Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
flin schreef: Hobart heeft een hele goede naam! en ja, als t onderhoud goed is? (motor etc)
vinnik t geen gekke prijs....
uiterlijk vindt ik minder belangrijk  ::)
Mee eens, maar ik zou beginnen met minder te bieden. Dat is het concept van mp.
Door Mowgli
flin schreef: Hobart heeft een hele goede naam! en ja, als t onderhoud goed is? (motor etc)
vinnik t geen gekke prijs....
uiterlijk vindt ik minder belangrijk  ::)
Maar het uiterlijk zegt meestal wel iets over de behandeling door de eigenaar...
Door Lil
Mowgli schreef: Maar het uiterlijk zegt meestal wel iets over de behandeling door de eigenaar...
Kan, maar hoeft niet. Mijn kleine molentje is goed behandeld, maar 1 onderdeel ziet er totaal niet uit (zoals op het plaatje van die Hobart) en dat is omdat toen hij slechts 1 keer gebruikt was in contact is geweest met soda. Niets mis mee, maar het mooie glimlaagje is eraf.
Door saskia37
Sweet Dutchess schreef: Oh en trouwens Saskia , zo'n Maxima molen ziet er ook wel effe geweldig uit zeg  :D.
Ja, je kan je denk wel voorstellen dat ik er ook ERG BLIJ mee ben :D
Door Sweet Dutchess
saskia37 schreef: Ja, je kan je denk wel voorstellen dat ik er ook ERG BLIJ mee ben :D
Ja zeker weten  :circle:
Heb je die nieuw gekocht of ook een mooie deal tweedehands kunnen maken?
Door saskia37
Sweet Dutchess schreef: Ja zeker weten  :circle:
Heb je die nieuw gekocht of ook een mooie deal tweedehands kunnen maken?
Spiksplinter nieuw nadat mijn Gastroback de geest had gegeven, en tja lang over nagedacht want het was toch wel heel veel geld en toen toch maar gedaan en geen seconde spijt :)
Door Anne in Zweden
Nou, dan jubel ik ook even mee over m'n Moulinexje! Ik hoef er natuurlijk geen nare dingen als elandenkoppen mee te malen, maar voor kleiner spul is ie uitstekend geschikt! Bovendien heeft hij een groentesnijset erbij, en die gebruik ik ook regelmatig - gisteren voor een aardappelschotel 1,5 kg geschilde aardappelen in minder dan een minuut in schijfjes! Dus veelzijdig is ie ook nog!
Door Sweet Dutchess
saskia37 schreef: Spiksplinter nieuw nadat mijn Gastroback de geest had gegeven, en tja lang over nagedacht want het was toch wel heel veel geld en toen toch maar gedaan en geen seconde spijt :)
Het had niet veel gescheeld of ik had ook een nieuwe molen gekocht,maar na even nog een keertje op marktplaatst te hebben gekeken kwam de MBM voorbij wat sprekend leek op de machine die ik nieuw wilde kopen. Deze dus : http://www.horecaworld.biz/gehaktmolen-type-12

Dan toch maar voor de tweedehandse gekozen en ook hier tot nu toe nog geen seconde spijt gehad :)

Het is even een investering ( zekers als je hem nieuw koopt) maar dan heb je ook wat  ;)
Door saskia37
Sweet Dutchess schreef: Het had niet veel gescheeld of ik had ook een nieuwe molen gekocht,maar na even nog een keertje op marktplaatst te hebben gekeken kwam de MBM voorbij wat sprekend leek op de machine die ik nieuw wilde kopen. Deze dus : http://www.horecaworld.biz/gehaktmolen-type-12

Dan toch maar voor de tweedehandse gekozen en ook hier tot nu toe nog geen seconde spijt gehad :)

Het is even een investering ( zekers als je hem nieuw koopt) maar dan heb je ook wat  ;)
Mooie machine hoor :)
Ik had wel op marktplaats gekeken maar toen zag ik alleen of hele grote die op krachtstroom moesten of een beetje vergelijkbaar met de gastroback en ik wilde toch echt wel een krachtigere, je moet op marktplaats ook echt mazzel hebben dat je net op het juiste moment kijkt.
Zondag mag hij er weer een kilootje of 35 doorheen werken :D
Door Sweet Dutchess
En dan te bedenken dat ik in het begin zo enthousiast was over de proficook  ;D.
Die staat hier nu alleen nog maar mooi te wezen.
Denk dat ik hem binnenkort ook maar mp op knikker.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door