Onze motor te koop gezet
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... ad-99.html
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Je kunt de kwaliteit van de accu van een sparta uit laten lezen bij een fietsenzaak theo. Dat zou ik zeker doen. Een nieuwe accu voor zo'n ding kost 600 euro en dan heb je je fiets echt te duur.Ik moet morgen toch even na het dorp, kan ik gelijk even vragen bij de fietsenwinkel of ze dat daar ook kunnen.
cisfr schreef: Druk bezig met solliciteren. Waaronder mijn droom baan bij een bakwinkel. Zonet viel ik zowaar zowat van mijn stoel. Binnen tien minuten antwoord terug. Ik was de eerste die zo'n enthousiaste brief had gestuurd. En ik mag morgen op sollicitatie gesprek!!!! YES. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven na twee jaar veel solliciteren.Waaauw!! Super!
lauraV schreef: voel me zwaar k*t en ben moe ...Eerst goed voor jezelf zorgen voor je voor anderen kunt zorgen
waarom voel ik me altijd geroepen tot "zorgen voor"
dinsdag ben ik niet sociaal![]()
wie zorgt voor mij?
TMG1961 schreef: Gewandeld, vogels verzorgd, Pixie eten gegeven. Noppie deed weer eens moeilijk met z'n KVV. Heb z'n eten na 10 minuten aan Pixie gegeven, hij heeft in totaal 20 gram van de 125 gram gegeten. Ik ga me niet meer in iedere bocht wringen als meneer het niet blieft, hij kan eten wat de pot schaft en als dat niet goed genoeg is dan jammer voor hem.Hoeveel geef je hem per dag, Theo? Misschien heeft ie wel genoeg aan 80-90 gram per dag. Ze eten hier 80-150 per dag, waarbij Scooby van 6+ kilo de 150 gram eet.
Vanavond volgende ronde en nieuwe kansen, eet ie het dan weer niet dan wordt het een hongerige nacht voor Noppie
Hij at eerst alles en nu eet ie van de KVV alleen nog maar de beefmix en rund graag, de rest doet ie moeilijk over. Darf bekt meneer niet, smuldier is ook niet echt lekker, konijn, kalkoen, kip kvv vindt ie ook niet echt geweldig.
Mini's 3-tal schreef: Hoeveel geef je hem per dag, Theo? Misschien heeft ie wel genoeg aan 80-90 gram per dag. Ze eten hier 80-150 per dag, waarbij Scooby van 6+ kilo de 150 gram eet.Noppie krijgt 250-265 gram per dag. Maar hij is behoorlijk actief gedurende de dag.
TMG1961 schreef: Noppie krijgt 250-265 gram per dag. Maar hij is behoorlijk actief gedurende de dag.Katten horen redelijk slank tot mager te zijn he? Nu is Scooby dat ook niet, maar ik verhoog vaak pas de voeding als je echt ribben begint te zien. En daarbij vielen katten die van brok overgingen naar vers bij mij altijd wat af. Ze eten dan wel barf en geen kvv. Erover nadenkend, misschien zit er gewoon minder voedingswaarde aan de kvv? Als ik laatst las wat er af en toe in al dan niet "witte" kvv belandt, zou dat natuurlijk best kunnen.
Hij kreeg eerst 200 gram per dag maar was daarvan wat afgevallen dus verhoogd naar 250 gram per dag.
Het is niet dat ie geen honger heeft, is een kwestie van er geen zin in hebben want zodra ie doorheeft wat voor een smaakje hij krijgt eet ie direct alles op of gaat direct bij Pixie kijken of daar nog wat in de bak ligt.