Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
We zijn vanavond naar China Light in Utrecht geweest, wow, echt heel koud, maar mooi!!!!!!
laat jullie even meegenieten  :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door joel op zo 28 dec 2014, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kaela
Wat leuk om Nelson voorbij te zien komen, knappe kerel  :-*

Joel, gaaf zeg!

Gister tijdens de hoopers les zijn er weer foto's gemaakt. Meneer deed net alsof hij beschaafd en beheerst is

Afbeelding

Maar schijn bedriegt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Kaela
Hope schreef: Wat een fijne jas heeft hij Kaela!
Daar denkt ie zelf anders over  :P. Vanmorgen wilde hij hem weer niet aan. Ik vind hem heel mooi en hij is me ook goed naar de zin qua dikte enzo. De border collie in onze groep heeft dezelfde in het rood.
Door Hope
Kaela schreef: Daar denkt ie zelf anders over  :P. Vanmorgen wilde hij hem weer niet aan. Ik vind hem heel mooi en hij is me ook goed naar de zin qua dikte enzo. De border collie in onze groep heeft dezelfde in het rood.
De pasvorm ziet er ook heel mooi uit.
Ach, alles went. Straks wil hij vast niet meer zonder!
Door Kaela
Hope schreef: De pasvorm ziet er ook heel mooi uit.
Ach, alles went. Straks wil hij vast niet meer zonder!
Behalve een vent  :P. Oscar houdt gewoon niet van iets aan zijn lijft. Hij vind het ook niet fijn een tuig aan te hebben. Wie weet als het echt flink koud wordt, dat ie dan doorkrijgt hoe fijn een jas is!
Door Lil
Kaela schreef: Behalve een vent  :P. Oscar houdt gewoon niet van iets aan zijn lijft. Hij vind het ook niet fijn een tuig aan te hebben. Wie weet als het echt flink koud wordt, dat ie dan doorkrijgt hoe fijn een jas is!
mafketel. Mengen met Boris? Hij doet altijd lastig: neeeeee ik wil die jas aaaaaaaannnnnnn houden!!!! NIET uittrekken. Laat mij mijn jas aan!  ::) :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ook ik vind het super fijne jassen en dan ook nog eens een hele aardige prijs.
Door joel
Fenixjuh schreef: Wat is Nelson mooi :smitten:
En wat een prachtige foto's Joel, hopelijk gaan wij morgen ook naar zoiets. .
O leuk, ben benieuwd  :)

En die Oscar,  ;D echt beheerst, maar ook zoveel lol!!!
Door eelke
Zondag hebben we de verjaardag van Joep, zijn zusje, en alvast van Gijs geviert :) gisterenochtend lag hij er zo bij, ik denk dat het een leuk feestje was!

Vandaag het bos getrotseerd. Het was heerlijk! Nog behoorlijk warm in de zon, zelfs even op een bankje gezeten.

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door