Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Wat een prachtige optrekjes komen hier voorbij? Waaaaarom willen jullie weg?Maar wie neemt er nou een makelaar die Jan Lul heet.
Onze Jan Lul de Makelaar stuurde vorige week een mailtje dat we 25% moesten zakken in prijs. Eeeuh nou nee, dat ga ik niet trekken. Stuurde hij een mailtje dat hij de verkoopopdracht 'terug geeft' omdat hij het dan dus niet kan verkopen. Nou ja zeg.
Jantina schreef: Wat een prachtige optrekjes komen hier voorbij? Waaaaarom willen jullie weg?Waarom wij weg willen? We willen een huis met zonder buren, zonder verkeer voor de deur en meer grond. En dat is hier nog voor redelijk geld.
Onze Jan Lul de Makelaar stuurde vorige week een mailtje dat we 25% moesten zakken in prijs. Eeeuh nou nee, dat ga ik niet trekken. Stuurde hij een mailtje dat hij de verkoopopdracht 'terug geeft' omdat hij het dan dus niet kan verkopen. Nou ja zeg.
heicke schreef: Ons huis net over de grens in Duitsland staat ook eindelijk te koop: http://www.immobilien-beckers.de/nl/woningen/2939oo joh is ie van jullie, hadden we ook naar zitten kijken. Maar prullenbak, voertonnen waren me niet opgevallen! maar nu je het zegt
De foto's zijn vreselijk, ben er heel boos over geworden maar de makelaar vond dat ik me druk maakte om niets, zucht... Na alle negatieve ervaringen van de Nederlandse makelaars, dus weer een ervaring rijker... (wie maakt er nu een foto van een wc pot met die prullenbak ernaast, en hoe vaak ik niet gevraagd heb of de voertonnen in de keuken niet op de foto stonden: nee hoor mevrouw ik heb alleen het keukenblok op de foto en dan valt me eenmaal op de foto die oude bank in de woonkamer op - de honden lopen daar altijd langsheen en dat is dus goed te zien had de makelaar ook aan kunnen geven schaam me dood, enz. enz.)
Maar goed, zaterdagochtend kijkers! Hopelijk zijn het serieuze en willen ze dit huis voor het spotprijsje hebben. Duimen jullie allemaal mee? Ik wil er z.s.m. vanaf: verplicht samenwonen als je wilt scheiden is niet leuk![]()
Jantina schreef: Ik snap niet dat dat nog niet verkocht is... En dat van jou ook Angelique. Wat een lage prijzen voor zo veel huis, grond, schuurruimte enz.Er staan er zo veel en er vertrekken meer mensen uit dit gebied dan dat er komen. (dit in tegenstelling tot zo'n 10 jaar geleden).
chipjolie schreef: wooow angelique die douche!! ik zou er heel de dag onder staan hihiHet is idd een lekkere douche
Kim_S schreef: Ooooh ik duim Tonny!!!
Geen geld zeg...
Bij ons nog steeds status quo. Er gebeurt even niks dus.
Verhuren mag niet, verkopen kan niet, want we krijgen het (flinke) verlies niet gefinancierd zo lang ik geen werk heb.
Ach, het went wel, na 6 jaar...![]()