Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Zo, weer thuis. De kleine aapjes zijn in goede gezondheid weer overgedragen aan papa en mama. En ik vind het fijn weer thuis te zijn! Even een avondje bijkomen en dan morgen weer aan het werk.
Door - pien -
Met de toet erop uit om met Joep te wandelen.
Terrastraining gedaan bij het ComoOosterduinsemeer  :)
Terug de toeristische route genomen en langs een aantal gebouwen van vroeger gereden: Sancta Maria, Jeugdherberg Noordwijk en de Pannekoekenrestaurant 'Langs Berg en Dal'
Door Hope
Inge en Bono schreef: Vandaag in het asiel in Den Bosch geweest, bull terrier opgehaald samen met z'n nieuwe baasje en weer naar Den Haag waar hij nu gaat wonen. Wat een lieverd!  :D
Ow heerlijk! Altijd mooi om wat goeds te doen voor een dier!

Vandaag de laatste spullen inpakken en trainen met Aerro. De puntjes op de 'i' vandaag.
Morgen vertrekken we en worden de paarden aan het einde van de dag veterinair gekeurd.
Door eelke
Zow, mega druk en leuk en erg vermoeiend weekend gehad.

Vanmorgen er toch op tijd uit, want veel te doen voor het werk. Lekker in pyjama vanuit mn eigen bank aan de slag, staat om kwart voor 11 de buurman op de stoep dat ie om 11 uur bij het ziekenhuis moet zijn omdat hij zijn zicht aan het kwijt raken is, er kon verder niemand mee.
Record tijd aankleden verbroken. Net weer terug, het hoognodige voor m'n werk afgemaakt, nu nog maar ffkes lunchen en dan zo naar mijn eerste afspraak. Loop ook nooit volgens planning hee :P
Door Lizetta
Kaela schreef: Hallo vakantiegeld!

Daaaahaaaag vakantiegeld  :-X

Autootje rijdt voorlopig weer.

En ik heb nu nieuwe matten  ;D
Klinkt herkenbaar... Alleen geen matten, maar banden, waarschijnlijk ander prijskaartje :-X
Door Ronald
Kaela schreef: Hallo vakantiegeld!

Daaaahaaaag vakantiegeld  :-X

Autootje rijdt voorlopig weer.

En ik heb nu nieuwe matten  ;D
Ik ken het verschijnsel.

Had de bank al gebeld: Maak ruimte, maak ruimte!

Laat maar...  :biggrin2:
Door Kaela
Lizetta schreef: Klinkt herkenbaar... Alleen geen matten, maar banden, waarschijnlijk ander prijskaartje :-X
Behalve de matten was het ook een nieuw stuk uitlaat en een nieuwe Vsnaar. We hopen voor einde van dit jaar een nieuwe tuut te kunnen kopen. Dus ik hoop dat deze geen spaargeld meer opsmult, dat spaart zo lastig...
Ronald schreef: Ik ken het verschijnsel.

Had de bank al gebeld: Maak ruimte, maak ruimte!

Laat maar...  :biggrin2:
En elk jaar is het weer hopen dat je er eens wat langer naar mag kijken!
Door Kaela
Zooooo Oscar dat dat ik in het verschrikkelijle gieter monster was veranderd! In werkelijkheid viel ik over de deksel van de regenton, walsde ik dwars door mijn moestuin  :'( en kwam ik met een knal tegen de voliere tot stilstand. Ik geloof dat ik zo meteen twee blauwe schenen heb....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door