flin schreef: Hobart heeft een hele goede naam! en ja, als t onderhoud goed is? (motor etc)Mee eens, maar ik zou beginnen met minder te bieden. Dat is het concept van mp.
vinnik t geen gekke prijs....
uiterlijk vindt ik minder belangrijk ::)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
flin schreef: Hobart heeft een hele goede naam! en ja, als t onderhoud goed is? (motor etc)Mee eens, maar ik zou beginnen met minder te bieden. Dat is het concept van mp.
uiterlijk vindt ik minder belangrijk ::)
flin schreef: Hobart heeft een hele goede naam! en ja, als t onderhoud goed is? (motor etc)Maar het uiterlijk zegt meestal wel iets over de behandeling door de eigenaar...
uiterlijk vindt ik minder belangrijk![]()
Mowgli schreef: Maar het uiterlijk zegt meestal wel iets over de behandeling door de eigenaar...Kan, maar hoeft niet. Mijn kleine molentje is goed behandeld, maar 1 onderdeel ziet er totaal niet uit (zoals op het plaatje van die Hobart) en dat is omdat toen hij slechts 1 keer gebruikt was in contact is geweest met soda. Niets mis mee, maar het mooie glimlaagje is eraf.
Sweet Dutchess schreef: Oh en trouwens Saskia , zo'n Maxima molen ziet er ook wel effe geweldig uit zegJa, je kan je denk wel voorstellen dat ik er ook ERG BLIJ mee ben.
saskia37 schreef: Ja, je kan je denk wel voorstellen dat ik er ook ERG BLIJ mee benJa zeker weten![]()
Sweet Dutchess schreef: Ja zeker wetenSpiksplinter nieuw nadat mijn Gastroback de geest had gegeven, en tja lang over nagedacht want het was toch wel heel veel geld en toen toch maar gedaan en geen seconde spijt
Heb je die nieuw gekocht of ook een mooie deal tweedehands kunnen maken?
saskia37 schreef: Ik heb een Maximahet is echt waar zo heet het merk
![]()
rupa schreef:Dank je wel voor het plaatsen, ben daar zelf nog niet zo handig in
gr.®upa.
saskia37 schreef: Spiksplinter nieuw nadat mijn Gastroback de geest had gegeven, en tja lang over nagedacht want het was toch wel heel veel geld en toen toch maar gedaan en geen seconde spijtHet had niet veel gescheeld of ik had ook een nieuwe molen gekocht,maar na even nog een keertje op marktplaatst te hebben gekeken kwam de MBM voorbij wat sprekend leek op de machine die ik nieuw wilde kopen. Deze dus : http://www.horecaworld.biz/gehaktmolen-type-12![]()
Sweet Dutchess schreef: Het had niet veel gescheeld of ik had ook een nieuwe molen gekocht,maar na even nog een keertje op marktplaatst te hebben gekeken kwam de MBM voorbij wat sprekend leek op de machine die ik nieuw wilde kopen. Deze dus : http://www.horecaworld.biz/gehaktmolen-type-12Mooie machine hoor
Dan toch maar voor de tweedehandse gekozen en ook hier tot nu toe nog geen seconde spijt gehad
Het is even een investering ( zekers als je hem nieuw koopt) maar dan heb je ook wat![]()