Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kim_S schreef:Rotdag gehad qua werk. Sommige mensen zijn echt :rant: Van je collega's moet je het hebben :-X
En zo irritant, maar ik heb daar dus echt al de hele middag en avond last van. Wil gewoon gezellig op de bank hangen maar dat lukt niet >:(

Jammer is dat dan :( hopelijk vandaag nieuwe ronde/kansen.

Klein leed...dat mensen op fb zelfs die zemelige tekstplaatjsesmeukherrinneringen gaan ophalen van 3 jaar geleden :-X met natuurlijk het statement erbij dat het nog steeds zo is ::)
Door kira
Wilde ik vanmorgen naar het westen rijden gaf het intrappen van het gaspedaal enkel toeren maar geen snelheid. Hoop het is niets ernstigs.
Door jasmijn
Ik zou vandaag naar een therapeut gaan in delf dus ik helemaal klaar en optijd bij het station blijk ik mijn ov-chipkortingskaart vergeten te zijn, voor een kaartje zonder korting had ik geen geld.
Vriendlief had hem geleend en niet terug gedaan >:(
Dus ik snel naar huis om hem op te halen want de trein had vertraging dus er was nog hoop, bijna bij huis zie ik de trein langs rijden :(

Thuis gekomen bleek de volgende trein uit gevallen te zijn en de trein daar op ook vertraging had, het vroegste wat ik er nu kon zijn was 14:00 uur en mijn afspraak was om 13:30. :-X

Vriend op gebeld en inplaats van hem de huid vol te schelden heb ik een potje zitten janken aan de telefoon ( dankzei de hormonen kan ik niet meer boos zijn, enkel huilen ::) ) , ik baal zo verschrikkelijk had er echt heel erg naar uit gekeken :'( :'( .

Oja en omdat haku gelijk aan voeld wanneer je van streek bent, liep hij niet naar huis maar kroop de arme schat :'(
Hij was heel bang en vond het niet fijn, ben nog nooit boos geweest op hem maar hij kan echt niet tegen die energie.
Dus nu voel ik me ook weer schuldig dat ik hem van streek heb gemaakt :-\
Door Charlie Angel
kira schreef:Wilde ik vanmorgen naar het westen rijden gaf het intrappen van het gaspedaal enkel toeren maar geen snelheid. Hoop het is niets ernstigs.
Oh bah, hoop dat het mee gaat vallen. Ging ook het motorlampje branden?
Door joel
constance.blokzijl schreef:Voor dit soort momenten moet je ook altijd een momentje pakken waarop en hoe je het eigenlijk meedeeld.
En vooral, hem de tijd geven om erover na te denken Afbeelding
Ja je had gelijk, was echt verkeerde moment, maar.... Ik was ook gewoon zo blij

Wat is het nou, hub vind het opvangen toch een beetje lastig als in gevoelskwestie. De laatste twee die we hebben opgevangen zaten bij hem net even te diep in t hart om weer afscheid van te moeten nemen. Dat zei hij toen ook wel maar ik dacht, tis alweer zo lang geleden nu kant t vast wel weer maar, hij wil geen hond in opvang meer dus ... Vind ik zelf wel heel jammer :-[ Maar derde hond is nog steeds bespreekbaar :cool:
Door constance.blokzijl
joel schreef:
Ja je had gelijk, was echt verkeerde moment, maar.... Ik was ook gewoon zo blij

Wat is het nou, hub vind het opvangen toch een beetje lastig als in gevoelskwestie. De laatste twee die we hebben opgevangen zaten bij hem net even te diep in t hart om weer afscheid van te moeten nemen. Dat zei hij toen ook wel maar ik dacht, tis alweer zo lang geleden nu kant t vast wel weer maar, hij wil geen hond in opvang meer dus ... Vind ik zelf wel heel jammer :-[ Maar derde hond is nog steeds bespreekbaar :cool:

Maar dat is het, geef mannen tijd om ergens over na te denken en dan komen ze gewoon met zinnige dingen Afbeelding
En optie om wel een opvanger te doen, die als het klikt niet meer weg hoeft... Dus als gastgezin maar evt definitief huisje?
Door smulpaap
Twee rollen wc papier vermoord door een bepaald iemand ::) En natuurlijk de laatste twee rollen
Gelukkig had ik boven nog wc papier :biggrin2:
Ik heb de deur openstaan van de kamer naar de gang , om even lekker door te waaien
Even boven bezig , en ik kwam beneden en de hele gang lag onder de snippers
Tweede pubertijd als je bijna 11 bent :biggrin2:
Door Kaio
Ja ik wil klagen!
1 Maci zat net naast me op de bank, was zich een beetje aan het opfokken, zei al dat die rustig aan moest doen. Ik sta op om iets te doen..hoor ik :puke: op de bank op mijn zitplaats. Hij had vanavond maar anderhalf kilo gemalen op met groenten en yochurt :-X
Hoop dat ik alles heb weg kunnen poetsen in de kieren ::)
2. Ga ik daarna zitten, voel ik weer iets op mijn been lopen....teek, nr 3 vandaag op mijn lijf :-X Er is sinds een paar dagen een heuse invasie hier :-X
Hehe nou maar eens lekker serietje gaan kijken of zo, heb overal jeuk ;D :crying:
Door eelke
Godsamme, ik dacht, wat is het warm hier! En het rook naar verwarming, dus eens gevoeld, loeiheet! Terwijl de thermostaat op 15 staat... neefje lag te slapen in de huiskamer, dus eerst fluisterend alle honden naar de keuken gebonsjoerd zodat ik snel op zolder de stekker eruit kon trekken.

Nou, geen warm water dus vandaag :???:
Door Angelique
Kaio schreef:Ja ik wil klagen!
1 Maci zat net naast me op de bank, was zich een beetje aan het opfokken, zei al dat die rustig aan moest doen. Ik sta op om iets te doen..hoor ik :puke: op de bank op mijn zitplaats. Hij had vanavond maar anderhalf kilo gemalen op met groenten en yochurt :-X
Hoop dat ik alles heb weg kunnen poetsen in de kieren ::)
2. Ga ik daarna zitten, voel ik weer iets op mijn been lopen....teek, nr 3 vandaag op mijn lijf :-X Er is sinds een paar dagen een heuse invasie hier :-X
Hehe nou maar eens lekker serietje gaan kijken of zo, heb overal jeuk ;D :crying:

JIj krijgt de beker voor vandaag :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef:Godsamme, ik dacht, wat is het warm hier! En het rook naar verwarming, dus eens gevoeld, loeiheet! Terwijl de thermostaat op 15 staat... neefje lag te slapen in de huiskamer, dus eerst fluisterend alle honden naar de keuken gebonsjoerd zodat ik snel op zolder de stekker eruit kon trekken.

Fok, en nu? Thermostaat hemelen?
Door Anne in Zweden
eelke schreef:Godsamme, ik dacht, wat is het warm hier! En het rook naar verwarming, dus eens gevoeld, loeiheet! Terwijl de thermostaat op 15 staat... neefje lag te slapen in de huiskamer, dus eerst fluisterend alle honden naar de keuken gebonsjoerd zodat ik snel op zolder de stekker eruit kon trekken.

Hoezo? Gewoon stekker d'r weer in en ketel water op de verwarming zetten. :P

Maar zonder gekheid: zulke dingen zijn nooit leuk. Helemaal niet met het weekend voor de deur. Ik hoop dat het snel weer geregeld is allemaal!
Door eelke
En nu? Tja straks als ik mijn oppas functie weer weg kan leggen, de stekker er maar weer eens in doen en kijken of ie nu wel weer snapt wat ie moet doen. En zo niet, stekker eruit, verwarmingen dicht draaien, en stekker er alleen maar in als we moeten douchen, denk ik zo. En dan dinsdag maar een monteur?
Gelukkig hebben we een waterkoker en een houtkachel. We overleven het wel denk ik.

Thermostaat deed geen gek ding. We hebben wel zo'n modulerend gebeuren enzo, dus misschien is dat systeem van slag.

Haha en ik vond Gijs al zo'n aansteller dat ie steeds zat te hijgen. Arm joch.
Door eelke
Nope, cv word weer warm. Nondejuu. Ik wilde vanavond Gijs eigenlijk wassen >:(
Door Pauline
Niets doorgeknipt Eelke??

Waarom vraag ik dat.... Ooit heeft Eddie (op mijn aanraden, ik geef het toe) een draad doorgeknipt die later de draad van de thermostaat bleek te zijn. Werd gewoon ruim 30 graden in huis, achterdeur stond open om warmte kwijt te raken. Was wel snel weer verholpen, dat dan wel weer. En hier zijn we wel in het bezit van een modulerende thermostaat, maar we gebruiken hem als gewone thermostaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door