Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
De hechtibgen van een operatie waren aan het ingroeuen en die zijn er inmiddels uit, maar er zit nu ontsteking op. Bel ik naar mijn ha of ik er mee moet langs komen of gewoon blijven ontsmetten of nog iets anders. Zegt hij: dat weet ik niet, kan ik niet beoordelen, moet jij weten. Tja dan maar een andere ha gebeld en daar mocht ik langsgaan.

Ik vind het wel raar. Ik ben geen qrts, hij wel, dus hij zou toch moeten weten wat ik er mee moet doen?
Door doranto
frodo quin schreef:De hechtibgen van een operatie waren aan het ingroeuen en die zijn er inmiddels uit, maar er zit nu ontsteking op. Bel ik naar mijn ha of ik er mee moet langs komen of gewoon blijven ontsmetten of nog iets anders. Zegt hij: dat weet ik niet, kan ik niet beoordelen, moet jij weten. Tja dan maar een andere ha gebeld en daar mocht ik langsgaan.

Ik vind het wel raar. Ik ben geen qrts, hij wel, dus hij zou toch moeten weten wat ik er mee moet doen?
Inderdaad een vreemd antwoord van die arts.
Ik zou er mesitran op doen.
Door bloemetje
Ik vind het geen raar antwoord. Je moet toch altijd zelf beoordelen of je moet gaan. De beste man kan toch niet door de telefoon heen kijken :biggrin2:
Door eelke
bloemetje schreef:Ik vind het geen raar antwoord. Je moet toch altijd zelf beoordelen of je moet gaan. De beste man kan toch niet door de telefoon heen kijken :biggrin2:
Het antwoord is niet zo gek nee, maar wel wat bot geformuleerd. Hij had ook kunnen zeggen, als je twijfelt kun je beter even langs komen. Of, het is normaal dat het lang duurt, als het volgende week nog niet over is moet je zeker even komen.
Door Border Bandit
Ik heb huishoudelijke hulp vanaf 13.00.
Bandit nog uitgelaten en vanaf 13.00 stond ik voor de woning te praten met een andere hond-eigenaar.
Later thuis maar wachten en wachten en wachten.

Uiteindelijk het schoonmaakbedrijf gebeld. Die hebben na 20 minuten eindelijk mijn schoonmaakster te pakken gekregen: ja, ik was te vroeg en had nog meer te doen. Mevrouw was er niet dus ben ik weggegaan!

:o :o >:( >:(
Door bloemetje
eelke schreef:Het antwoord is niet zo gek nee, maar wel wat bot geformuleerd. Hij had ook kunnen zeggen, als je twijfelt kun je beter even langs komen. Of, het is normaal dat het lang duurt, als het volgende week nog niet over is moet je zeker even komen.
Dat is waar. In t Amsterdamse zou t meevallen overigens ;D
Door dinky89
De oplader van mijn tablet doet raar waardoor hij niet goed oplaad >:(
De PostNL heeft een IT storing met de melding bij de track&trace dat de bezorgers hun best doen pakketje te bezorgen. Geen idee of ik die vandaag dus nog krijg....

En ik had gisteren de auto gewassen maar vandaag zitten er alweer allemaal katten poten overheen van de kat van de buren die liever op onze auto ligt dan die van de buren zelf :-X
Door Angelique
dinky89 schreef:De oplader van mijn tablet doet raar waardoor hij niet goed oplaad >:(
De PostNL heeft een IT storing met de melding bij de track&trace dat de bezorgers hun best doen pakketje te bezorgen. Geen idee of ik die vandaag dus nog krijg....

En ik had gisteren de auto gewassen maar vandaag zitten er alweer allemaal katten poten overheen van de kat van de buren die liever op onze auto ligt dan die van de buren zelf :-X
Moet je 'm goed in de wax zetten, glijdt poezebeest er zo vanaf :biggrin2:
Door eelke
Iets met sambal op je auto is wel erg gemeen hé?

Ik weet t, poes kan er niks aan doen, maar het is zoooo vervelend, overlast van loslopende katten... :-\ (voor de duidelijkheid, ik zou dat nooit doen hoor, maar uit frustratie verzin in wel eens snode plannetjes).
Door dinky89
Mijn vriend zei tegen Dinky, onze eigen poes, dat zij hem maar weg moet jagen. Gaat alleen een beetje lastig van achter glas ::) Dinky komt alleen in onze achtertuin waardoor ze niemand tot last is. Ben ik erg blij mee :)
Door frodo quin
bloemetje schreef:Ik vind het geen raar antwoord. Je moet toch altijd zelf beoordelen of je moet gaan. De beste man kan toch niet door de telefoon heen kijken :biggrin2:
Klopt, maar hij zou wel moeten weten of het met die beschrijving beter is of hij eens kijkt of niet.
eelke schreef:
Het antwoord is niet zo gek nee, maar wel wat bot geformuleerd. Hij had ook kunnen zeggen, als je twijfelt kun je beter even langs komen. Of, het is normaal dat het lang duurt, als het volgende week nog niet over is moet je zeker even komen.
Dat type antwoord had ik dus verwacht. Is die ontstekingsmassa normaal of toch beter even naar kijken. Hij stuurde trouwens rond de middag dat ik er toch moest naar laten kijken, maar ik was tegen dan al bij een andere arts geweest, wat wel raadzaam bleek te zijn.
Door constance.blokzijl
Harry heeft (alweer) kennelhoest. En hoewel ik minder nerveus ervan ben dan de vorige keer vind het het nog steeds spannend. De echinea force van bloem weer tevoorschijn gehaald die Lola natuurlijk uit voorzorg ook krijgt en morgen ff kijken naar hoestdrank
Door hannabelgje
Morgen laatste dag op mijn werk. Ik heb het er super naar mijn zin, maar ik werk op uitzendbasis wat veel praktische problemen geeft (geen parkeergelegenheid, weinig verlofuren, geen zekerheid, geen recht op extra-tjes enz). Ik heb nu een baan aangeboden gekregen bij een bedrijf zelf. Eerst tijdelijk en daarna vast in dienst. Wel parkeergelegenheid, betere bereikbaarheid, meer zekerheid enz. Maar ik vind het wel verdrietig dat ik weg ga en zal het werk en het bedrijf erg gaan missen. Beslissing gemaakt met mijn verstand, niet met mijn hart. Ik weet dat het een luxe probleem is maar pffff.
Mijn baas vindt het vreselijk dat ik wegga, maar ja toen ik solliciteerde op een vaste functie kreeg ik hem niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door