Wel lege schappen hier dus.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑vr 13 mar 2020, 10:29 Ik moet de komende weken, in ieder geval tot 1 april, zoveel mogelijk thuiswerken. Als dat zo doorgaat wordt het een bizar einde van mijn werkzame leven. Op 3 april is namelijk mijn laatste werkdag. Op 31/3 stond een afscheidslunch gepland, maar die wordt natuurlijk afgelast. Daar heb ik op zich helemaal geen problemen mee. Ik vind het erger dat het etentje met mijn team op 3 april misschien moet worden gecanceld.Ja dat is wel heel extreem wenig poeha inderdaad, een klein afscheid is toch wel fijn
Ik vertrek graag met zo min mogelijk poeha, maar dit is wel beetje extreem.![]()
Maar wat moet, dat moet.
Siberienne schreef: ↑vr 13 mar 2020, 08:24 Noorwegen gaat ook in lockdown. En iedereen die tussen 27 februari en nu in een land buiten Scandinavië is geweest gaat 14 dagen in quarantaine. Dilemma, weet nu niet zeker of we de boot wel op komen van Oslo naar Kiel. Hoe streng zijn de controles voor mensen die weg willen....Zolang de route Zweden-Denemarken-Duitsland of Zweden-Duitsland open is, kun je ook via Malmö of Trelleborg reizen met de boot. Alternatief kun je van Göteborg naar Kiel.
Lizzy schreef: ↑vr 13 mar 2020, 15:01 Ik probeer voor mijn moeder boodschappen te bestellen... De eerste beste bezorgmoment is volgende week vrijdagWoon je in de buurt? Zou jij haar boodschappen kunnen doen en ze dan bij haar voordeur neerzetten? Of ken je iemand die dat zou kunnen doen?![]()
frodo quin schreef: ↑vr 13 mar 2020, 14:57 Ergernis van vandaag: loop even om wc papier bij de winkel in straat en drie winkels later maar effectief wc-papier te pakken. Blijkbaar zijn mensen aan het hamsteren, waardoor mensen wiens wc papier op is, dan maar half de stad moeten afzoeken.Dat is precies bedoeling.
Weet verder ook niet goed wat ik moet denken van die maatregelen. Risico groepen beschermen, oké, maar verder zoveel stilleggen vind ik toch maar vreemd. Hoe kan je als bevolking nu immuniteit opbouwen? Zo sleept het toch enkel langer aan? We doen dat toch ook niet als er een andere stam van de griep blijkt op te duiken dan diegene waar dat jaar voor gevaccineerd is?