(Voor de aagjes: bij Dokters van Morgen op NPO1)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef: ↑wo 16 okt 2019, 19:29 De mevrouw met de bril op in de 'doe-het-huishouden'-groep toch? Tenminste die had ik voor je uitgezochtKlopt! Die zou ik zelf ook uitgezocht hebben![]()
Wat een leuk onderzoek!
Kim_S schreef: ↑wo 16 okt 2019, 19:48 Klopt! Die zou ik zelf ook uitgezocht hebbenIk vond het ook erg interessant om te zien![]()
Ze was de oudste deelnemer, dat zou ik zo niet gedacht hebben. En ik vond het zo'n groot verschil na 3 maanden, wat ziet ze er zoveel beter uit! Ze is ook echt een stuk fitter.
Erg leuk onderzoek, en ik denk toch dat (hoewel de resultaten iets beter waren in de andere groep) het makkelijker vol te houden is om het huishouden wat intensiever te doen, dan om elke dag 7 minuten keihard te trainen.
src_esther schreef: ↑zo 20 okt 2019, 23:14 Ga ik net even de laatste korte ronde maken en tref ik een Bokje in de tuin. Meneer Ko zag het natuurlijk als eerste en wilde er meteen bovenop springen.Goed dat er een linkje bij zat, bij eerste lezing vroeg ik me direct af hoe er nu toch een klein geitje in je tuin verzeild was geraaktNa terugkomst was het diertje er nog. Scharrelt lekker in ons zompige grasveldje waar het vast heel veel lekkers kan vinden.