hebt met meer uitzicht. Ik hoop dat je het daar net zo naar je zin gaat krijgen, zal wel ff nodig hebben.
Door - pien -
Border Bandit schreef:Ik heb huishoudelijke hulp vanaf 13.00.
Bandit nog uitgelaten en vanaf 13.00 stond ik voor de woning te praten met een andere hond-eigenaar.
Later thuis maar wachten en wachten en wachten.

Uiteindelijk het schoonmaakbedrijf gebeld. Die hebben na 20 minuten eindelijk mijn schoonmaakster te pakken gekregen: ja, ik was te vroeg en had nog meer te doen. Mevrouw was er niet dus ben ik weggegaan!

:o :o >:( >:(
Echt belachelijk >:(

Mijn klaag: ik kan slecht(er) tegen de hufterigheid in het verkeer...
Gister had ik voorrang, maar nee, meneer van de andere kant rijdt gewoon door, ik ook, we staan zowat klem, ik draai mijn raampje op en en zeg 'maar meneer, de geparkeerde auto's staan aan uw kant' 'ja, maar u heeft daar uitwijkmogelijkheid' 'o, dus ik heb voorrang maar ik mag uitwijken ? ? ?' Ik had zin om te zeggen 'die snap ik niet, leg 's uit' en mijn motor af te zetten...Na de zoveelste hufter ben je het gewoon zat >:( We konden voorzichtig langs elkaar verder rijden, maar dat is toch niet de bedoeling?
Door Kaela
Ik heb niets te klagen, maar ik heb in een zeur-zijk-brompotten humeur....

Oh my god, dat kun je niet eens een luxeprobleem noemen....
Door src_esther
Kim_S schreef:Ik heb echt echt echt geen zin meer in mijn werk :yucky: :yucky: :yucky:
Is het zo erg? Binnenkort een nieuwe leasebak?
Door eelke
Kaela schreef:Ik heb niets te klagen, maar ik heb in een zeur-zijk-brompotten humeur....

Oh my god, dat kun je niet eens een luxeprobleem noemen....
Een dag grompie zijn kan ook wel eens fijn zijn hoor! Lekker mopperen.
Door Kaela
eelke schreef:Een dag grompie zijn kan ook wel eens fijn zijn hoor! Lekker mopperen.
Ja maar....

Meneer heeft me gemasseerd en zo meteen gaan we de kasten bestellen die ik al heel lang hebben wil...En meneer heeft eindelijk gezegd dat ik inderdaad het beste een Imac kan gaan kopen en heeft al uitgezocht welke versie het beste is.

Oke, nu heb ik 1 terechte klaag gevonden!

Hij heeft me geen centen voor de Imac gegeven >:( Nu mot ik sparen :o :o :o :o

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door eelke
Kaela schreef:Ja maar....

Meneer heeft me gemasseerd en zo meteen gaan we de kasten bestellen die ik al heel lang hebben wil...En meneer heeft eindelijk gezegd dat ik inderdaad het beste een Imac kan gaan kopen en heeft al uitgezocht welke versie het beste is.

Oke, nu heb ik 1 terechte klaag gevonden!

Hij heeft me geen centen voor de Imac gegeven >:( Nu mot ik sparen :o :o :o :o

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Uhh jeetje, ja, met zo veel leuke dingen moet je wel erg je best doen om iets te vinden om over te mopperen. Maar mopperen dat er niks te mopperen is, kan natuurlijk ook!
En je mag anders mijn waterleidingmannen wel lenen hoor!
Door Kaela
eelke schreef:Uhh jeetje, ja, met zo veel leuke dingen moet je wel erg je best doen om iets te vinden om over te mopperen. Maar mopperen dat er niks te mopperen is, kan natuurlijk ook!
En je mag anders mijn waterleidingmannen wel lenen hoor!
Jou waterleidingmannen zijn veels te ver weg, grmpf >:(

;D ;D ;D

Ik ga maar even hardlopen. Ernstig geen zin in, maar daar wordt ik meestal wel minder mopperkont van.
Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef:Morgen laatste dag op mijn werk. Ik heb het er super naar mijn zin, maar ik werk op uitzendbasis wat veel praktische problemen geeft (geen parkeergelegenheid, weinig verlofuren, geen zekerheid, geen recht op extra-tjes enz). Ik heb nu een baan aangeboden gekregen bij een bedrijf zelf. Eerst tijdelijk en daarna vast in dienst. Wel parkeergelegenheid, betere bereikbaarheid, meer zekerheid enz. Maar ik vind het wel verdrietig dat ik weg ga en zal het werk en het bedrijf erg gaan missen. Beslissing gemaakt met mijn verstand, niet met mijn hart. Ik weet dat het een luxe probleem is maar pffff.
Mijn baas vindt het vreselijk dat ik wegga, maar ja toen ik solliciteerde op een vaste functie kreeg ik hem niet. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
En als je het op je huidige job nog eens vraagt of ze nu dan geen vast werk voor je hebben? Als ze je graag willen houden kan er misschien plots wel iets.
Ik ken meerdere mensen die zo vb serieus opslag hebben gekregen.
Een Nee heb je, een Ja kan je krijgen... ;)
Door Kim_S
src_esther schreef:Is het zo erg? Binnenkort een nieuwe leasebak?
Dat gaat nog minimaal een jaar duren. Met nu al 175.000 km op de teller, en in een jaar nog minimaal 80.000 km te gaan >:(

Voor een nieuwe leasebak zal ik een nieuwe werkgever moeten zoeken denk ik. O wacht, dat is best een idee :biggrin2:
Door src_esther
Kim_S schreef:Voor een nieuwe leasebak zal ik een nieuwe werkgever moeten zoeken denk ik. O wacht, dat is best een idee :biggrin2:
Ja, precies. Dat je eerst aanpakte wat je aanpakken kon is begrijpelijk. Inmiddels is de economie zo aangetrokken dat je toch iets anders moet kunnen vinden. Jij bent zoveel onderweg met de auto dat het je toch ook opgevallen moet zijn dat het weer steeds drukker wordt op de weg én dat er weer meer nieuwere en grotere auto's rondrijden.
Door hannabelgje
Nee dat doen ze echt niet. Mijn leidinggevende heeft het wel geprobeerd, maar kreeg niks voor elkaar helaas.

Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef:Nee dat doen ze echt niet. Mijn leidinggevende heeft het wel geprobeerd, maar kreeg niks voor elkaar helaas.

Oh jammer. :(

Hopelijk voel je je op je nieuwe werk snel thuis.
Door frodo quin
hannabelgje schreef:Nee dat doen ze echt niet. Mijn leidinggevende heeft het wel geprobeerd, maar kreeg niks voor elkaar helaas.

Jammer dat je op je huidige job niet vast kan blijven. Ik hoop dat het je op je nieuwe job ook zo goed gaat bevallen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door